E34 M5 B36 '91 - Kudłaty

Kudłaty
Posty: 755
Rejestracja: wt lis 04, 2008 02:46
Lokalizacja: Warszawa

Re: E34 M5 B36 '91 - Kudłaty

Post autor: Kudłaty » pn lip 19, 2010 17:57

Zakupiłem na Allegro.pl za 100zł 4 przewodowego BOSCHa z wypzedaży magazynowych.
Co prawda kupiłem z myślą wymiany w Mercu ale uznałem że na chwilę obecną M'ka bardziej jej potrzebuje. Teraz będę testował ile faktycznie pali. Na dystansie 20km niekasowane średnie spalanie spadło o 1.5L/100km, więc jest to chyba wynik optymistyczny ;) W której eMie chcesz wymienić? :cool:

Camil
Posty: 1179
Rejestracja: wt lip 08, 2008 13:32
Auto: e36s54
Lokalizacja: Torun
Kontakt:

Re: E34 M5 B36 '91 - Kudłaty

Post autor: Camil » pn lip 19, 2010 18:32

Albo w 3.8 albo w 3.8 :mrgreen:
A tak BTW to polecam sondy NTK, stosunkowo tanie a naprawde dobre.

Awatar użytkownika
Venom
Moderator
Posty: 3181
Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Re: E34 M5 B36 '91 - Kudłaty

Post autor: Venom » pn lip 19, 2010 19:01

W obydwoch wymienie a co :D :D haha a jak to jest z gwintami w takich sondach, kazda pasuje ? Kazda ma 4 przewody podlaczeniowe, wtyczka zawsze pasuje ?

Camil
Posty: 1179
Rejestracja: wt lip 08, 2008 13:32
Auto: e36s54
Lokalizacja: Torun
Kontakt:

Re: E34 M5 B36 '91 - Kudłaty

Post autor: Camil » pn lip 19, 2010 19:41

Gwinty pasuja, nie kazda ma 4 przewody. Wtyczke trzeba uciac ze starych i przelutowac na nowa.

Kudłaty
Posty: 755
Rejestracja: wt lis 04, 2008 02:46
Lokalizacja: Warszawa

Re: E34 M5 B36 '91 - Kudłaty

Post autor: Kudłaty » pn lip 26, 2010 09:53

NTK to podobno odłam NGK.
Można też kupić dedykowaną sondę z całym kablem plug&play ale cena jest znacznie wyższa.

Co do efektów po zmianie: auto wyraźnie żwawsze. Według OBC spalanie spadło o ~3.5L/100km

Kudłaty
Posty: 755
Rejestracja: wt lis 04, 2008 02:46
Lokalizacja: Warszawa

Re: E34 M5 B36 '91 - Kudłaty

Post autor: Kudłaty » pt lip 30, 2010 12:12

Dwa ujęcia z moją drugą zabawką - BRABUS

Obrazek
Obrazek

Kudłaty
Posty: 755
Rejestracja: wt lis 04, 2008 02:46
Lokalizacja: Warszawa

Re: E34 M5 B36 '91 - Kudłaty

Post autor: Kudłaty » pn sie 16, 2010 17:40

UPDATE: 16.08.2010 r.

Dokupiłem kilka pierdółek które mnie męczyły od dawien dawna...

- klapka zderzaka po stronie pasażera,
- maskownica śruby w ramieniu wycieraczki kierowcy,
- osłona elektrozaworów ogrzewania,
- 1 nakrętka (jakaś super fikuśnie specjalna tak samo jak i cena),
- 3 gumowe wieszaki na których zawieszone są elektrozawory,

Fotek brak :razz:

206 GTi
Posty: 23
Rejestracja: pt sie 28, 2009 21:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: E34 M5 B36 '91 - Kudłaty

Post autor: 206 GTi » wt sty 04, 2011 17:28

Bardzo fajoski mercedesio ! :-D

Kudłaty
Posty: 755
Rejestracja: wt lis 04, 2008 02:46
Lokalizacja: Warszawa

Re: E34 M5 B36 '91 - Kudłaty

Post autor: Kudłaty » śr sty 05, 2011 15:19

UPDATE: 11.2010

Dawno nie aktualizowałem tematu :razz:

