MOJE M5
Gwint + Hamulce i koła
Mam Pare lepszych fotek.
Są zdjęcia hebli M6 z tyłu.
Pojawiły się do kompletu listewki na drzwi M5.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/92a ... 4dc4b.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/441 ... ae645.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/dd7 ... ea751.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bec ... e8ee6.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7fa ... efe9c.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c6b ... 542fb.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/96a ... 9a747.html
Zapraszam do oglądania
POZDRAWIAM
Są zdjęcia hebli M6 z tyłu.
Pojawiły się do kompletu listewki na drzwi M5.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/92a ... 4dc4b.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/441 ... ae645.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/dd7 ... ea751.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bec ... e8ee6.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7fa ... efe9c.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c6b ... 542fb.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/96a ... 9a747.html
Zapraszam do oglądania
POZDRAWIAM
BMW M5 01r CarbonBlack
Zestaw kompresora RK Autowerks S2
UUC V12 koło+sprzęgło
Kolektory, katy, x-pipe Supersprint
Wydechy Britalman
Zawieszenie: Gwint D2 Sport
Hamulce: Swap Przód i Tył BMW M6
Koła 19cali: Oryginał BMW M6
Zestaw kompresora RK Autowerks S2
UUC V12 koło+sprzęgło
Kolektory, katy, x-pipe Supersprint
Wydechy Britalman
Zawieszenie: Gwint D2 Sport
Hamulce: Swap Przód i Tył BMW M6
Koła 19cali: Oryginał BMW M6
Re: MOJE M5
Pięknie utrzymana... także lubię nieskazitelną czystość pod maską
PS: Zwykle do odwzorowania rozmiaru używa się pudełek po papierosach, banknotów lub zapalniaczek, a nie dzieci ... a tak poważnie wyglądają masywnie i konkretnie. gratki
PS: Zwykle do odwzorowania rozmiaru używa się pudełek po papierosach, banknotów lub zapalniaczek, a nie dzieci ... a tak poważnie wyglądają masywnie i konkretnie. gratki
Konrad
http://www.ktd.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ktd.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: MOJE M5
Ładnie się prezentuje A hebel bardzo konkret
Re: MOJE M5
Dzięki Panowie
Wygląda to elegancko i masywnie ale też działa jak należy
Jest wielka różnica w hamowaniu ...
Przedewszystkim jak się zagrzeją kilka hamowań z dużej prędkości po kolei
Nic się nie gotuje nie bije nie kuca na robocie
Nie spodziewałem się takiej dużej poprawy...
W porównaniu z ori hamulcami jest to całkiem inna bajka.
Wygląda to elegancko i masywnie ale też działa jak należy
Jest wielka różnica w hamowaniu ...
Przedewszystkim jak się zagrzeją kilka hamowań z dużej prędkości po kolei
Nic się nie gotuje nie bije nie kuca na robocie
Nie spodziewałem się takiej dużej poprawy...
W porównaniu z ori hamulcami jest to całkiem inna bajka.
BMW M5 01r CarbonBlack
Zestaw kompresora RK Autowerks S2
UUC V12 koło+sprzęgło
Kolektory, katy, x-pipe Supersprint
Wydechy Britalman
Zawieszenie: Gwint D2 Sport
Hamulce: Swap Przód i Tył BMW M6
Koła 19cali: Oryginał BMW M6
Zestaw kompresora RK Autowerks S2
UUC V12 koło+sprzęgło
Kolektory, katy, x-pipe Supersprint
Wydechy Britalman
Zawieszenie: Gwint D2 Sport
Hamulce: Swap Przód i Tył BMW M6
Koła 19cali: Oryginał BMW M6
Re: MOJE M5
PiotrekM5, dlaczego tak ustawiliście zacisk?
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
było M5 E39x2, M5 E60x2
Re: MOJE M5
No to chyba zalezy od konstrukcji kolumny
Re: MOJE M5
Bo inaczej nie wejdzie...
W e39 drążek od magla stoi za osią praktycznie przy samym zacisku fabrycznym...
W nowym M5 czy M6 zwrotnica jest zrobiona pod taki zacist i jest równo,
magiel jest przed osią i nie przeszkadza.
I tak wchodzi praktycznie na ścisk na górze do amortyzatora jest ok. 2cm i na dole do drążka bardzo podobnie. Te zaciski są dwa razy takie jak fabryczne, niestety coś za coś
W wielu autach widziałem tak ustawione zaciski fabrycznie i jest ok.
Może wygląda to tak sobie ale zapewniam, że robote robi jak należy
Pozdrawiam
W e39 drążek od magla stoi za osią praktycznie przy samym zacisku fabrycznym...
W nowym M5 czy M6 zwrotnica jest zrobiona pod taki zacist i jest równo,
magiel jest przed osią i nie przeszkadza.
I tak wchodzi praktycznie na ścisk na górze do amortyzatora jest ok. 2cm i na dole do drążka bardzo podobnie. Te zaciski są dwa razy takie jak fabryczne, niestety coś za coś
W wielu autach widziałem tak ustawione zaciski fabrycznie i jest ok.
