BMW E34 M5 W0 VM5V
- czarny8800
- Posty: 207
- Rejestracja: pt lip 11, 2008 00:59
- Lokalizacja: WARSZAWA
Re: BMW E34 M5 W0 VM5V
Samochód odebrany po zimowej przerwie i 3 miesięcznych modyfikacjach. Kwestia powerflexów różnica jest naprawdę wyczuwalna, przyłącze się do kolegi Venoma samochód super reaguję, i fajnie się prowadzi, a w połączeniu z nowymi wahaczami i amortyzatorami po regeneracji jest super . Kwestia sprężyn też dużo zmieniła, samochód wkońcu się podniósł i amorek fajnie pracuję. Najbardziej się obawiałem piszczenia powerflexów, ale jak narazie chyba dobrze skręcone i nasmarowane bo nić nie trzeszczy i piszczy. Na zakończenie wymiana kierownicy na tą którą zawsze chciałem idealnie się teraz nią kręci.
bez prawka, a punkty się zbiera.
- Venom
- Moderator
- Posty: 3181
- Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
- Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
Re: BMW E34 M5 W0 VM5V
No i niebawem wyladuje pakiet shadowline prawda? Pokaz fotki kierownicy ... Mowisz ze EDC dziala jak nalezy ?
- czarny8800
- Posty: 207
- Rejestracja: pt lip 11, 2008 00:59
- Lokalizacja: WARSZAWA
Re: BMW E34 M5 W0 VM5V
Dzięki tobie będzie shadow W tym tygodniu zamontuje. Kwestia EDC jest strasznie nie zrozumiana przełączam ten guzik z S na P i tłumacze sobie że jest jakaś różnica, ale czy jest sam nie wiem, aż tak diametralnej różnicy nie ma.
bez prawka, a punkty się zbiera.
Re: BMW E34 M5 W0 VM5V
Jak mielismy e31 z EDC to tez nie czulismy roznicy. Oczywiscie roznicy w jezdzie nie czulismy, za to roznica w portfelu w stosunku do normalnych amorow byla bardzo odczuwalna.
Re: BMW E34 M5 W0 VM5V
A czy wymieniłeś tak jak wspomniałem gumowe odboje amortyzatorówczarny8800 pisze:Kwestia EDC jest strasznie nie zrozumiana przełączam ten guzik z S na P i tłumacze sobie że jest jakaś różnica, ale czy jest sam nie wiem, aż tak diametralnej różnicy nie ma.
Angole twierdzą , że przy zuzytych gumach nie odczujemy zbytnio różnicy pomiędzy S i P , muszę poszperać i poszukać czym to argumentują .
- czarny8800
- Posty: 207
- Rejestracja: pt lip 11, 2008 00:59
- Lokalizacja: WARSZAWA
Re: BMW E34 M5 W0 VM5V
Tak wymieniłem te gumy. Po całej wymianie miałem nadzieję że na wciśniętym P będzie trochę miększy, bardziej bujający się, a na trybie S będzie skakał jak piłka. Niestety to nie wersja 7, gdzie jest komfort i jeszcze raz komfort, M jest samochodem twardym, ale na trybie P jest taki miększy trochę, natomiast na trybie "S" tył strasznie czuję np: na martwych policjantach jak podskakuję.
bez prawka, a punkty się zbiera.
- czarny8800
- Posty: 207
- Rejestracja: pt lip 11, 2008 00:59
- Lokalizacja: WARSZAWA
Re: BMW E34 M5 W0 VM5V
I ///M dziś zmieniła właściciela nick-przemo8220 teraz będzie użytkował.
bez prawka, a punkty się zbiera.
Re: BMW E34 M5 W0 VM5V
gratulacje !!! zostaje w klubie jednak nasze forum jest nienadarmo PS. CZARNY NIEZAL CI JAK TOBIE ODDAWALEM TO PRAWIE PRZEZ TYDZIEN NIEMOGLEM DOJSC DO SIEBIE
- czarny8800
- Posty: 207
- Rejestracja: pt lip 11, 2008 00:59
- Lokalizacja: WARSZAWA
Re: BMW E34 M5 W0 VM5V
żal i to bardzo najgorsza była ostatnia przejażdżka, ale niestety górę wziął rozsądek życie.
bez prawka, a punkty się zbiera.
Re: BMW E34 M5 W0 VM5V
Kupisz nowszy model
Gdzie będzie jeździła?
Blaszki imienne zostają?
Gdzie będzie jeździła?
Blaszki imienne zostają?
- czarny8800
- Posty: 207
- Rejestracja: pt lip 11, 2008 00:59
- Lokalizacja: WARSZAWA
Re: BMW E34 M5 W0 VM5V
Co do rejestracji to nie wiem, czy właściciel sobie je zostawi, ale chyba imienne rejestracje przepadną bo to inne województwo. Pojechała do miejscowości MYSZKÓW 80 km od Częstochowy tamte rejony. Co do nowszego modelu ///M mam już takie myśli, ale co to będzie to nie wiem:( czas pokaże
bez prawka, a punkty się zbiera.
- przemo8220
- Posty: 56
- Rejestracja: ndz sie 09, 2009 21:17
- Lokalizacja: Myszków
- Kontakt:
Re: BMW E34 M5 W0 VM5V
Niestety blachy zmieniłem bo musiałem,obecna rejestracja SMY 83YR. O losach auta bede pisał i robił fotoreportaż Póki co zmieniłem prace i ciężko mi sie zabrać za naprawe.Czeka mnie sporo pracy.Narazie jestem na etapie poznawania auta i szacowaniu tego co trzeba zrobic.Wszystko bede robił zimą bo nie bede jeździł.Powoli i dokładnie wszystko sie ogarnie.Na pierwszy strzał oleje,filtry.Po małych oględzinach to napewno hamulce polecą,spreżyna lewy tył pęknięta,wycieki oleju,wyjmę kolektor dolotowy żeby przejrzec i zmienną geometrie poprawic,potem regulacja zaworów i przepustnic.Rozrząd tez mam zamiar zmienić dla świętego spokoju i tu mam do was pytanie czy napinacz z S50B32 czy S50B30 podchodzi?Jakie sprezyny wybrac na tył?Czy klocki Ferodo to dobry wybór na przednia oś?Co do tarcz to zastanawiam sie nad grupowym zakupem Venoma
Freude am Fahren
Re: BMW E34 M5 W0 VM5V
witam .co do napinacza to pasuja oba do s38 ale ten z s50b32 ponoc jest najlepszy (wytrzymalszy - ja sobie to tak tlumacze ze m3 wyzej sie kreci niz m5)w listopadzie czeka mnie wlasnie ta operacja.co do ferrodo to jeden forumowicz testowal premier-y i ponoc spisywaly sie bardzo dobrze a to podstawowa specyfikacja tego producenta mysle ze z ds performance bedzie jeszcze lepiej.pozdro