Przemooo ///M5 Fast Edition - Winter Session

romi
Posty: 30
Rejestracja: ndz sty 29, 2012 12:12
Lokalizacja: Piaseczno

Re: Przemooo e39

Post autor: romi » śr maja 01, 2013 09:44

Przemooo pisze:TAk dobrze chyba nie jest, Twoja maszyna to był zdrowiutki koniec produkcji
mysle ze masz 400,5ps

cloud110
Posty: 68
Rejestracja: czw maja 03, 2012 22:08
Lokalizacja: stad
Kontakt:

Re: Przemooo e39

Post autor: cloud110 » czw maja 02, 2013 20:10

co to za gosc u gory? w kazdym temacie wrzuca swoje 3gr. mysli ze jest smieszny, a jedyne co pokazuje ze jest idiota.

Awatar użytkownika
boogie
Posty: 753
Rejestracja: czw cze 07, 2007 20:27
Auto: M Sechs
Lokalizacja: W-wa

Re: Przemooo e39

Post autor: boogie » pt maja 03, 2013 02:33

cloud, może chodzi romiemu o tą "zdrowiutkość" wspomnianej tu innej M5 :/
Pozdrówka!

romi
Posty: 30
Rejestracja: ndz sty 29, 2012 12:12
Lokalizacja: Piaseczno

Re: Przemooo e39

Post autor: romi » pt maja 03, 2013 08:51

cloud110 pisze:co to za gosc u gory? w kazdym temacie wrzuca swoje 3gr. mysli ze jest smieszny, a jedyne co pokazuje ze jest idiota.
moje kazde 3gr pochodzą z zycia i autopsji, a nie klepaków forumowych. Jak chcesz mnie nazywać idiotą to najpierw podyskutujmy-oczywisnie nie przez łącza światłowodowe.....a no i przepraszam...mam za mało postów i "nie jestem znany" na forum, wiec nie mogę wrzucać swoich trzech groszy w każdym temacie.
I odpowiedz mi człowieku co to znaczy każdy temat? Udzielam się w dziale giełda bo każdego naciągacza-handlarza będę pozbawiać fasady, ponadto udzielam się w dziale e39 bo mam pewna wiedze na temat mechaniki, diagnostyki i nie tylko w temacie e39.

Przemooo
Posty: 440
Rejestracja: pn lis 12, 2012 22:50
Lokalizacja: GST

Re: Przemooo e39

Post autor: Przemooo » pt maja 03, 2013 09:23

OK romi, to sprecyzuj co masz na myśli, a nie gierki słowne, przecież to nie program "jaka to melodia".

Tak poza tematem, jeździłem ze znajomymi w poszukiwaniu Cayenne Turbo I (450ps) i musze przyznac, że masa zabija osiągi zarówno przy starcie jak i hamowaniu, bo nawet jeżdząc wersją S (520ps) nie wydawało mi się by było szybsze, o reakcji na gaz i hamulec nie wspominając.

cloud110
Posty: 68
Rejestracja: czw maja 03, 2012 22:08
Lokalizacja: stad
Kontakt:

Re: Przemooo e39

Post autor: cloud110 » pt maja 03, 2013 10:39

ja wiem o co mu chodzilo, ale tego typu komentarze sa zbedne i tylko zasmiecaja to forum. i to zreszta nie w pierwszym temacie.

Awatar użytkownika
Ghost_Rider
Posty: 50
Rejestracja: wt lut 22, 2011 22:54
Lokalizacja: Bolesławiec
Kontakt:

Re: Przemooo e39

Post autor: Ghost_Rider » pt maja 03, 2013 10:41

Ścigałem się z Cayenne Turbo 500PS trzy albo cztery razy. U mnie na pokładzie 3 osoby u niego dwie. Zawsze wygrywałem, chyba masa, skrzynia i napędy zabijają moc tego auta.
No Risk, No Fun ....

romi
Posty: 30
Rejestracja: ndz sty 29, 2012 12:12
Lokalizacja: Piaseczno

Re: Przemooo e39

Post autor: romi » pt maja 03, 2013 15:32

dajcie na luz, to jest forum i kazdy klepie co chce.
Przemooo, Twój wóz jedzie tak jak powinien i tyle.
Ghost_Rider pisze:Ścigałem się z Cayenne Turbo 500PS trzy albo cztery razy
to sie nie liczy bo to Cayenne miało hak i kratkie

Przemooo
Posty: 440
Rejestracja: pn lis 12, 2012 22:50
Lokalizacja: GST

Re: Przemooo e39

Post autor: Przemooo » sob maja 04, 2013 21:28

romi pisze: ponadto udzielam się w dziale e39 bo mam pewna wiedze na temat mechaniki, diagnostyki i nie tylko w temacie e39.
To romi podpowiedz mi w temacie tylnego zawiasu, bo nie wiem za co się zabrać. Ogólnie wszelkie wskazówki na forum czy PW mile widziane, nie mam zwyczaju sie obrażać, nawet lubie konstruktywną krytykę, bo zawsze to impuls do działania i poprawek.

