Allcar M5 + FOTO

allcar
Posty: 318
Rejestracja: ndz maja 04, 2008 23:08
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Allcar M5 + FOTO

Post autor: allcar » śr maja 07, 2008 23:01

mek pisze:No to witam w takim razie kolege z miasta :)
Czy twoja M to jest granatowa? Od od jakiegoś czasu stała właśnie taka granatowa na serwisie u Rawskiego.
tak jest Kolego, to właśnie to auto, teraz jeździ po Wołominie na WJ...
taka granatowa (schwartzcarbon met. :lol: ), ma tylko inne felgi od tych co widziałeś.
Ostatnio zmieniony czw maja 29, 2008 23:17 przez allcar, łącznie zmieniany 1 raz.
E39 M5 = spełnione marzenie
Ostatnio miałem mało czasu, za zaległości przepraszam, jak na coś nie odpowiedziałem, to piszcie na PW. Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
Bombel
Posty: 2371
Rejestracja: wt paź 10, 2006 00:58
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: Allcar M5 + FOTO

Post autor: Bombel » pn maja 12, 2008 21:47

Fajna. Nie podoba mi sie ten szary kolor skory, ale fajnie, ze ma czarne listwy, duza navi i wogole, ze jest po lifcie... Kola oryginalne tez by mogly byc, ale te nie zabieraja jej uroku.
Troszke sie lezka w oku kreci jednak... :cry:
Części do BMW M5 E39 i M3 E36/E46.

allcar
Posty: 318
Rejestracja: ndz maja 04, 2008 23:08
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Allcar M5 + FOTO

Post autor: allcar » wt maja 13, 2008 07:10

Dzięki za opinię...
Szara skóra jak i cała tapicerka jest w planach, aby ją całą wymienić na inną i inny kolor, łącznie z obszyciem tunela, bo mi też średnio do gustu przypada.
Co do felg, to te widoczne na zdjęciach są oryginalnymi felgami BMW do M5 z polerowanym rantem, zdecydowanie bardziej mi się podobaja od standardowych alu do M5, mam też te standardowe felgi ale przyodziane są już w zimowe lacze i na sezon czekają.
Reszta jak widać na foto i fakt, cała po lifcie bo z 2002r.
E39 M5 = spełnione marzenie
Ostatnio miałem mało czasu, za zaległości przepraszam, jak na coś nie odpowiedziałem, to piszcie na PW. Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
Bombel
Posty: 2371
Rejestracja: wt paź 10, 2006 00:58
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: Allcar M5 + FOTO

Post autor: Bombel » wt maja 13, 2008 15:07

allcar pisze:Dzięki za opinię...
Szara skóra jak i cała tapicerka jest w planach, aby ją całą wymienić na inną i inny kolor, łącznie z obszyciem tunela, bo mi też średnio do gustu przypada.
Co do felg, to te widoczne na zdjęciach są oryginalnymi felgami BMW do M5 z polerowanym rantem, zdecydowanie bardziej mi się podobaja od standardowych alu do M5, mam też te standardowe felgi ale przyodziane są już w zimowe lacze i na sezon czekają.
Reszta jak widać na foto i fakt, cała po lifcie bo z 2002r.
Jak moge cos doradzic to podsufitka w czarna alcantare...
Kola nie sa ori od M5. W M5 E39 wystepowaly tylko 17 na zime (te same co w mpakiecie w zwyklej E39) i 18 te na ktorych wiekszosc emek stoi.
Te kola co masz to opcja w e60 ;)

Jakie masz wyposazenie??
Części do BMW M5 E39 i M3 E36/E46.

Awatar użytkownika
Szczep
Posty: 445
Rejestracja: pn gru 11, 2006 18:50
Lokalizacja: Warszawa

Re: Allcar M5 + FOTO

Post autor: Szczep » wt maja 13, 2008 17:36

Bombel pisze:Te kola co masz to opcja w e60 ;)

Mi sie zawsze wydawalo, ze to jest wzor obreczy
z ery E34. SyTy i Koki takie maja w swoich M5.

