Domeq M5
Re: Domeq M5
Tak dla potomnych- jeżeli na swoich tłumikach, wyprodukowanych przez Eisenmanna macie jedną "S", to odpowiada to wersji obecnej RACE, a nie SPORT. Sport jest ponoć tak cichy i niewiele różniący się od seryjnych rur, że nawet w Niemczech większość zamówień to RACE, pomimo tego, że nie mają homologacji TUV.
Wtedy czuję, że żyje
Re: Domeq M5
Update:
Wydech zalozony. 1000km przejechane. Rewelacja. Cale szczescie, ze zdecydowalem sie na Race, bo Sport bylby zdecydowanie za cichy. Nawet Race momentami wydaje mi sie za cichy, a zaznaczam, ze auto jest absolutnie DD i bardzo szanuje swoj sluch. Jednym slowem- z takim wydechem emka powinna wychodzic w serii.
Polecam PMS.
Wydech zalozony. 1000km przejechane. Rewelacja. Cale szczescie, ze zdecydowalem sie na Race, bo Sport bylby zdecydowanie za cichy. Nawet Race momentami wydaje mi sie za cichy, a zaznaczam, ze auto jest absolutnie DD i bardzo szanuje swoj sluch. Jednym slowem- z takim wydechem emka powinna wychodzic w serii.
Polecam PMS.
Wtedy czuję, że żyje
Re: Domeq M5
Kolejny update.
Pod moja nieobecnosc urlopowa emka takze trafila do osrodka wypoczynkowego, w ktorym dostala zupelnie nowe seryjne zawieszenie i w przyszlym tygodniu zazna bardzo chwalonego zabiegu za oceanem- short shiftera z fabrycznej 645. Ciekaw jestem jak to wyjdzie, a dla chetnych, jakby co, mam zestaw wszystkich info na temat tej zmiany do wgladu.
Pod moja nieobecnosc urlopowa emka takze trafila do osrodka wypoczynkowego, w ktorym dostala zupelnie nowe seryjne zawieszenie i w przyszlym tygodniu zazna bardzo chwalonego zabiegu za oceanem- short shiftera z fabrycznej 645. Ciekaw jestem jak to wyjdzie, a dla chetnych, jakby co, mam zestaw wszystkich info na temat tej zmiany do wgladu.
Wtedy czuję, że żyje
Re: Domeq M5
Z short shiftera będziesz pewnie zadowolony powymieniaj tylko te wszystkie tulejki plasticzane. Ja do siebie zamontowałem jakiś czas temu wybierak z 545 w manualu "krótki"
I jest elegancko, poprawiła się precyzja i skok lewarka a zarazem działa to w miarę lekko.
Będzie Pani zadowolona
I jest elegancko, poprawiła się precyzja i skok lewarka a zarazem działa to w miarę lekko.
Będzie Pani zadowolona
BMW M5 01r CarbonBlack
Zestaw kompresora RK Autowerks S2
UUC V12 koło+sprzęgło
Kolektory, katy, x-pipe Supersprint
Wydechy Britalman
Zawieszenie: Gwint D2 Sport
Hamulce: Swap Przód i Tył BMW M6
Koła 19cali: Oryginał BMW M6
Zestaw kompresora RK Autowerks S2
UUC V12 koło+sprzęgło
Kolektory, katy, x-pipe Supersprint
Wydechy Britalman
Zawieszenie: Gwint D2 Sport
Hamulce: Swap Przód i Tył BMW M6
Koła 19cali: Oryginał BMW M6
Re: Domeq M5
Dzieki Piotrek za opinie.
Ema odebrana, zawias wymieniony chyba w miare kompleksowo i nie powiem marketingowo, ze przepasc w stosunku do tego co siedzialo , ale zdecydowanie wszystko jest sztywniejsze i takie bardZiej "miesiste" w dzialaniu. O dziwo zawias do moich czasow praktycznie nieruszany od wyjazdu z fabryki, wiec musze przyznac, ze naprawde dobrze zniosl te prawie 200k km po jakze pieknych polskich drogach Zapowiada sie, ze nastepna wyminana dopiero w 2022 roku
Co do shorta, to niestety fabryka musi wyprodukowac jedna brakujaca czesc, ale do konca pazdziernika powinno byc ogarniete:) can't wait mowiac szczerze.
Poki co, nie wiem, czy to sila sugestii, czy raczej wolniejsze rozgrzewanie opon, ale przy obecnych temperaturach autko sporo zrywniejsze, niz w upalne dni. W ep3 bardzo wyraznie czulem "puchniecie" w wysokich temperaturach, ale tam dolot mial wyjatkowo ciezkie warunki pracy. W kazdym badz razie, plan doprowadzenia emki, do stanu w miare fabrycznego mocno posuniety do przodu
A i prawie zapomnialem dodac, ze wszystkie prace wykonane, przez forumowego doktora od emek- Allcara. Big up dla Ciebie
Ema odebrana, zawias wymieniony chyba w miare kompleksowo i nie powiem marketingowo, ze przepasc w stosunku do tego co siedzialo , ale zdecydowanie wszystko jest sztywniejsze i takie bardZiej "miesiste" w dzialaniu. O dziwo zawias do moich czasow praktycznie nieruszany od wyjazdu z fabryki, wiec musze przyznac, ze naprawde dobrze zniosl te prawie 200k km po jakze pieknych polskich drogach Zapowiada sie, ze nastepna wyminana dopiero w 2022 roku
Co do shorta, to niestety fabryka musi wyprodukowac jedna brakujaca czesc, ale do konca pazdziernika powinno byc ogarniete:) can't wait mowiac szczerze.