Co do osiągów to w momencie zakupu fatycznie sporo brakowało, teraz tez jescze serii nie ma, ale będe gorliwie szukał, bo to dla mnie prioprytet.

Z rzeczy eksploataycjnych to po raz 3 zmieniłem olej w ciagu poł roku (z zimowego 0w-40 Mobil1 na LM 10w-60), teraz szukam przyczyny podskakiwania tyłu, a następnie powrót do seryjnego koloru dachu...

romi
Posty: 30
Rejestracja: ndz sty 29, 2012 12:12
Lokalizacja: Piaseczno

Re: Przemooo e39

Post autor: romi » pn maja 06, 2013 06:20

obstawial bym amory i górne mocowania, belka ma 4 tuleje met-gum i to takie jebutne, nie wiem co i ile trza by wyprawiać żeby je powyrywać. A te pomiaru na stacjach diagnostycznych to pokazują co chcą, tzn pokazuja rózniece mieczy stronami, a uwierz mi ze wiele razy jezdzilem na badania takimi wynalazkami i puszczali przegląd.
P.S u siebie jak robilem kontrole luzu na sworzniach z tyłu to wsio było lalka sztywne, jednak jak rozpiąłem któryś z wahaczy, okazała się ze sworzeń był strasznie mizerny-wymiana, warto podjechać do kogoś normalnego żeby zrobić taki zabieg na każdym sworzniu.

ciah
Posty: 237
Rejestracja: czw cze 16, 2011 13:57
Lokalizacja: Rz/Kr

Re: Przemooo e39

Post autor: ciah » pn maja 06, 2013 07:34

Przemooo pisze:Z rzeczy eksploataycjnych to po raz 3 zmieniłem olej w ciagu poł roku (z zimowego 0w-40 Mobil1 na LM 10w-60)
A że tak wtrącę - możesz opisać swoje doświadczenia po zmianie z Mobila na LM 10W60 ? Nadmienię , że w swoim S38 od kupna w zeszłym roku zrobiłem w sumie już 3 zmiany i jestem bardzo zadowolony..ciekawi mnie natomiast jak ,,toleruje'' go S62. Pozdrawiam!
E12 525 man. '79-fajna babka była
E32 735 man. '91+ weitec + koni sport = :) w dobrych rękach/ ***** [*]
E39 540i 6b man '96 - niezłe było
...Avus Blue S38B38 :)
...Jerez Schwarz Rockatansky na kiju 8)

Camil
Posty: 1179
Rejestracja: wt lip 08, 2008 13:32
Auto: e36s54
Lokalizacja: Torun
Kontakt:

Re: Przemooo e39

Post autor: Camil » pn maja 06, 2013 10:10

tuleje belki sugeruje, zawsze mi skakalo jak byly porozwalane, dopiero jak je urwalo do konca to walilo

Przemooo
Posty: 440
Rejestracja: pn lis 12, 2012 22:50
Lokalizacja: GST

Re: Przemooo e39

Post autor: Przemooo » pn maja 06, 2013 10:13

Na stacji byłem nie w ramach przeglądu, a po prostu na oddzielnie płątnej kontroli amorów i zawiasu. Musze więc podjechać do Wejcherlandu do WFK i niech spojrzą profi okiem, bo wymienie poł zawiasu i nadal będzie lipton.

Co do LM to puki co najlepszy olej jaki testowałem, chociaż na zimę trochę za gęsty (dlatego jeździłem na 0w-40 do maja), ale latem widać że lepiej trzyma temperaturę, wolniej się nagrzewa. Np 740d ma standardowy kłopot z ciśnieniem na wolnych, po wlaniu 10w-60 LM problem zniknął, a silnik po 7 latach u nas i przelotu ponad 350tyś nie wykręcił żadnego numeru (a opinie wiadomo jakie ma). Mogę go śmiało polecić, cena zbliżona do kontrowersyjnego EDGE TWS.

Przemooo
Posty: 440
Rejestracja: pn lis 12, 2012 22:50
Lokalizacja: GST

Re: Przemooo e39

Post autor: Przemooo » ndz maja 12, 2013 22:09

Problem z belką niestety nadal mnie męczy, ale mimo to wybrałem się na zawody 1/4mili i tam bardzo to przeszkadzało, jednak czasy nie były złe jak na pierwszy start, więc trzeba jakiś upgrade z zawiasem zrobić i może coś na plus jeszcze będzie,mały skrót:
http://www.youtube.com/watch?v=bhBW6KrH ... e=youtu.be

Przemooo
Posty: 440
Rejestracja: pn lis 12, 2012 22:50
Lokalizacja: GST

Re: Przemooo e39

Post autor: Przemooo » sob maja 25, 2013 14:35

Dopadł mnie mały fail: bez żadnych oznak wysypała się pompa paliwa i spotkał mnie już drugi przymusowy postój. pytanie jakiej pompy szukać: ASO, producent (Pieburg) czy cos w stylu Walbro?

ODPOWIEDZ