Obrazek

Ze zdjec widac tylko brak rolety, podsufitki z alcantary
i deski rozdzielczej obszytej skora. :-P

allcar
Posty: 318
Rejestracja: ndz maja 04, 2008 23:08
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Allcar M5 + FOTO

Post autor: allcar » wt maja 13, 2008 23:25

Co do wyposażenia to dokładnie jak wyżej Kolega Szczep pisze... brak jest rolet, brak czujnika zmierzchu i deszczu, brak obszycia skórą deski.
To co przychodzi mi do głowy z wyposażenia które niekoniecznie może być standardem to: DSP, Vebasto, wysokociś. sprysk., monitor 16:9 +TV DVD Navi Prof. Bus., elektryczne i grzane przednie fotele z pamięcią dla kierowcy, elektrycznie sterowana z multifunk. kierownica, xsenonki samopoziomujące, szyberdach ale niesolarny i nieprzeszklony, parktronik przód i tył, 3xfotochromowe lusterka, reszta chyba jak zwykle w niemal każdej E39 po 2001r.
Generalnie jest tak: jak jadę z żoną i z moimi dwoma synkami to i owszem używam mediów w aucie, ale jak jadę sam to delektuję się bulgotem V8 więc wszystko powyłączane.
Co do felg to są w stałej ofercie w BMW i są one oryginalne dedykowane do M5, szczerze powiem że nie zalezy mi za bardzo do jakiego konkretnie one są modelu, ale dla mnie to najpiękniejsze fele na Świecie, dlatego są na lato a na zimę jak już wcześniej pisałem mam te standardowe fele dla E39M5.
Dla mnie najważniejsze że ma kolor taki jaki chciałem czyli schwartzcarbon, że po lifcie, że monitor 16:9 i że nie ma drewna wewnątrz.
Koła już zmienione, a w najbliższych planach nowa tapicerka, wszystko w skórze najprawdopodobniej brązowej (wiecie jakiej :wink: ), zastanawiam się też czy położyć nowy lakier bo teraz ma to gdzies tam dołek, to znowu głęboka rysa itp. oczywiście kolor bez zmian, ponadto chyba zastosuję się do Waszych podpowiedzi (Bombel) i podsufitkę damy z alcantary. Mam nadzieję że w rok się z tym wszystkim wyrobie.
E39 M5 = spełnione marzenie
Ostatnio miałem mało czasu, za zaległości przepraszam, jak na coś nie odpowiedziałem, to piszcie na PW. Pozdrawiam.

Idzik
Posty: 833
Rejestracja: śr cze 13, 2007 00:06
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Allcar M5 + FOTO

Post autor: Idzik » śr maja 14, 2008 00:03

Nie maluj go na nowo, są firmy co odnawiają, i to z tego co widziałem całkiem nieźle. Była już rozmowa na forum na ten temat, np. www.ochronalakieru.pl

SyTy
Posty: 710
Rejestracja: pn lut 18, 2008 13:53
Lokalizacja: Warszawa/Koszalin

Re: Allcar M5 + FOTO

Post autor: SyTy » śr maja 14, 2008 14:42

Ładna sztuka, gratulacje!

fajne wnetrze i raczej bym go nie dotykał, chyba że alcantara na sufit+skóra na deske, tunel środkowy i boczki - w kolorze czarnym oczywiście

Fele faktycznie w mojej opini nie leżą na tej budzie ale to kwestia gustu :wink:

nie maluj całej, nie ma najmniejszego sensu, ja u siebie miałem kilka chipsów po kamieniach + jakieś bojle poparkingowe, kilka rysek, miałem malować całą ale obyło się wybiurczym lakierowaniem na przejścia, jak trafisz rzetelnego lakiernika z odrobiną checi bez problemu wejdzie w kolor i po finishingu nie bedzie śladu.

a jak serce bestii, bije jak należy?
No Fear - No Fun!

allcar
Posty: 318
Rejestracja: ndz maja 04, 2008 23:08
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Allcar M5 + FOTO

Post autor: allcar » śr maja 14, 2008 22:54

Zastanawiam się o czyje serce pytasz, moje czy Jej.... :wink:
Jej serce bije jak u młodego rumaka, a moje jek nią jadę to niemal wyskoczyć chce z klatki....
E39 M5 = spełnione marzenie
Ostatnio miałem mało czasu, za zaległości przepraszam, jak na coś nie odpowiedziałem, to piszcie na PW. Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
Bombel
Posty: 2371
Rejestracja: wt paź 10, 2006 00:58
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: Allcar M5 + FOTO

