Strona 7 z 7

Re: E34 M5 B36 '91 - Kudłaty

: pn paź 17, 2011 08:47
autor: Kudłaty
Sezon dobiega końca ....kilka pamiątkowych ujęć.

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Re: E34 M5 B36 '91 - Kudłaty

: pn paź 22, 2012 01:32
autor: Kudłaty
UPDATE: 07.2012 r.
- filtr paliwa,
- poduszki skrzyni,
- olej skrzynia,
- olej dyfer,
- zawór nivo z przewodami + płyn + ustawienie wysokość tylnego zawieszenia.

UPDATE: 10.2012 r.
- regulacja przepustnic,
- wymiana płynu hamulcowego.

Re: E34 M5 B36 '91 - Kudłaty

: pn paź 22, 2012 07:42
autor: Venom
Jaki olej wlałeś do szkrzyni i czym regulowałeś przepustnice, na jakie wartości?

Re: E34 M5 B36 '91 - Kudłaty

: wt paź 23, 2012 12:43
autor: Kudłaty
Zgodnie z nalepką na skrzyni zastosowałem ATF. Wybrałem Mobil ATF 220.
Regulacja przepustnic na wakuometr. Za bazę przyjałem wartość podawaną dla S38B35. Najlepsze parametry pracy uzyskałem przy wartości 0,325 bar.

Re: E34 M5 B36 '91 - Kudłaty

: śr paź 24, 2012 23:05
autor: Venom
Kudłaty pisze:Zgodnie z nalepką na skrzyni zastosowałem ATF. Wybrałem Mobil ATF 220.
Regulacja przepustnic na wakuometr. Za bazę przyjałem wartość podawaną dla S38B35. Najlepsze parametry pracy uzyskałem przy wartości 0,325 bar.
Jakie miałeś te wakuometry? Jaki zakres pomiarowy i dokładność wskazań ?

Re: E34 M5 B36 '91 - Kudłaty

: czw paź 25, 2012 13:20
autor: Kilej
M5 "W.. Eryk" widziana dzis o 12:00 na Królewskiej :)
Piękna jest!