BMW E34 M5 W0 VM5V
Re: BMW E34 M5 W0 VM5V
U mnie jest na dwóch, z czego ostatni to supersprint i wycięty "kat" - dramatu nie ma
- Venom
- Moderator
- Posty: 3181
- Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
- Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
Re: BMW E34 M5 W0 VM5V
Mozna by o tym duzo dyskutowac ale nie chce robic OT.Camil pisze:Niewiem jak korby, ale tloki s38 ma aluminiowe.
Teoria? To takie moje skromne zdanie. Turbo i swap te same koszta, a turbo to zawsze wieksze ryzyko. Turbo=remont na kuciznie, nowe turbo, jakis dobry komp, orurowanie, wydech, wysterowanie, robocizna, dobry kolektor, odprezanie9pewnie zapomnialem i milionie innych rzeczy) .
A przy swapie jest pare przeszkod jezeli chodzi o s62, zas m70 jest stosunkowo latwy do wlozenia w bude e34.
To tylko, moje zdanie i przemyslenia.
Pozdrawiam
Re: BMW E34 M5 W0 VM5V
Camil pisze: Turbo i swap te same koszta, a turbo to zawsze wieksze ryzyko. Turbo=remont na kuciznie, nowe turbo, jakis dobry komp, orurowanie, wydech, wysterowanie, robocizna, dobry kolektor, odprezanie9pewnie zapomnialem i milionie innych rzeczy)
Zacznijmy od tego, że dużo lepszym / łatwiejszym rozwiązaniem od turbo jest kompresor. Wywalamy pompę powietrza i juz jest napęd do kompresora, poza tym odpadają nam przewody olejowe itp. Ale i tak jest masa rzeczy do zrobienia, jak IC , czy wystrojenie kompa.
No dobrze, ale jaki jest sens wkładanie cięższego i słabszego od S38 przestarzałego silnikia M70 ???Camil pisze: A przy swapie jest pare przeszkod jezeli chodzi o s62, zas m70 jest stosunkowo latwy do wlozenia w bude e34.
- czarny8800
- Posty: 207
- Rejestracja: pt lip 11, 2008 00:59
- Lokalizacja: WARSZAWA
Re: BMW E34 M5 W0 VM5V
No właśnie jeszcze s62 to ma sens ale m70to stara technologia. Kwestia kompresora też mnie ciekawi tylko ile to kosztuje i gdzie znaleść? Ktoś ma rozeznanie?
bez prawka, a punkty się zbiera.
- Pawel_M3GT
- Posty: 2063
- Rejestracja: czw cze 21, 2007 18:27
- Auto: E36 M3 S54
- Lokalizacja: ///M
Re: BMW E34 M5 W0 VM5V
Moim zdaniem wydech im bardziej luzny, tym gorszy dol.czarny8800 pisze:W zamyśle jest turbo, ale jeszcze nie teraz. Wydech dużo daje po dobrym ponownym strojeniu, lepiej się z dołu wkręca od 2.5 tyś obrotów idzie.
A jesli chodzi o swap na M70... to E34 M5 bedzie szybsza
- Venom
- Moderator
- Posty: 3181
- Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
- Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
Re: BMW E34 M5 W0 VM5V
O rozeznanie trudno. Koszty na pewno duzo mniejsze niz turbodoladowania [mowie o sumie calkowitej - jak juz powiedziano odpada duzo komponentow ktore troszke kosztuja]. O ceny trzeba by sie zorientowac u producentow takich sprezarek [np ROTREX]... i cos dobrac...czarny8800 pisze:No właśnie jeszcze s62 to ma sens ale m70to stara technologia. Kwestia kompresora też mnie ciekawi tylko ile to kosztuje i gdzie znaleść? Ktoś ma rozeznanie?
P.S. w PL mamy juz E34 M5 z Kompresorem - heh najlepiej byloby skopiowac.
Re: BMW E34 M5 W0 VM5V
Wiesz coś więcej o tym aucie ??? Masz jakieś namiary ???Venom pisze: P.S. w PL mamy juz E34 M5 z Kompresorem - heh najlepiej byloby skopiowac.