Post autor: Bombel » czw maja 15, 2008 22:54

Masz racje Szczep pomylilem wzory.
Brazowa skorka bedzie kozak :D :D :D
Części do BMW M5 E39 i M3 E36/E46.

allcar
Posty: 318
Rejestracja: ndz maja 04, 2008 23:08
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Allcar M5 + FOTO

Post autor: allcar » czw maja 29, 2008 23:32

Jak widzicie moje posty zostały zmienione....
Dwa warsztaty zostały oznaczone odpowiednio jako X1 i X2.
Faktem jest że na poczatku całej sprawy nie chciałem pisać nazw warsztatów bo powiem szczerze że nie byłem do końca pewny komu przypisać znaczną część winy za całą zaistniałą sytuację. Podałem później nazwy ale powiem szczerze że niepotrzebnie bo będąc niepewny co do winy, mogłem narazić niewinnych na pewne uszczerbki na honorze, dlatego też zamieniłem nazwy na odpowiednio X1 i X2 w celu kontynuowania dalszej rozprawki na temat winowajcy uszkodzenia silnika i ponad rok trwającej naprawy.
Cała zwłaszcza końcowa sytuacja tak mocno psychicznie mnie dobiła że poprostu przestałem racjonalnie myśleć, chciałem żeby poprostu koszmarł się skończył, ale teraz minął już ponad miesiąc od dnia kiedy to wszystko sie zakończyło.
Niektórzy wiedzą o jakie warsztaty się rozchodzi więc napiszę że dziś rozmawiałem z właścicielem X1 i powiem szczerze że mam lekkie wyrzuty sumienia, że poprostu potraktowałem go źle, bo ma zdecydowanie dużo racji.
Oczywiście nie podlega dyskusji zbyt długi czas postoju mojego auta w X1 ale ....
Od początku:
Prane wspomniec że X1 wykonal dużo innych napraw w moim aucie, zawieszenie, hamulce, most. Po uszkodzniu silnika na własny koszt zakupili wszystkie części jakie uleły zniszczeniu, ponadto będąc w niepewności że ponownie mogą popełnić jakiś błąd chcieli zawieść silnik do ASO do Berlina w celu poprawnego poskładania, oczywiście wszystko na swój koszt....
Po drodze zupełnie przypadkowo trafił się warsztat X2 w którym twierdzono że mają wszystkie potrzebne narzędzia i urządzenia do poprawnego złożenia silnika i są w stanie zabrać porozkręcane M5 i doprowadzić wszystko do porządku, Ok więc przystałem na taka ofertę, bo po co wieść silnik aż do Berlina.
Zabrałem całe auto z warsztatu X1, który oczywiście nie wziął ode mnie ani złotówki i wstawiłem do warsztatu X2.
Po długim postoju auta w X2 udało im sie odpalić silnik... i co... znowu oczywiście kolizja zaworów z tłokami. Oczywiście X2 twierdzi że X1 na tyle źle zrobił poprzednia naprawę że i oni źle zrobili... Oczywiście będąc w stanie niemal agonalnym moje racjonalne myślenie udało się na długi wypoczynek...
Teraz minęło troszkę czasu, zaczęłem racjonalnie używać głowy (w kwestii oczywiście M5), ponadto po rozmowie z Panem Właścicielem X1 który miał dużo racji, doszedłem do pewnego wniosku....
Skoro X1 wykonał sporej ilości napraw, a silnik uszkodził, na własny koszt chciał dalej naprawiać, kupili części, chcieli wieść do Berlina, a ja jak zabrałem od nich auto to nie wzieli złotówki, uważając to za kwestię honorową to...
X2 podiął się poskładania rozebranego silnika (oczywiście zarobienie kupe kasy) bo znają silnik i mają do niego narzędzia, to przecież wzieli na siebie odpowiedzialność za ew. dalsze konsekwencje. Wtedy X2 składając cały silnik powinien wszystko dokładnie posprawdzać czy wszystko zakładane na silnik jest Ok i czy dziala prawidłowo i skoro doprowadzili do podobnej sytuacji, jak w X1 czyli do ponownej kolizji zaworów z tłokami to w sumie jakby mieli honorowo podejść do sprawy to dalszą naprawę powinni przeprowadzić rónież na własny koszt.
Cóż, zakończyło się wymianą całego silnika łącznie z osprzętem, wydaniem górę pieniędzy, auto jeździ fantastycznie, koszmar się skończył i jestem szcześliwy....

