Generalnie to teraz latam na zwykłych wkładach KN
Miałem ten zestaw chyba sezon.
Fotki postaram się gdzieś wygrzebać.
Kupiłem go na ebayu.(ceny nie pamiętam)
Dwa kawałki blachy z plastikiem, mocowane w miejsce ori obudów,
dwa kawałki rurki plasticzanej+ pare opasek.
Dwa stożki KN
Nikomu nie Polecam
Auto brzmiało fajnie, jechało gorzej od seri
Po miesiącu używania, rozwaliło mi przepływki a po nich jedną sonde(kupiłem obie) i wyleczyłem się ze stożków.
Jakby zrobić wydechy i ten dolot plus do tego nowe mapy
To podejżewam, że było by na duży Plus.
Ale do seri porażka
MOJE M5
Re: MOJE M5
BMW M5 01r CarbonBlack
Zestaw kompresora RK Autowerks S2
UUC V12 koło+sprzęgło
Kolektory, katy, x-pipe Supersprint
Wydechy Britalman
Zawieszenie: Gwint D2 Sport
Hamulce: Swap Przód i Tył BMW M6
Koła 19cali: Oryginał BMW M6
Zestaw kompresora RK Autowerks S2
UUC V12 koło+sprzęgło
Kolektory, katy, x-pipe Supersprint
Wydechy Britalman
Zawieszenie: Gwint D2 Sport
Hamulce: Swap Przód i Tył BMW M6
Koła 19cali: Oryginał BMW M6
- Venom
- Moderator
- Posty: 3181
- Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
- Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
Re: MOJE M5
Rozumiem sprawę, bardzo dziękuję za opinię. W miarę możliwości podrzuć fotki.
- Venom
- Moderator
- Posty: 3181
- Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
- Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
Re: MOJE M5
Życzyłbym sobie update tematu z opisem montażu kompresora itd. Jak to jeździ, jak wrażenia? Jakieś cyfry są ?