W okresie letnim rozpocząłem poszukiwania ori radia które miałem na wyposażeniu fabryczny auta. Zależało mi na niezniszczonym egzemplarzu. Niestety nie było tak łatwo. Jak się trafiło to podniszczone. Może to i dobrze bo zniechęcało do zakupu, a stylistycznie nie było hiper super. W efekcie nabyłem model BUSINESS CD RDS. Stan wizualny bardzo dobry, wada zanik trzech ścieżek na wyświetlaczu. Podobno to standard w radiach blaupunkt'a. Mi osobiście to nie przeszkadza być może z czasem to naprawie.
Zdjęcie poglądowe
Obrazek


Przyszedł też czas na popiskującą dmuchawę nawiewu - standard w wielu autach. Początkowo myślałem nad zakupem używki ale sami wiecie jak to jest z używkami. Zdecydowałem się na naprawę. Wymieniono wszystkie łożyska, szczotki i komutator. Cała operacja z montażem zamknęła się w kwocie 150zł z montażem.


206GTi, dzięki - cztery lata odrestaurowywania od podstaw.
Najaktualniejsze zdjęcie, w konfiguracji letniej
Obrazek

SyTy
Posty: 710
Rejestracja: pn lut 18, 2008 13:53
Lokalizacja: Warszawa/Koszalin

Re: E34 M5 B36 '91 - Kudłaty

Post autor: SyTy » śr sty 05, 2011 17:13

No ładniutki baleron vel BRABUS! Miałem właśnie pytać gdzie monoblock do niego a tu proszę!

Mam słabość do tego modelu :???:
No Fear - No Fun!

Marcin_Os
Posty: 2703
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: E34 M5 B36 '91 - Kudłaty

Post autor: Marcin_Os » śr sty 05, 2011 20:01

Syty, ale i tak wiśnia jest wiśnia!!!
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

Kudłaty
Posty: 755
Rejestracja: wt lis 04, 2008 02:46
Lokalizacja: Warszawa

Re: E34 M5 B36 '91 - Kudłaty

Post autor: Kudłaty » czw sty 06, 2011 00:32


Kudłaty
Posty: 755
Rejestracja: wt lis 04, 2008 02:46
Lokalizacja: Warszawa

Re: E34 M5 B36 '91 - Kudłaty

Post autor: Kudłaty » czw sie 25, 2011 23:04

Dawno nic nie pisałem tak więc...
mały UPDATE: 25.08.2011

Postanowiłem troszkę odświeżyć przedni zawias oddając do regeneracji przednie amory które jak się okazało były modelem F4-P36-3022-H0 bilstein B6 z 2001 roku. Zostały zregenerowane w warszawskiej firmie ZERKOPOL, dodatkowo utwardzone wraz ze skróceniem lagi do wersji sprint. W przyszłości planuję zregenerowanie tylnych amortyzatorów.

...przepraszam za kiepską jakość zdjęć - robione w ciemnym pomieszczeniu z telefonu.
Obrazek
Obrazek

Dodatkowo zakupiłem nowy komplet opon przód tył. Chwilowo to tyle w temacie, inne auta czekają w kolejce :)

Dino444
Posty: 1343
Rejestracja: sob maja 26, 2007 13:04
Lokalizacja: Bedford
Kontakt:

Re: E34 M5 B36 '91 - Kudłaty

Post autor: Dino444 » pt sie 26, 2011 00:40

Jaki koszt odnowy i przerobki amorkow?? Jakas gwarancja? No i co z drzwiami??! :mrgreen: :mrgreen:
BMW ///M POWER M3 E36--->M5 E34--->??

Kudłaty
Posty: 755
Rejestracja: wt lis 04, 2008 02:46
Lokalizacja: Warszawa

Re: E34 M5 B36 '91 - Kudłaty

Post autor: Kudłaty » pt sie 26, 2011 07:15

Docelowo staneło na 400zł/kpl.
Drzwi stoją :-D

ODPOWIEDZ