Cóż... mam stary silnik, za miesiąc może dwa zabieram się za niego, mam już wszystkie urządzenia, nawet do wysterowania VANOSÓW więc dowiem sie kto i jaki błąd popełnił, tym postem rozpoczynam "rozprawkę" i jak modelator nie usunie tematu do "archiwum" to z biegiem czasu wszystkiego się dowiecie, dowiem sie kto dostarczył mi problemów a przy okazji poznam silnik od E39M5 i będe wiedział o nim wszystko.
E39 M5 = spełnione marzenie
Ostatnio miałem mało czasu, za zaległości przepraszam, jak na coś nie odpowiedziałem, to piszcie na PW. Pozdrawiam.

Dino444
Posty: 1343
Rejestracja: sob maja 26, 2007 13:04
Lokalizacja: Bedford
Kontakt:

Re: Allcar M5 + FOTO

Post autor: Dino444 » czw maja 29, 2008 23:55

No to czekamy z niecierpliwoscia na efekty tej operacji poznawania silnika i oczywiscie zycze samych sukcesow i nigdy wiecej podobnej sytuacji z autkiem! Pozdrawiam.
BMW ///M POWER M3 E36--->M5 E34--->??

mateush
Site Admin
Posty: 1246
Rejestracja: pt paź 06, 2006 18:53
Auto: 997TT
Lokalizacja: Warszawa

Re: Allcar M5 + FOTO

Post autor: mateush » pt maja 30, 2008 22:10

Tematu oczywiscie nie usune, a nazwy warsztatow zostaly zmienione przez autora postu, nie przeze mnie.

W kazdym razie posty dotycznace polecania / przestrzegania przed warsztatami, salonami i innymi takimi sa bardzo mile widziane na forum. Od tego jest to miejsce zeby sie wymieniac doswiadczeniami.

allcar - powodzenia z autem !
Zauważyłeś problem z forum? Napisz od mnie PW!

allcar
Posty: 318
Rejestracja: ndz maja 04, 2008 23:08
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Allcar M5 + FOTO

Post autor: allcar » sob maja 31, 2008 00:15

Oczywiście mateush. Wszystko dokładnie na bierząco będę opisywał... Cały przebieg prac i badania, ustalenia przyczyn dlaczego tak się stało, że dwa razy zawory spotykały się z tłokami, zapewne zajmie to dużo czasu, ale nie ma rzeczy niemożliwych....
A nazwy warsztatów pojawią się dopiero jak ustalę co się stało, co kto zrobił źle, następnie porozmawiam z Panami Mechanikami, jak się ustosunkują do całości, później pojawią się nazwy....
Ale dla mnie najważniejsze i w sumie bardzo priorytetowe jest to żebym poznał silnik S38 B49, chcę wiedzieć poprostu wszystko o nim, później chętnie pomogę każdemu z problemem z E39M5.
Mam do tego odpowiednie warunki, a co najważniejsze, mam silnik do badań więc żal go sprzedać na części, zdecydowanie więcej z niego będzie pożytku jak zostanie objektem badań "naukowych".
Pozdrawiam ADMINA :-) i innych też oczywiści.

A propos nazwy warsztatów sam usunełem, a to dlatego że jak ustalimy winnych to wtedy podam nazwy.
E39 M5 = spełnione marzenie
Ostatnio miałem mało czasu, za zaległości przepraszam, jak na coś nie odpowiedziałem, to piszcie na PW. Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
kostek_ja
Posty: 2623
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 02:12
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Allcar M5 + FOTO

Post autor: kostek_ja » sob maja 31, 2008 04:27

allcar pisze:silnik S38 B49
Mogę się zapytać jakie w końcu ma oznaczenie silnik w M5 e39, bo na forum jest wyraźnie napisane że S62, a z drugiej strony dziwne że ma wyższy numer niż silnik w M3 e46 bo powstał wcześniej.

ODPOWIEDZ