Może wygląda to tak sobie ale zapewniam, że robote robi jak należy
Pozdrawiam
BMW M5 01r CarbonBlack
Zestaw kompresora RK Autowerks S2
UUC V12 koło+sprzęgło
Kolektory, katy, x-pipe Supersprint
Wydechy Britalman
Zawieszenie: Gwint D2 Sport
Hamulce: Swap Przód i Tył BMW M6
Koła 19cali: Oryginał BMW M6
Zestaw kompresora RK Autowerks S2
UUC V12 koło+sprzęgło
Kolektory, katy, x-pipe Supersprint
Wydechy Britalman
Zawieszenie: Gwint D2 Sport
Hamulce: Swap Przód i Tył BMW M6
Koła 19cali: Oryginał BMW M6
Re: MOJE M5
... jak wrażenia z hamowania?
Re: MOJE M5
"...W porównaniu z ori hamulcami jest to całkiem inna bajka..."
Re: MOJE M5
Hamowanie jak pisałem wcześniej znacznie się poprawiło...
Hamulce zimne: auto hamuje sprawnie ale z odczuwalnym delikatnym opuźnieniem
Hamulce rozgrzane sprawność hamowania podnosi się znacznie...
delikatne dotknięcie hamulca auto bardzo szybko reaguje
ostre wciśnięcie pedału i praktycznie staje w miejscu.
Trzy hamowania po kolei prędkości 240-270 km/h do 40-50km/h nie odczuwalny spadek siły hamowania nie zaczyna bić kierownicą, płyn się nie gotuje, auto trzyma się pewnie i mocno drogi. Tarcze nie świecą nie strzelają jak głupie Jak czasami zdarzało się na ori heblach. (wszyscy chyba wiedzą co mam na myśli)
Z braku czasu nie byłem autem na torze ani lotnisku żeby sprawdzić jak to faktycznie działa i współpracuje z zawieszeniem ale z ulicznych testów jestem bardzo zadowolony
Pracy było naprawde sporo żeby wszystko to ładnie dopasować i żeby zagrało ale myślę że naprawde warto było
Pozdrawiam
Hamulce zimne: auto hamuje sprawnie ale z odczuwalnym delikatnym opuźnieniem
Hamulce rozgrzane sprawność hamowania podnosi się znacznie...
delikatne dotknięcie hamulca auto bardzo szybko reaguje
ostre wciśnięcie pedału i praktycznie staje w miejscu.
Trzy hamowania po kolei prędkości 240-270 km/h do 40-50km/h nie odczuwalny spadek siły hamowania nie zaczyna bić kierownicą, płyn się nie gotuje, auto trzyma się pewnie i mocno drogi. Tarcze nie świecą nie strzelają jak głupie Jak czasami zdarzało się na ori heblach. (wszyscy chyba wiedzą co mam na myśli)
Z braku czasu nie byłem autem na torze ani lotnisku żeby sprawdzić jak to faktycznie działa i współpracuje z zawieszeniem ale z ulicznych testów jestem bardzo zadowolony
Pracy było naprawde sporo żeby wszystko to ładnie dopasować i żeby zagrało ale myślę że naprawde warto było
Pozdrawiam
BMW M5 01r CarbonBlack
Zestaw kompresora RK Autowerks S2
UUC V12 koło+sprzęgło
Kolektory, katy, x-pipe Supersprint
Wydechy Britalman
Zawieszenie: Gwint D2 Sport
Hamulce: Swap Przód i Tył BMW M6
Koła 19cali: Oryginał BMW M6
Zestaw kompresora RK Autowerks S2
UUC V12 koło+sprzęgło
Kolektory, katy, x-pipe Supersprint
Wydechy Britalman
Zawieszenie: Gwint D2 Sport
Hamulce: Swap Przód i Tył BMW M6
Koła 19cali: Oryginał BMW M6
Re: MOJE M5
Piotruś teraz masz 19tki od M6 a wejdzie Ci na ten zestaw ori 18tka od e39 Czy najmniejszym kołem jaki pasi jest właśnie 19tka PS Jak będę jechał do Lublina odezwę się to podjadę zobaczyć na żywo kusi mnie u siebie takie coś założyć.
-
- Posty: 76
- Rejestracja: wt maja 11, 2010 11:35
- Auto: M3 e46 M5 e39
- Lokalizacja: Lublin
Re: MOJE M5
Coś mi się wydaje że z przodu o 18" nawet nie ma co myśleć
Re: MOJE M5
Niestety mniejsze koło jak 19cali na przód nie wejdzie
Na tył bezproblemowo 18 wchodzi ale z przodu ze względu na ustawienie zacisku nie podejdzie...
Na tył bezproblemowo 18 wchodzi ale z przodu ze względu na ustawienie zacisku nie podejdzie...
BMW M5 01r CarbonBlack
Zestaw kompresora RK Autowerks S2
UUC V12 koło+sprzęgło
Kolektory, katy, x-pipe Supersprint
Wydechy Britalman
Zawieszenie: Gwint D2 Sport
Hamulce: Swap Przód i Tył BMW M6
Koła 19cali: Oryginał BMW M6
Zestaw kompresora RK Autowerks S2
UUC V12 koło+sprzęgło
Kolektory, katy, x-pipe Supersprint
Wydechy Britalman
Zawieszenie: Gwint D2 Sport
Hamulce: Swap Przód i Tył BMW M6
Koła 19cali: Oryginał BMW M6
Re: MOJE M5
Ok dzięki
- Venom
- Moderator
- Posty: 3181
- Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
- Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
Re: MOJE M5
Piotrek, w stopce masz dolot K&N. Możesz coś więcej o tym napisać i pokazać jakąś fotkę ?