Koko -->> M5 E39 Carbonschwarz
Re: Koko -->> M5 E39 Carbonschwarz
Sprzęgło zaczyna mieć dość dlatego też kupiłem nowe
Mechanicznie i technicznie jest już prawie wszystko ogarniete. Zostało mi tylko wymienić poduszki amortyzatorów przod z łożyskami bo coś trzeszczą...
Mechanicznie i technicznie jest już prawie wszystko ogarniete. Zostało mi tylko wymienić poduszki amortyzatorów przod z łożyskami bo coś trzeszczą...
Re: Koko -->> M5 E39 Carbonschwarz
jak wygladaly panewki na korbach?
Re: Koko -->> M5 E39 Carbonschwarz
Czekam na kolejke i wpadnie do mechaniora odrazu ze sprzeglem ;-)pauldv8 pisze:jak wygladaly panewki na korbach?
Bylem na zlocie w ten weekend i dlatego trz wstrzymywałem
Re: Koko -->> M5 E39 Carbonschwarz
Poniżej zdjęcia z wymiany panewek.
Jak widać na zdjęciach warte było chociażby profilaktyczne zdjęcie miski olejowej na której było sporo nagaru spowodowanego zbyt długimi interwałami przy wymianie oleju. Wszystko zostało wymyte.
Zdjęcia przedstawiają także olej po 1000km przebiegu który brudził się nagarem z silnika.
Co do samych panewek były w idelanym stanie - wykazywały normalne ślady zużycia i mogły by jeszcze pofruwać z 200tys km ale jak już kupiłem to wymieniłem. Przy okazji wymienione zostało sprzęgło oraz poprawiony wydech na nowych pierścieniach między kolektorem a wydechem. Dodatkowo wpadł nowy łącznik elastyczny między skrzynię a wał bo stary coś się pruł jak widać na zdjęciach poniżej.
Przy okazji wstawię jeszcze zdjęcia panewek
Jak widać na zdjęciach warte było chociażby profilaktyczne zdjęcie miski olejowej na której było sporo nagaru spowodowanego zbyt długimi interwałami przy wymianie oleju. Wszystko zostało wymyte.
Zdjęcia przedstawiają także olej po 1000km przebiegu który brudził się nagarem z silnika.
Co do samych panewek były w idelanym stanie - wykazywały normalne ślady zużycia i mogły by jeszcze pofruwać z 200tys km ale jak już kupiłem to wymieniłem. Przy okazji wymienione zostało sprzęgło oraz poprawiony wydech na nowych pierścieniach między kolektorem a wydechem. Dodatkowo wpadł nowy łącznik elastyczny między skrzynię a wał bo stary coś się pruł jak widać na zdjęciach poniżej.
Przy okazji wstawię jeszcze zdjęcia panewek
Re: Koko -->> M5 E39 Carbonschwarz
Miałem na razie nic nie robić ale trafiła się nowiutka gałka z mieszkiem podświetlana z M5 e39 więc się skusiłem
I oddałem felgi do renowacji dlatego eMka chwilowo wygląda tak:
I oddałem felgi do renowacji dlatego eMka chwilowo wygląda tak:
Re: Koko -->> M5 E39 Carbonschwarz
Fabryczna galka nie miala tego pierscienia srebrnego.
Części do BMW M5 E39 i M3 E36/E46.
Re: Koko -->> M5 E39 Carbonschwarz
Na amerykanskich forach jest takich sporo w M5 pozatym nie wygląda na podróbkę wszystko jak ori a widziałem tych gałek juz sporoBombel pisze:Fabryczna galka nie miala tego pierscienia srebrnego.
Re: Koko -->> M5 E39 Carbonschwarz
Odebrałem felgi z regeneracji ponieważ bo nie były pierwszej świeżości więc postanowiłem je odmalować. Na zdjęciach może nie było tego widać ale kilka zadrapań miały. Udało się znaleźć na miejscu zakład specjalizujący sie w piecowym malowaniu felg i gdy zaczerpnąłem więcej informacji od właściciela okazało się że już nie raz odrestaurowali felgi z M5 w tzw odcieniu chrome shadow. Moim zdaniem wyszło im to idealnie a do tego lakier ten jest bardzo trwały. Oceńcie sami
-
- Posty: 58
- Rejestracja: pn mar 25, 2013 17:38
- Auto: M3E92DKG
- Lokalizacja: WPR
Re: Koko -->> M5 E39 Carbonschwarz
Cześć
Gdzie kupiłeś ta gałke?
