Strona 2 z 3

Gwint + Hamulce i koła

: śr paź 05, 2011 13:31
autor: PiotrekM5

Re: MOJE M5

: śr paź 05, 2011 17:34
autor: Konrad95x
Pięknie utrzymana... także lubię nieskazitelną czystość pod maską :)

PS: Zwykle do odwzorowania rozmiaru używa się pudełek po papierosach, banknotów lub zapalniaczek, a nie dzieci :D ... a tak poważnie wyglądają masywnie i konkretnie. gratki

Re: MOJE M5

: śr paź 05, 2011 19:46
autor: Prezes
Ładnie się prezentuje :) A hebel bardzo konkret :twisted:

Re: MOJE M5

: pt paź 07, 2011 19:40
autor: PiotrekM5
Dzięki Panowie :wink:
Wygląda to elegancko i masywnie ale też działa jak należy :mrgreen:
Jest wielka różnica w hamowaniu ...
Przedewszystkim jak się zagrzeją kilka hamowań z dużej prędkości po kolei
Nic się nie gotuje nie bije nie kuca na robocie
Nie spodziewałem się takiej dużej poprawy...
W porównaniu z ori hamulcami jest to całkiem inna bajka.

Re: MOJE M5

: pn paź 10, 2011 00:46
autor: Marcin_Os
PiotrekM5, dlaczego tak ustawiliście zacisk?

Re: MOJE M5

: pn paź 10, 2011 08:41
autor: Camil
No to chyba zalezy od konstrukcji kolumny

Re: MOJE M5

: pn paź 10, 2011 10:06
autor: PiotrekM5
Bo inaczej nie wejdzie...
W e39 drążek od magla stoi za osią praktycznie przy samym zacisku fabrycznym...
W nowym M5 czy M6 zwrotnica jest zrobiona pod taki zacist i jest równo,
magiel jest przed osią i nie przeszkadza.
I tak wchodzi praktycznie na ścisk :lol: na górze do amortyzatora jest ok. 2cm i na dole do drążka bardzo podobnie. Te zaciski są dwa razy takie jak fabryczne, niestety coś za coś :???:
W wielu autach widziałem tak ustawione zaciski fabrycznie i jest ok.
Może wygląda to tak sobie ale zapewniam, że robote robi jak należy :lol:
Pozdrawiam

Re: MOJE M5

: pn paź 10, 2011 10:10
autor: Kudłaty
... jak wrażenia z hamowania?

Re: MOJE M5

: pn paź 10, 2011 10:15
autor: Camil
"...W porównaniu z ori hamulcami jest to całkiem inna bajka..."

Re: MOJE M5

: pn paź 10, 2011 11:21
autor: PiotrekM5
Hamowanie jak pisałem wcześniej znacznie się poprawiło...
Hamulce zimne: auto hamuje sprawnie ale z odczuwalnym delikatnym opuźnieniem
Hamulce rozgrzane sprawność hamowania podnosi się znacznie...
delikatne dotknięcie hamulca auto bardzo szybko reaguje
ostre wciśnięcie pedału i praktycznie staje w miejscu.
Trzy hamowania po kolei prędkości 240-270 km/h do 40-50km/h nie odczuwalny spadek siły hamowania nie zaczyna bić kierownicą, płyn się nie gotuje, auto trzyma się pewnie i mocno drogi. Tarcze nie świecą nie strzelają jak głupie :grin: Jak czasami zdarzało się na ori heblach. (wszyscy chyba wiedzą co mam na myśli) :mrgreen:
Z braku czasu nie byłem autem na torze ani lotnisku żeby sprawdzić jak to faktycznie działa i współpracuje z zawieszeniem ale z ulicznych testów jestem bardzo zadowolony :mrgreen:
Pracy było naprawde sporo żeby wszystko to ładnie dopasować i żeby zagrało ale myślę że naprawde warto było :smile:
Pozdrawiam

Re: MOJE M5

: pn paź 10, 2011 12:18
autor: Mickey
Piotruś teraz masz 19tki od M6 a wejdzie Ci na ten zestaw ori 18tka od e39 :?: Czy najmniejszym kołem jaki pasi jest właśnie 19tka :?: PS Jak będę jechał do Lublina odezwę się to podjadę zobaczyć na żywo kusi mnie u siebie takie coś założyć. ;)

Re: MOJE M5

: pn paź 10, 2011 12:24
autor: MisiekLublin
Coś mi się wydaje że z przodu o 18" nawet nie ma co myśleć :mrgreen:

Re: MOJE M5

: pn paź 10, 2011 12:27
autor: PiotrekM5
Niestety mniejsze koło jak 19cali na przód nie wejdzie :!:
Na tył bezproblemowo 18 wchodzi ale z przodu ze względu na ustawienie zacisku nie podejdzie...

Re: MOJE M5

: pn paź 10, 2011 12:29
autor: Mickey
Ok dzięki ;)

Re: MOJE M5

: wt lis 08, 2011 13:15
autor: Venom
Piotrek, w stopce masz dolot K&N. Możesz coś więcej o tym napisać i pokazać jakąś fotkę ?