2002 Le Mans Blau
Re: 2002 Le Mans Blau
Był koleś z ubezpieczalni. Wycenił. Będzie próba naprawy błotnika ale nie wiem czy to się uda, nie wygląda to za dobrze, a też nie chce mieć 2KG szpachli na nim. Więc w najgorszym wypadku bedzie wymieniany
Przy okazji wymieniają mi felgę na nową ;-) jak przyjdzie to zrobię zdjęcie jak wygląda fabrycznie nowy Chrome Shadow
Przy okazji wymieniają mi felgę na nową ;-) jak przyjdzie to zrobię zdjęcie jak wygląda fabrycznie nowy Chrome Shadow
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
było M5 E39x2, M5 E60x2
Re: 2002 Le Mans Blau
chyba weźmiesz ją sobie na zapasMarcin_Os pisze:Przy okazji wymieniają mi felgę na nową
- --==maly==----
- Posty: 2508
- Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
- Auto: M3 F80 17"
- Lokalizacja: Warszawa
Re: 2002 Le Mans Blau
Ja bym wolał używaną felgę bo nowa będzie się różnić od pozostałych.
A błotnik moim zdaniem bez problemu do zrobienia bez jakiś wielkich ilości szpachli.
Minimalnie pójdzie na wyrównanie ale tragedii nie będzie a wycinanie i wymiana całego poszycia błotnika to rzeźnia później wszystkie zgrzewy i łączenia wyglądają całkiem inaczej niż oryginał naprawdę 100razy lepiej mieć ciut szpachli niż wycinany błotnik moim zdaniem ale decyzja należy do właściciela.
A błotnik moim zdaniem bez problemu do zrobienia bez jakiś wielkich ilości szpachli.
Minimalnie pójdzie na wyrównanie ale tragedii nie będzie a wycinanie i wymiana całego poszycia błotnika to rzeźnia później wszystkie zgrzewy i łączenia wyglądają całkiem inaczej niż oryginał naprawdę 100razy lepiej mieć ciut szpachli niż wycinany błotnik moim zdaniem ale decyzja należy do właściciela.
Re: 2002 Le Mans Blau
Dobra, samochód naprawiony.
Przy okazji zrobiłem parę innych rzeczy i ogromny przegląd.
- nowy przedni zderzak, połamany był na dole
- nowe przednie nadkola krótkie, też były popekane
- filtr powietrza
- filtr oleju
- filtr paliwa
- filtry przeciwpyłkowe
- olej TWS
- olej w skrzyni biegów
- olej w tylnym moście
- płyn chlodniczy
- płyn hamlucowy, wymieniłem na Motula RBF
- klocki przód
- tarcze przód
- świece zapłonowe
- dwa wachacze przednie proste
- gumy stabilizatora przód i tył
- naprawiłem pixele
Zaraz wymieniam tarcze, szczęki i klocki z tyłu. I jeszcze muszę powalczyć z elektryką, coś mi wariuje, sam włącza się alarm, czasem nie otwierają się lewe szyby itp.
No i wreszcie wymieniłem sprężyny, samochód wygląda tak jak powinno wyglądać M5. No i zakochałem się w tym aucie na nowo .
W najbliższym czasie oddaję auto na detailing, tak żeby stary lakier wyrównał się z nowym.
Jutro wkleję zdjęcia jak auto wygląda na niższych sprężynkach.
Przy okazji zrobiłem parę innych rzeczy i ogromny przegląd.
- nowy przedni zderzak, połamany był na dole
- nowe przednie nadkola krótkie, też były popekane
- filtr powietrza
- filtr oleju
- filtr paliwa
- filtry przeciwpyłkowe
- olej TWS
- olej w skrzyni biegów
- olej w tylnym moście
- płyn chlodniczy
- płyn hamlucowy, wymieniłem na Motula RBF
- klocki przód
- tarcze przód
- świece zapłonowe
- dwa wachacze przednie proste
- gumy stabilizatora przód i tył
- naprawiłem pixele
Zaraz wymieniam tarcze, szczęki i klocki z tyłu. I jeszcze muszę powalczyć z elektryką, coś mi wariuje, sam włącza się alarm, czasem nie otwierają się lewe szyby itp.
No i wreszcie wymieniłem sprężyny, samochód wygląda tak jak powinno wyglądać M5. No i zakochałem się w tym aucie na nowo .
W najbliższym czasie oddaję auto na detailing, tak żeby stary lakier wyrównał się z nowym.
Jutro wkleję zdjęcia jak auto wygląda na niższych sprężynkach.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
było M5 E39x2, M5 E60x2
Re: 2002 Le Mans Blau
Dupa... bez dystansów wytrzymałem dwa tygodnie...Marcin_Os pisze:Dobra, samochód naprawiony.
No i wreszcie wymieniłem sprężyny, samochód wygląda tak jak powinno wyglądać M5. No i zakochałem się w tym aucie na nowo .
W najbliższym czasie oddaję auto na detailing, tak żeby stary lakier wyrównał się z nowym.
Jutro wkleję zdjęcia jak auto wygląda na niższych sprężynkach.
Re: 2002 Le Mans Blau
bye bye M5
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
było M5 E39x2, M5 E60x2
- Maros
- Posty: 2546
- Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
- Auto: M5F10, M3E92, M3E46
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: 2002 Le Mans Blau
Szkoda auta