E34 M5 B36 '91 - Kudłaty
Re: E34 M5 B36 '91 - Kudłaty
Zakupiłem na Allegro.pl za 100zł 4 przewodowego BOSCHa z wypzedaży magazynowych.
Co prawda kupiłem z myślą wymiany w Mercu ale uznałem że na chwilę obecną M'ka bardziej jej potrzebuje. Teraz będę testował ile faktycznie pali. Na dystansie 20km niekasowane średnie spalanie spadło o 1.5L/100km, więc jest to chyba wynik optymistyczny W której eMie chcesz wymienić?
Co prawda kupiłem z myślą wymiany w Mercu ale uznałem że na chwilę obecną M'ka bardziej jej potrzebuje. Teraz będę testował ile faktycznie pali. Na dystansie 20km niekasowane średnie spalanie spadło o 1.5L/100km, więc jest to chyba wynik optymistyczny W której eMie chcesz wymienić?
Re: E34 M5 B36 '91 - Kudłaty
Albo w 3.8 albo w 3.8
A tak BTW to polecam sondy NTK, stosunkowo tanie a naprawde dobre.
A tak BTW to polecam sondy NTK, stosunkowo tanie a naprawde dobre.
- Venom
- Moderator
- Posty: 3181
- Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
- Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
Re: E34 M5 B36 '91 - Kudłaty
W obydwoch wymienie a co haha a jak to jest z gwintami w takich sondach, kazda pasuje ? Kazda ma 4 przewody podlaczeniowe, wtyczka zawsze pasuje ?
Re: E34 M5 B36 '91 - Kudłaty
Gwinty pasuja, nie kazda ma 4 przewody. Wtyczke trzeba uciac ze starych i przelutowac na nowa.
Re: E34 M5 B36 '91 - Kudłaty
NTK to podobno odłam NGK.
Można też kupić dedykowaną sondę z całym kablem plug&play ale cena jest znacznie wyższa.
Co do efektów po zmianie: auto wyraźnie żwawsze. Według OBC spalanie spadło o ~3.5L/100km
Można też kupić dedykowaną sondę z całym kablem plug&play ale cena jest znacznie wyższa.
Co do efektów po zmianie: auto wyraźnie żwawsze. Według OBC spalanie spadło o ~3.5L/100km
Re: E34 M5 B36 '91 - Kudłaty
Dwa ujęcia z moją drugą zabawką - BRABUS
Re: E34 M5 B36 '91 - Kudłaty
UPDATE: 16.08.2010 r.
Dokupiłem kilka pierdółek które mnie męczyły od dawien dawna...
- klapka zderzaka po stronie pasażera,
- maskownica śruby w ramieniu wycieraczki kierowcy,
- osłona elektrozaworów ogrzewania,
- 1 nakrętka (jakaś super fikuśnie specjalna tak samo jak i cena),
- 3 gumowe wieszaki na których zawieszone są elektrozawory,
Fotek brak
Dokupiłem kilka pierdółek które mnie męczyły od dawien dawna...
- klapka zderzaka po stronie pasażera,
- maskownica śruby w ramieniu wycieraczki kierowcy,
- osłona elektrozaworów ogrzewania,
- 1 nakrętka (jakaś super fikuśnie specjalna tak samo jak i cena),
- 3 gumowe wieszaki na których zawieszone są elektrozawory,
Fotek brak
Re: E34 M5 B36 '91 - Kudłaty
Bardzo fajoski mercedesio !
Re: E34 M5 B36 '91 - Kudłaty
UPDATE: 11.2010
Dawno nie aktualizowałem tematu
W okresie letnim rozpocząłem poszukiwania ori radia które miałem na wyposażeniu fabryczny auta. Zależało mi na niezniszczonym egzemplarzu. Niestety nie było tak łatwo. Jak się trafiło to podniszczone. Może to i dobrze bo zniechęcało do zakupu, a stylistycznie nie było hiper super. W efekcie nabyłem model BUSINESS CD RDS. Stan wizualny bardzo dobry, wada zanik trzech ścieżek na wyświetlaczu. Podobno to standard w radiach blaupunkt'a. Mi osobiście to nie przeszkadza być może z czasem to naprawie.
