BMW E34 M5 W0 VM5V

Awatar użytkownika
Pablo
Posty: 506
Rejestracja: pn paź 16, 2006 11:03
Lokalizacja: Wwa
Kontakt:

Re: BMW E34 M5 W0 VM5V

Post autor: Pablo » ndz sie 03, 2008 11:53

Ta, z tym że z listwami w innym kolorze może wyglądałaby rewelacyjniej. Na szczęście kazdy ma to co mu sie podoba i to tyle jeżeli chodzi o gusta.
17.01.11

Awatar użytkownika
czarny8800
Posty: 207
Rejestracja: pt lip 11, 2008 00:59
Lokalizacja: WARSZAWA

Re: BMW E34 M5 W0 VM5V

Post autor: czarny8800 » pn gru 01, 2008 19:53

Dostałem ostatnio rozkodowany VIN, więc załączam. Z modyfikacji ostatnich: sprzęgło 6 łopatkowy spiek na jednomasie bardzo fajnie kleji. Niebawem montaż powerflexów i kompletny wydech 3,5 cala. :mrgreen:

Vehicle information
VIN long WBSHC91000GD63642
Type code HC91
Type M5 (EUR)
Dev. series E34 ()
Line 5
Body type LIM
Steering LL
Door count 4
Engine S38
Cubical capacity 3.80
Power 255
Transmision HECK
Gearbox MECH
Colour AVUSBLAU METALLIC (276)
Upholstery SONDERPOLSTERUNG (9990)
Prod. date 1993-01-11

Order options
No. Description
216 SERVOTRONIC
235 TRAILER-HITCH WITH REMOVABLE HEAD
240 LEATHER STEERING WHEEL
302 ALARM SYSTEM
303 INNENRAUMSCHUTZ/NEIGUNGSALARMG
320 MODEL DESIGNATION, DELETION
354 GREEN STRIPE WINDSCREEN
401 SLIDING/VENT ROOF, ELECTRIC
416 SUNBLINDS
500 HEADLIGHT WASHER SYS/INTENSIVE CLEANING
528 AUTOMATIC AIR RECIRCULATION CONTROL(AUC)
530 AIR CONDITIONING
536 AUXILIARY HEATING
564 INTERIOR LIGHT PACKAGE
661 BMW BAV. CASS. III
676 HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM
686 DIVERSITY-FUNCTION AERIAL
690 CASSETTE HOLDER
781 LM Rad 9Jx17 auf Hinterachse
782 NUERBURGRING-FAHRWERKSPAKET

Individual data
Z1XX Upholstery = - Innenausstattung in Nappa-Leder silbergrau hell, wie Schl.Nr. 0419, bestehend aus:
. zwei BMW Sportsitze und Rucksitze
. Kopfstutzen vorne und hinten
- Turspiegel in Kunstleder silbergrau
- Folgender Umfang in schwarz, wie bei Schl.Nr. 0475:
. Dachhimmel incl. Dachhaltegriffe
. Sonnenblenden incl. Lager u. Gegenlager
. Make-Up-Leuchten
. A- und C-Sule incl. Leseleuchten
. Instrumententafel und Turverkleidungsoberteile
- restliche Innenausstattung wie bei Stoff/Amaretta silbergrau, wie Schl.Nr. 0476
bez prawka, a punkty się zbiera.

Idzik
Posty: 830
Rejestracja: śr cze 13, 2007 00:06
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: BMW E34 M5 W0 VM5V

Post autor: Idzik » pn gru 01, 2008 20:06

A po co aż taki wydech ? Turbo montujesz ?

Awatar użytkownika
Venom
Moderator
Posty: 3182
Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Re: BMW E34 M5 W0 VM5V

Post autor: Venom » pn gru 01, 2008 20:10

Jaki koszt tego sprzegla ? Masz jakies foty ? heh... I ponawiam pytanie o ten wydech :D

Awatar użytkownika
czarny8800
Posty: 207
Rejestracja: pt lip 11, 2008 00:59
Lokalizacja: WARSZAWA

Re: BMW E34 M5 W0 VM5V

Post autor: czarny8800 » pn gru 01, 2008 20:14

W zamyśle jest turbo, ale jeszcze nie teraz. Wydech dużo daje po dobrym ponownym strojeniu, lepiej się z dołu wkręca od 2.5 tyś obrotów idzie.
Ostatnio zmieniony pn gru 01, 2008 20:22 przez czarny8800, łącznie zmieniany 1 raz.
bez prawka, a punkty się zbiera.

Awatar użytkownika
czarny8800
Posty: 207
Rejestracja: pt lip 11, 2008 00:59
Lokalizacja: WARSZAWA

Re: BMW E34 M5 W0 VM5V

Post autor: czarny8800 » pn gru 01, 2008 20:20

Venom pisze:Jaki koszt tego sprzegla ? Masz jakies foty ? heh... I ponawiam pytanie o ten wydech :D


sprzęgło miałem sachsa komplet od allcara do 3.6 z jednomasem a teraz tylko zrobiłem tarczę 6 łopatkową u Radzikowskiego koszt 650 zł wraz z odświeżeniem koła i sprawdzeniem docisku. A co do wydechu to tak jak wyżej opisałem, ale jakoś też brakuje mi efektu mruczenia :mrgreen:
bez prawka, a punkty się zbiera.