Poki co, nie wiem, czy to sila sugestii, czy raczej wolniejsze rozgrzewanie opon, ale przy obecnych temperaturach autko sporo zrywniejsze, niz w upalne dni. W ep3 bardzo wyraznie czulem "puchniecie" w wysokich temperaturach, ale tam dolot mial wyjatkowo ciezkie warunki pracy. W kazdym badz razie, plan doprowadzenia emki, do stanu w miare fabrycznego mocno posuniety do przodu
A i prawie zapomnialem dodac, ze wszystkie prace wykonane, przez forumowego doktora od emek- Allcara. Big up dla Ciebie
Wtedy czuję, że żyje
Re: Domeq M5
Pytanie- czy macie wiedze na temat przyczyn delikatnego bicia na kierownicy przy lekkim hamowaniu? Przy mocniejszym wcisnieciu hamulca problem ustepuje. Zaznaczam, ze tarcze niedawno zostaly przetoczone + nowe klocki i czuc delikatna roznice "in plus".
Wtedy czuję, że żyje
- --==maly==----
- Posty: 2508
- Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
- Auto: M3 F80 17"
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Domeq M5
Bo tarcze trzeba kupić nowe a nie przetaczać
To nie polonez tylko M5.
Przyczyną może być też lekki luz w przednim zawieszeniu głównie na końcówkach drążków lub drążkach ale mimo wszystko stawiam bardziej na tarcze.
To nie polonez tylko M5.
Przyczyną może być też lekki luz w przednim zawieszeniu głównie na końcówkach drążków lub drążkach ale mimo wszystko stawiam bardziej na tarcze.
Re: Domeq M5
malo kto zdaje sobie sprawe, ze czasem opony tak robia.
Ps. nie widze nic zlego w przetaczaniu tarcz, np po zmianie klockow, czy regeneracji zaciskow(jak bedzie mialo to miejsce za chwile u mnie).
Ps. nie widze nic zlego w przetaczaniu tarcz, np po zmianie klockow, czy regeneracji zaciskow(jak bedzie mialo to miejsce za chwile u mnie).
Re: Domeq M5
No i tarcze juz jakis czas tem kupione, ale za rada Allcara stare byly przetoczone.
Wtedy czuję, że żyje
Re: Domeq M5
domeqctr wahacze.. wahacze.. normalne w E39.
-
- Posty: 287
- Rejestracja: pn sty 12, 2009 11:56
- Auto: M3 E46,E30 S50
- Lokalizacja: ok.Augustowa
Re: Domeq M5
Też miałem taki problem, nie przetaczałem tarcz tylko założyłem nówki sztuki i wszystko jest ok.
Re: Domeq M5
No wlasnie tak czytam rozne tematy z tym zwiazane i wychodzi, ze moga to byc:
- wahacze
- piasta
- maglownica
- tarcze
Jak juz tak wylewam zale , to napisze jeszcze, ze
- po wymianie zawiasu caly czas cos stuka z lewej strony z przodu na np. nierownej kostce ( wahacze, maglownica?) + po dluzszej jezdzie przy kreceniu kierownica cos "skrzypi" w ukladzie kierowniczym
- i niestety w dalszym ciagu wystepuje efekt lekkiego "bujniecia" po zatrzymaniu. Taki lekki transfer masy z przodu na tyl niczym w ciezkim terenowym wozie
Jak macie panaceum na te bolaczki- nie wahajcie sie nimi pochwalic
- wahacze
- piasta
- maglownica
- tarcze
Jak juz tak wylewam zale , to napisze jeszcze, ze
- po wymianie zawiasu caly czas cos stuka z lewej strony z przodu na np. nierownej kostce ( wahacze, maglownica?) + po dluzszej jezdzie przy kreceniu kierownica cos "skrzypi" w ukladzie kierowniczym
- i niestety w dalszym ciagu wystepuje efekt lekkiego "bujniecia" po zatrzymaniu. Taki lekki transfer masy z przodu na tyl niczym w ciezkim terenowym wozie
Jak macie panaceum na te bolaczki- nie wahajcie sie nimi pochwalic
Wtedy czuję, że żyje
Re: Domeq M5
Z tym stukaniem to sprawdź czy masz amortyzator u góry dokrecony
Re: Domeq M5
Jesli chodzi o wibracje przy lekkim hamowaniu, najczesciej w E39 V8 odpowiadaja za to wahacze z tulejami , nr 5 na schemacie
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=31&fg=05
w pozniejszej fazie agonii bedzie odczuwalne wibrowanie i bez hamowania, najczesciej w przedziale 80-90 km/h.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=31&fg=05
w pozniejszej fazie agonii bedzie odczuwalne wibrowanie i bez hamowania, najczesciej w przedziale 80-90 km/h.