- Venom
- Moderator
- Posty: 3181
- Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
- Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
Re: BMW E34 M5 W0 VM5V
Czerwone M5 Touring. Mam kilka zdjec... moge pozniej wrzucic. Malo wiem o tym aucie ale wiecej wie "were", najlepiej jego zapytac bo ja tylko moge powtorzyc co on mi mowil :]Koki pisze:Wiesz coś więcej o tym aucie ??? Masz jakieś namiary ???Venom pisze: P.S. w PL mamy juz E34 M5 z Kompresorem - heh najlepiej byloby skopiowac.
Re: BMW E34 M5 W0 VM5V
Koki pisze:Venom napisał/a:
P.S. w PL mamy juz E34 M5 z Kompresorem - heh najlepiej byloby skopiowac.
Wiesz coś więcej o tym aucie ??? Masz jakieś namiary ???
hehe, auto w stolicy klasyków ///M - Kołobrzegu, mówiłem Ci o nim już, od trójki łapie trakcjeVenom pisze:Czerwone M5 Touring. Mam kilka zdjec... moge pozniej wrzucic. Malo wiem o tym aucie ale wiecej wie "were", najlepiej jego zapytac bo ja tylko moge powtorzyc co on mi mowil :]
No Fear - No Fun!
Re: BMW E34 M5 W0 VM5V
Ponoc zjada ferrarki na autobanach Poczciwy kombiaczek Tez o nim slyszalem.
BMW ///M POWER M3 E36--->M5 E34--->??
- Venom
- Moderator
- Posty: 3181
- Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
- Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
Re: BMW E34 M5 W0 VM5V
Ale to bylo w Italii hehe bo wlosi jezdzic nie umieja :] cos o tym wiem :]Dino444 pisze:Ponoc zjada ferrarki na autobanach Poczciwy kombiaczek Tez o nim slyszalem.
Re: BMW E34 M5 W0 VM5V
Panowie, wrzućcie gdzieś na ogólnych to czerwnone zakompresorowane E34
Re: BMW E34 M5 W0 VM5V
Szczerze Ci odpowiem, że nie wiem, czy na 100% sprawne. Mogę Ci dać do sprawdzenia. Jak będzie wszystko OK to zapłacisz. Cena?? 370zł. Jak coś to wal na pw.
Części do BMW M5 E39 i M3 E36/E46.
- czarny8800
- Posty: 207
- Rejestracja: pt lip 11, 2008 00:59
- Lokalizacja: WARSZAWA
Re: BMW E34 M5 W0 VM5V
Amorki wróciły z regeneracji tak to wygląda. Powiem tak teraz się ich nie da ręką wcisnąć i wyciągnąć, a po wyjęciu niestety tak można było się bawić. W tym tygodniu jak odbiorę samochód opisze jak działają.
bez prawka, a punkty się zbiera.
Re: BMW E34 M5 W0 VM5V
Wyglądaję niemal identycznie jak EDC zregenerowane w SportsLine , jedyna różnica w wyglądzie to taka, że angole pokusili się o dokładne oczyszczenie z rdzy i pomalowanie.
Mam nadzieję , że zakładając te amory wymienisz także gumowe odboje zamontowane na ' sztycy ' amortyzatora , mają duże znaczenie dla trwałości EDC i dla pracy zawieszeniania .
Na wszelki wypadek podam numery ETK:
przód - 31332226674 okolo 70zł sztuka
tył - 33532227093 okolo 63zł sztuka i chyba jeszcze 37121114729 za 10zł sztuka
Mam nadzieję , że zakładając te amory wymienisz także gumowe odboje zamontowane na ' sztycy ' amortyzatora , mają duże znaczenie dla trwałości EDC i dla pracy zawieszeniania .
Na wszelki wypadek podam numery ETK:
przód - 31332226674 okolo 70zł sztuka
tył - 33532227093 okolo 63zł sztuka i chyba jeszcze 37121114729 za 10zł sztuka