Zdjęcie poglądowe
Przyszedł też czas na popiskującą dmuchawę nawiewu - standard w wielu autach. Początkowo myślałem nad zakupem używki ale sami wiecie jak to jest z używkami. Zdecydowałem się na naprawę. Wymieniono wszystkie łożyska, szczotki i komutator. Cała operacja z montażem zamknęła się w kwocie 150zł z montażem.
206GTi, dzięki - cztery lata odrestaurowywania od podstaw.
Najaktualniejsze zdjęcie, w konfiguracji letniej
Dawno nie aktualizowałem tematu
W okresie letnim rozpocząłem poszukiwania ori radia które miałem na wyposażeniu fabryczny auta. Zależało mi na niezniszczonym egzemplarzu. Niestety nie było tak łatwo. Jak się trafiło to podniszczone. Może to i dobrze bo zniechęcało do zakupu, a stylistycznie nie było hiper super. W efekcie nabyłem model BUSINESS CD RDS. Stan wizualny bardzo dobry, wada zanik trzech ścieżek na wyświetlaczu. Podobno to standard w radiach blaupunkt'a. Mi osobiście to nie przeszkadza być może z czasem to naprawie.
Zdjęcie poglądowe
Przyszedł też czas na popiskującą dmuchawę nawiewu - standard w wielu autach. Początkowo myślałem nad zakupem używki ale sami wiecie jak to jest z używkami. Zdecydowałem się na naprawę. Wymieniono wszystkie łożyska, szczotki i komutator. Cała operacja z montażem zamknęła się w kwocie 150zł z montażem.
206GTi, dzięki - cztery lata odrestaurowywania od podstaw.
Najaktualniejsze zdjęcie, w konfiguracji letniej
Re: E34 M5 B36 '91 - Kudłaty
No ładniutki baleron vel BRABUS! Miałem właśnie pytać gdzie monoblock do niego a tu proszę!
Mam słabość do tego modelu
Mam słabość do tego modelu
No Fear - No Fun!
Re: E34 M5 B36 '91 - Kudłaty
Syty, ale i tak wiśnia jest wiśnia!!!
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
było M5 E39x2, M5 E60x2
Re: E34 M5 B36 '91 - Kudłaty
SyTy, bez VEL , 192KW na mechanicznym wtrysku.
http://img687.imageshack.us/img687/3100/dsc02843ys.jpg
http://img814.imageshack.us/img814/7166/dsc02852l.jpg
http://img687.imageshack.us/img687/3100/dsc02843ys.jpg
http://img814.imageshack.us/img814/7166/dsc02852l.jpg
Re: E34 M5 B36 '91 - Kudłaty
Dawno nic nie pisałem tak więc...
mały UPDATE: 25.08.2011
Postanowiłem troszkę odświeżyć przedni zawias oddając do regeneracji przednie amory które jak się okazało były modelem F4-P36-3022-H0 bilstein B6 z 2001 roku. Zostały zregenerowane w warszawskiej firmie ZERKOPOL, dodatkowo utwardzone wraz ze skróceniem lagi do wersji sprint. W przyszłości planuję zregenerowanie tylnych amortyzatorów.
...przepraszam za kiepską jakość zdjęć - robione w ciemnym pomieszczeniu z telefonu.
Dodatkowo zakupiłem nowy komplet opon przód tył. Chwilowo to tyle w temacie, inne auta czekają w kolejce
mały UPDATE: 25.08.2011
Postanowiłem troszkę odświeżyć przedni zawias oddając do regeneracji przednie amory które jak się okazało były modelem F4-P36-3022-H0 bilstein B6 z 2001 roku. Zostały zregenerowane w warszawskiej firmie ZERKOPOL, dodatkowo utwardzone wraz ze skróceniem lagi do wersji sprint. W przyszłości planuję zregenerowanie tylnych amortyzatorów.
...przepraszam za kiepską jakość zdjęć - robione w ciemnym pomieszczeniu z telefonu.
Dodatkowo zakupiłem nowy komplet opon przód tył. Chwilowo to tyle w temacie, inne auta czekają w kolejce
Re: E34 M5 B36 '91 - Kudłaty
Jaki koszt odnowy i przerobki amorkow?? Jakas gwarancja? No i co z drzwiami??!
BMW ///M POWER M3 E36--->M5 E34--->??
Re: E34 M5 B36 '91 - Kudłaty
Docelowo staneło na 400zł/kpl.
Drzwi stoją
Drzwi stoją