Dzięki Własnie dokładnie nad tymi felgami się zastanawiałem, wchodziły jeszcze w grę styling 37 i lekkie felgi OZ, tylko wyglądem te OZ mi nie pasowały do M5.
Dziękuję jednak tu mogę Cię zaskoczyć bo tylko kosmetycznie ją musiałem dopieścić i jakieś tam małe drobiazgi co nie działały uruchomićGregor/// pisze:Siema bardzo ładny kombiak. Popieram ciaha o dobór felg. Przez 2 sezony musiałeś jeszcze ja dobrze dopieścic. Pozdro
W sumie to chyba nic takiego szczególnego, dotychczasowe moje prace skupiały się na doprowadzeniu go do bardzo dobrego stanu i tak jak już napisałem wyżej kosmetyka i drobiazgiDino444 pisze:No nareszcie kolezanka na forum Jakie z tych modyfikacji przeprowadziles sam za swonej kadencji?? Autko grube chociaż MK motorsport mi tu nie pasują za bardzo.
Właściwie to nie miałem jeszcze zbytnio czasu przy niej kombinować ale teraz jest zima więc zaczynam najpierw silnik (remont) a później będę sprawdzać zawieszenie hamulce itp czy nic się nie zużyło bo w tym sezonie nie może mnie zawieźć mam też kilka modyfikacji zaplanowane przed sezonem
Prawda jest taka że nie miałem zamiaru kupować tej M5 ponieważ prowadziłem mniej więcej taki sam projekt (samochód do jazdy na co dzień i na tor) też miałem kombiaka zrobiłem w nim całe zawieszenie heble itp. wszystko na prawie tych samych częściach co tutaj tylko z silnikiem M30b35 troszkę podrasowanym i też ze sprzęgłem spiekowym i wzmocnionym dociskiem i muszę powiedzieć że w porównaniu do tego moje było dużo mocniejsze i agresywniejsze no ale uznałem że pora wsadzić mocniejszą jednostkę i wybór padł oczywiście na S38b38 silnik i skrzynie miałem kupić od tego właśnie poprzedniego właściciela M5 jak zaczął mi po kolei wymieniać co w niej było zrobione (i to nie były słowa rzucane na wiatr czy mirka handlarza tylko udokumentowane zdjęciami i filmikami na forum ponad 100 stron! wiec wiem co, kiedy i jak było przy niej robione i to było dokładnie tak jak ja sobie zaplanowałem a nawet jeszcze lepiej! więc się w niej zakochałem Na początku on nie miał zamiaru sprzedawać tego samochodu i mu się nie dziwie >D Później przeliczyłem ile jeszcze musiałbym wydać żeby dojść do tego własnie momentu i ile czasu włożyć a i tak nigdy by nie była oryginalna ///M... no i w końcu po długim namyśle zdecydowałem się
Ciężko było pożegnać się z tym drugim touringiem ponieważ miałem go ponad 5 lat i na prawdę sporo pracy w niego włożyłem no ale niestety siła rzeczy musiałem... poniżej kilka zdjęć mojej starej becii
Dziękuję mimo że to nie ja zrobiłem robotę ale w mojej głowie przebiegało to dokładnie tak samo, tutaj po prostu zaoszczędziłem sporo czasu i mogę już korzystać i udoskonalaćVenom pisze:Ciekawe auto. Sporo w nim przerobiłeś czyniąc z niego jeszcze bardziej unikatowy egzemplarz. Poszedłeś w stronę przeróbek na polifta, skrzynia biegów, hamulce, to mi się podoba!
Coś mi wygląda na to, że to auto przebywa w DE (może AT?), mylę się?
Masz teraz podwojony pomiar temperatury oleju? Po co ?
Tutaj akurat to nie ja ale w mojej też zmierzałem w tę stronę, lusterka wole stare ale wszystko musi do siebie pasować więc zostają
Fakt faktem zawsze podziwiałem Ciebie i te Twoje M5-tki a tu proszę niespodziewanie po 6 latach moje małe marzenie się spełniło i posiadam taki egzemplarz jak sobie wyśniłem
A tutaj się mylisz bo z Norwegii
Najprawdopodobniej jest podwójnie ze względu na to że tutaj masz dodatkowo sygnał dźwiękowy gdyby coś było nie tak, zawsze to łatwiej i pewniej z dwoma
P.s Mam nadzieje że udzieliłem wyczerpującej odpowiedzi mam też mnóstwo zdjęć z rożnych etapów pracy ale to nie takie ważne, a tutaj zamieszczam filmiki poprzednich właścicieli i uwierzcie mi że za każdym razem po weekendzie na torze była dokładnie sprawdzana więc w tym momencie nic jej zarzucić nie można Ja jeszcze swojego filmiku nie nagrałem ale na pewno w tym roku się tutaj pojawi
https://www.youtube.com/watch?v=IPOYnIEOx1U" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.youtube.com/watch?v=zhJ9RFsCcpo" onclick="window.open(this.href);return false;