BMW E34 M5 W0 VM5V

Kudłaty
Posty: 755
Rejestracja: wt lis 04, 2008 02:46
Lokalizacja: Warszawa

Re: BMW E34 M5 W0 VM5V

Post autor: Kudłaty » śr gru 03, 2008 02:37

U mnie jest na dwóch, z czego ostatni to supersprint i wycięty "kat" :-D - dramatu nie ma

Awatar użytkownika
Venom
Moderator
Posty: 3181
Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Re: BMW E34 M5 W0 VM5V

Post autor: Venom » śr gru 03, 2008 09:53

Camil pisze:Niewiem jak korby, ale tloki s38 ma aluminiowe.

Teoria? To takie moje skromne zdanie. Turbo i swap te same koszta, a turbo to zawsze wieksze ryzyko. Turbo=remont na kuciznie, nowe turbo, jakis dobry komp, orurowanie, wydech, wysterowanie, robocizna, dobry kolektor, odprezanie9pewnie zapomnialem i milionie innych rzeczy) :idea: .
A przy swapie jest pare przeszkod jezeli chodzi o s62, zas m70 jest stosunkowo latwy do wlozenia w bude e34.

To tylko, moje zdanie i przemyslenia. :wink:

Pozdrawiam
Mozna by o tym duzo dyskutowac ale nie chce robic OT.

Koki
Posty: 469
Rejestracja: pn maja 07, 2007 23:57
Lokalizacja: Warszawa

Re: BMW E34 M5 W0 VM5V

Post autor: Koki » śr gru 03, 2008 11:11

Camil pisze: Turbo i swap te same koszta, a turbo to zawsze wieksze ryzyko. Turbo=remont na kuciznie, nowe turbo, jakis dobry komp, orurowanie, wydech, wysterowanie, robocizna, dobry kolektor, odprezanie9pewnie zapomnialem i milionie innych rzeczy)

Zacznijmy od tego, że dużo lepszym / łatwiejszym rozwiązaniem od turbo jest kompresor. Wywalamy pompę powietrza i juz jest napęd do kompresora, poza tym odpadają nam przewody olejowe itp. Ale i tak jest masa rzeczy do zrobienia, jak IC , czy wystrojenie kompa.

Camil pisze: A przy swapie jest pare przeszkod jezeli chodzi o s62, zas m70 jest stosunkowo latwy do wlozenia w bude e34.
No dobrze, ale jaki jest sens wkładanie cięższego i słabszego od S38 przestarzałego silnikia M70 ???

Awatar użytkownika
czarny8800
Posty: 207
Rejestracja: pt lip 11, 2008 00:59
Lokalizacja: WARSZAWA

Re: BMW E34 M5 W0 VM5V

Post autor: czarny8800 » czw gru 04, 2008 01:48

No właśnie jeszcze s62 to ma sens ale m70to stara technologia. Kwestia kompresora też mnie ciekawi tylko ile to kosztuje i gdzie znaleść? Ktoś ma rozeznanie?
bez prawka, a punkty się zbiera.

Awatar użytkownika
Pawel_M3GT
Posty: 2063
Rejestracja: czw cze 21, 2007 18:27
Auto: E36 M3 S54
Lokalizacja: ///M

Re: BMW E34 M5 W0 VM5V

Post autor: Pawel_M3GT » czw gru 04, 2008 02:31

czarny8800 pisze:W zamyśle jest turbo, ale jeszcze nie teraz. Wydech dużo daje po dobrym ponownym strojeniu, lepiej się z dołu wkręca od 2.5 tyś obrotów idzie.
Moim zdaniem wydech im bardziej luzny, tym gorszy dol.
A jesli chodzi o swap na M70... to E34 M5 bedzie szybsza ;)

Awatar użytkownika
Venom
Moderator
Posty: 3181
Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Re: BMW E34 M5 W0 VM5V

Post autor: Venom » czw gru 04, 2008 11:29

czarny8800 pisze:No właśnie jeszcze s62 to ma sens ale m70to stara technologia. Kwestia kompresora też mnie ciekawi tylko ile to kosztuje i gdzie znaleść? Ktoś ma rozeznanie?
O rozeznanie trudno. Koszty na pewno duzo mniejsze niz turbodoladowania [mowie o sumie calkowitej - jak juz powiedziano odpada duzo komponentow ktore troszke kosztuja]. O ceny trzeba by sie zorientowac u producentow takich sprezarek [np ROTREX]... i cos dobrac...

P.S. w PL mamy juz E34 M5 z Kompresorem - heh najlepiej byloby skopiowac.

Koki
Posty: 469
Rejestracja: pn maja 07, 2007 23:57
Lokalizacja: Warszawa

Re: BMW E34 M5 W0 VM5V

Post autor: Koki » czw gru 04, 2008 12:48

Venom pisze: P.S. w PL mamy juz E34 M5 z Kompresorem - heh najlepiej byloby skopiowac.
Wiesz coś więcej o tym aucie ??? Masz jakieś namiary ???