Możesz podesłać konkretne namiary?
Gdzie kupiłeś ta gałke?
Możesz podesłać konkretne namiary?
Re: Koko -->> M5 E39 Carbonschwarz
Ebay.com ;-)piotrekk636 pisze:Cześć
Gdzie kupiłeś ta gałke?
Możesz podesłać konkretne namiary?
Re: Koko -->> M5 E39 Carbonschwarz
Ostatnio nic się nie działo Beemka świetnie i tanio jeździ a każdy tak straszył :hyhy: porobione już prawie wszystko, zostały pierdoły ale radość z jazdy jaką obiecuje BMW oddaje ta eMka w 110%
Poniżej ostatnie zakupy
Z racji że m5 szybko gubi opony zakupiłem niskobudżetowe semislicki prosto z chin za śmieszną kasę
Oraz wpadł monitor navigacji 16:9 który narazie współpracuje ze starym czytnikiem MK2 jak sięcoś trafi to zmienię na MK4 ;-)
Poniżej ostatnie zakupy
Z racji że m5 szybko gubi opony zakupiłem niskobudżetowe semislicki prosto z chin za śmieszną kasę
Oraz wpadł monitor navigacji 16:9 który narazie współpracuje ze starym czytnikiem MK2 jak sięcoś trafi to zmienię na MK4 ;-)
Re: Koko -->> M5 E39 Carbonschwarz
Daj znać jak spisują się te opony. Ciekaw jestem ja się takie ryżowe slicki mają do firmowych cywilnych opon.
Re: Koko -->> M5 E39 Carbonschwarz
Narazie zrobiłem na nich ok 20km i zauważyłem że po rozgrzaniu kleją lepiej niż moje poprzednie hankooki ventus evo s12 natomiast osoba która ma je na swojej M5 i która mi je polecała przyznałą że na mokrym słabo trzymają ale ja i tak nie jeżdzę w deszczsaron22 pisze:Daj znać jak spisują się te opony. Ciekaw jestem ja się takie ryżowe slicki mają do firmowych cywilnych opon.
Re: Koko -->> M5 E39 Carbonschwarz
Wczoraj z racji ładnej pogody było pranie bagażnika bo kupiłem eMke z brudnym
I zakupiłem korek wlewu oleju bo pod starym wyrobiła się uszczelka i lekko się pociło.
Zainspirowany galeriami z Amerykańskich eMkowych for zakupiłem korek z m3 e46
I zakupiłem korek wlewu oleju bo pod starym wyrobiła się uszczelka i lekko się pociło.
Zainspirowany galeriami z Amerykańskich eMkowych for zakupiłem korek z m3 e46
Re: Koko -->> M5 E39 Carbonschwarz
Kontynuując mój monolog...
Ostatnio eMa dostała parę gratów do zawiasu i nowe uszczelki między kolektor a silnik oraz między kolektor a wydech. Na zimnym czasem potrafiło coś gwizdać.
A więc wymieniłem
- 4x wahacz TRW
- uszczelki silnik/kolektor REINZ
- uszczelki kolektor/wydech REINZ
- tuleja wspornika kierowniczego LEMFORDER
- 2x końcówki drążków kierowniczych LEMFORDER
- drążek kierowniczy LEMFORDER
- filtr paliwa KNECHT
Teraz po tych wymianach jeździ bardzo cicho. Wahacze pamiętały jeszcze fabrykę i guma w tulejach była już popękana.
Fot niestety nie mam niedługo zrobię jakąś sesję jesienną pod kasztanem
Ostatnio eMa dostała parę gratów do zawiasu i nowe uszczelki między kolektor a silnik oraz między kolektor a wydech. Na zimnym czasem potrafiło coś gwizdać.
A więc wymieniłem
- 4x wahacz TRW
- uszczelki silnik/kolektor REINZ
- uszczelki kolektor/wydech REINZ
- tuleja wspornika kierowniczego LEMFORDER
- 2x końcówki drążków kierowniczych LEMFORDER
- drążek kierowniczy LEMFORDER
- filtr paliwa KNECHT
Teraz po tych wymianach jeździ bardzo cicho. Wahacze pamiętały jeszcze fabrykę i guma w tulejach była już popękana.
Fot niestety nie mam niedługo zrobię jakąś sesję jesienną pod kasztanem