Sezon dobiega końca ....kilka pamiątkowych ujęć.
E34 M5 B36 '91 - Kudłaty
Re: E34 M5 B36 '91 - Kudłaty
UPDATE: 07.2012 r.
- filtr paliwa,
- poduszki skrzyni,
- olej skrzynia,
- olej dyfer,
- zawór nivo z przewodami + płyn + ustawienie wysokość tylnego zawieszenia.
UPDATE: 10.2012 r.
- regulacja przepustnic,
- wymiana płynu hamulcowego.
- filtr paliwa,
- poduszki skrzyni,
- olej skrzynia,
- olej dyfer,
- zawór nivo z przewodami + płyn + ustawienie wysokość tylnego zawieszenia.
UPDATE: 10.2012 r.
- regulacja przepustnic,
- wymiana płynu hamulcowego.
- Venom
- Moderator
- Posty: 3181
- Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
- Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
Re: E34 M5 B36 '91 - Kudłaty
Jaki olej wlałeś do szkrzyni i czym regulowałeś przepustnice, na jakie wartości?
Re: E34 M5 B36 '91 - Kudłaty
Zgodnie z nalepką na skrzyni zastosowałem ATF. Wybrałem Mobil ATF 220.
Regulacja przepustnic na wakuometr. Za bazę przyjałem wartość podawaną dla S38B35. Najlepsze parametry pracy uzyskałem przy wartości 0,325 bar.
Regulacja przepustnic na wakuometr. Za bazę przyjałem wartość podawaną dla S38B35. Najlepsze parametry pracy uzyskałem przy wartości 0,325 bar.
- Venom
- Moderator
- Posty: 3181
- Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
- Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
Re: E34 M5 B36 '91 - Kudłaty
Jakie miałeś te wakuometry? Jaki zakres pomiarowy i dokładność wskazań ?Kudłaty pisze:Zgodnie z nalepką na skrzyni zastosowałem ATF. Wybrałem Mobil ATF 220.
Regulacja przepustnic na wakuometr. Za bazę przyjałem wartość podawaną dla S38B35. Najlepsze parametry pracy uzyskałem przy wartości 0,325 bar.
Re: E34 M5 B36 '91 - Kudłaty
M5 "W.. Eryk" widziana dzis o 12:00 na Królewskiej
Piękna jest!
Piękna jest!