Awatar użytkownika
Venom
Moderator
Posty: 3181
Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Re: BMW E34 M5 W0 VM5V

Post autor: Venom » czw gru 04, 2008 13:07

Koki pisze:
Venom pisze: P.S. w PL mamy juz E34 M5 z Kompresorem - heh najlepiej byloby skopiowac.
Wiesz coś więcej o tym aucie ??? Masz jakieś namiary ???
Czerwone M5 Touring. Mam kilka zdjec... moge pozniej wrzucic. Malo wiem o tym aucie ale wiecej wie "were", najlepiej jego zapytac bo ja tylko moge powtorzyc co on mi mowil :]

SyTy
Posty: 710
Rejestracja: pn lut 18, 2008 13:53
Lokalizacja: Warszawa/Koszalin

Re: BMW E34 M5 W0 VM5V

Post autor: SyTy » czw gru 04, 2008 13:41

Koki pisze:Venom napisał/a:

P.S. w PL mamy juz E34 M5 z Kompresorem - heh najlepiej byloby skopiowac.


Wiesz coś więcej o tym aucie ??? Masz jakieś namiary ???
Venom pisze:Czerwone M5 Touring. Mam kilka zdjec... moge pozniej wrzucic. Malo wiem o tym aucie ale wiecej wie "were", najlepiej jego zapytac bo ja tylko moge powtorzyc co on mi mowil :]
hehe, auto w stolicy klasyków ///M - Kołobrzegu, mówiłem Ci o nim już, od trójki łapie trakcje :twisted:
No Fear - No Fun!

Dino444
Posty: 1343
Rejestracja: sob maja 26, 2007 13:04
Lokalizacja: Bedford
Kontakt:

Re: BMW E34 M5 W0 VM5V

Post autor: Dino444 » czw gru 04, 2008 23:01

Ponoc zjada ferrarki na autobanach :-D Poczciwy kombiaczek ;) Tez o nim slyszalem.
BMW ///M POWER M3 E36--->M5 E34--->??

Awatar użytkownika
Venom
Moderator
Posty: 3181
Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Re: BMW E34 M5 W0 VM5V

Post autor: Venom » czw gru 04, 2008 23:06

Dino444 pisze:Ponoc zjada ferrarki na autobanach :-D Poczciwy kombiaczek ;) Tez o nim slyszalem.
Ale to bylo w Italii :D hehe bo wlosi jezdzic nie umieja :] cos o tym wiem :]

Kudłaty
Posty: 755
Rejestracja: wt lis 04, 2008 02:46
Lokalizacja: Warszawa

Re: BMW E34 M5 W0 VM5V

Post autor: Kudłaty » pt sty 09, 2009 23:51

Panowie, wrzućcie gdzieś na ogólnych to czerwnone zakompresorowane E34 :)

Awatar użytkownika
Bombel
Posty: 2370
Rejestracja: wt paź 10, 2006 00:58
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: BMW E34 M5 W0 VM5V

Post autor: Bombel » pn lut 09, 2009 23:58

Szczerze Ci odpowiem, że nie wiem, czy na 100% sprawne. Mogę Ci dać do sprawdzenia. Jak będzie wszystko OK to zapłacisz. Cena?? 370zł. Jak coś to wal na pw.
Części do BMW M5 E39 i M3 E36/E46.

Awatar użytkownika
czarny8800
Posty: 207
Rejestracja: pt lip 11, 2008 00:59
Lokalizacja: WARSZAWA

Re: BMW E34 M5 W0 VM5V

Post autor: czarny8800 » śr mar 11, 2009 17:53

Amorki wróciły z regeneracji tak to wygląda. Powiem tak teraz się ich nie da ręką wcisnąć i wyciągnąć, a po wyjęciu niestety tak można było się bawić. W tym tygodniu jak odbiorę samochód opisze jak działają.
Załączniki
P1030795.JPG
P1030793.JPG
P1030794.JPG
P1030791.JPG
P1030792.JPG
P1030796.JPG
P1030797.JPG
bez prawka, a punkty się zbiera.

Koki
Posty: 469
Rejestracja: pn maja 07, 2007 23:57
Lokalizacja: Warszawa

Re: BMW E34 M5 W0 VM5V

Post autor: Koki » śr mar 11, 2009 21:42

Wyglądaję niemal identycznie jak EDC zregenerowane w SportsLine , jedyna różnica w wyglądzie to taka, że angole pokusili się o dokładne oczyszczenie z rdzy i pomalowanie.

Mam nadzieję , że zakładając te amory wymienisz także gumowe odboje zamontowane na ' sztycy ' amortyzatora , mają duże znaczenie dla trwałości EDC i dla pracy zawieszeniania .
Na wszelki wypadek podam numery ETK:
przód - 31332226674 okolo 70zł sztuka
tył - 33532227093 okolo 63zł sztuka i chyba jeszcze 37121114729 za 10zł sztuka

Zablokowany