Camil
Posty: 1180
Rejestracja: wt lip 08, 2008 13:32
Auto: e36s54
Lokalizacja: Torun
Kontakt:

Re: BMW E34 M5 W0 VM5V

Post autor: Camil » pn gru 01, 2008 23:12

Szkoda uturbiac ten silnik naprawde. Lepiej swap na m70 lub s62.

Marcin_Os
Posty: 2704
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: BMW E34 M5 W0 VM5V

Post autor: Marcin_Os » pn gru 01, 2008 23:14

Idzik pisze:A po co aż taki wydech ? Turbo montujesz ?


czarny pisze:ale jakoś też brakuje mi efektu mruczenia


Ona będzie ryczeć.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

Awatar użytkownika
czarny8800
Posty: 207
Rejestracja: pt lip 11, 2008 00:59
Lokalizacja: WARSZAWA

Re: BMW E34 M5 W0 VM5V

Post autor: czarny8800 » wt gru 02, 2008 00:31

Na spoty wpada E30 Cabrio to jest Kamil z Otwocka ma właśnie taki zestaw mój silnik S38 B38 i wydech 3.5 cala puszczony od kolektora do końca z dwoma przelotowymi tłumikami, czy, aż tak ryczy? Nie jest aż tak strasznie głośny.
bez prawka, a punkty się zbiera.

Marcin_Os
Posty: 2704
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: BMW E34 M5 W0 VM5V

Post autor: Marcin_Os » wt gru 02, 2008 00:38

No zobaczymy jak to będzie u Ciebie, kto mu robił?
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

Awatar użytkownika
czarny8800
Posty: 207
Rejestracja: pt lip 11, 2008 00:59
Lokalizacja: WARSZAWA

Re: BMW E34 M5 W0 VM5V

Post autor: czarny8800 » wt gru 02, 2008 02:07

Ktoś z okolic Otwocka, muszę go zapytać bo jestem ciekawy, ile wyceni u mnie taki wydech.
bez prawka, a punkty się zbiera.

Awatar użytkownika
Venom
Moderator
Posty: 3182
Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Re: BMW E34 M5 W0 VM5V

Post autor: Venom » wt gru 02, 2008 12:15

Camil pisze:Szkoda uturbiac ten silnik naprawde. Lepiej swap na m70 lub s62.

Ciekawa teoria... Jakies konkretne za i przeciw ?
Kolega "czarny8080" juz chyba rozmylal nad swapem na s62 - takze chyba wie co robi.

Awatar użytkownika
czarny8800
Posty: 207
Rejestracja: pt lip 11, 2008 00:59
Lokalizacja: WARSZAWA

Re: BMW E34 M5 W0 VM5V

Post autor: czarny8800 » wt gru 02, 2008 20:37

Swap już mi odszedł bo za duże koszta, a pozatym nie chce mieć ///m zrobionej na drucie :mrgreen: Turbo chodzi mi po głowie w przypadku kiedy umrze mi silnik i wtedy zrobić raz a coś konkretnie zakuć i uturbić.
bez prawka, a punkty się zbiera.

kris///
Posty: 285
Rejestracja: ndz lis 04, 2007 18:25
Lokalizacja: Londyn/Zabrze

Re: BMW E34 M5 W0 VM5V

Post autor: kris/// » wt gru 02, 2008 20:48

czarny8800 pisze:konkretnie zakuć

niewiem oswieccie mnie moze jestem w bledzie moze sie przeslyszalem ale czy przypadkiem s38 i inne s-ki np s50 niema jakis elementow kutych seryjnie??

Camil
Posty: 1180
Rejestracja: wt lip 08, 2008 13:32
Auto: e36s54
Lokalizacja: Torun
Kontakt:

Re: BMW E34 M5 W0 VM5V

Post autor: Camil » śr gru 03, 2008 00:42

Niewiem jak korby, ale tloki s38 ma aluminiowe.

Teoria? To takie moje skromne zdanie. Turbo i swap te same koszta, a turbo to zawsze wieksze ryzyko. Turbo=remont na kuciznie, nowe turbo, jakis dobry komp, orurowanie, wydech, wysterowanie, robocizna, dobry kolektor, odprezanie9pewnie zapomnialem i milionie innych rzeczy) :idea: .
A przy swapie jest pare przeszkod jezeli chodzi o s62, zas m70 jest stosunkowo latwy do wlozenia w bude e34.

To tylko, moje zdanie i przemyslenia. :wink:

Pozdrawiam

PS. S38B38 na pustym wydechu naprawde RYCZY. Mielismy ponad 100dB na 2 tlumikach!

Zablokowany