E34 M5 3.8 6-gang Daytonaviolett > Piotrek

kris///
Posty: 285
Rejestracja: ndz lis 04, 2007 18:25
Lokalizacja: Londyn/Zabrze

Re: E34 M5 3.8 6-gang Daytonaviolett > Piotrek

Post autor: kris/// » pn kwie 06, 2015 14:59

Tylni stabi z kombi jest inaczej wygiety!! Jestem ciekawy czy podpasi?!wyjezdzanie przodu też u siebie miałem lub mam w mniejszym stopniu (po zmianie springow na Hr rozporke dolna i górna, regulowane łączniki stabilizator,stabi 27mm i przede wszystkim po zmianie 17 235 na 18 245)

Piotrek_M5
Posty: 152
Rejestracja: śr sie 27, 2014 19:17
Auto: E34 M5 3.8, E30 325iC, E38 740

Re: E34 M5 3.8 6-gang Daytonaviolett > Piotrek

Post autor: Piotrek_M5 » pn kwie 06, 2015 15:44

No sprawdzę jak tylko będę miał okazję ten kombiakowy stab. Rozpórka górna leży więc zarzucę. A dolną jaką masz u siebie?
Może delikatny negatyw by pomógł. W innych modelach e34 były dostępne górne mocowania z korektą nachylenia koła -30.
kris/// u siebie masz ostre wałki?
Z kilkoma rodzajami opon testowałem, jest mała poprawa.

kris///
Posty: 285
Rejestracja: ndz lis 04, 2007 18:25
Lokalizacja: Londyn/Zabrze

Re: E34 M5 3.8 6-gang Daytonaviolett > Piotrek

Post autor: kris/// » pn kwie 06, 2015 16:19

Piotrek dolna kupiłem na ebayu w uk, walki jedyne dostępne schrika 280, ostrzejsze sa cams cat-y ale to już sprezynki i cała reszte trzeba zmienić:/

Piotrek_M5
Posty: 152
Rejestracja: śr sie 27, 2014 19:17
Auto: E34 M5 3.8, E30 325iC, E38 740

Re: E34 M5 3.8 6-gang Daytonaviolett > Piotrek

Post autor: Piotrek_M5 » pn kwie 06, 2015 16:24

I jak na schrikach dolny zakres obrotow? Polecasz ta modyfikacje?

kris///
Posty: 285
Rejestracja: ndz lis 04, 2007 18:25
Lokalizacja: Londyn/Zabrze

Re: E34 M5 3.8 6-gang Daytonaviolett > Piotrek

Post autor: kris/// » pn kwie 06, 2015 16:31

ciężko stwierdzic :/mało jedzilem przed i po modach nawet 30km na plecach nie odczujesz:)a czy dało 5km czy 12 to tylko hamownia pokaze:)

Piotrek_M5
Posty: 152
Rejestracja: śr sie 27, 2014 19:17
Auto: E34 M5 3.8, E30 325iC, E38 740

Re: E34 M5 3.8 6-gang Daytonaviolett > Piotrek

Post autor: Piotrek_M5 » pn kwie 06, 2015 16:52

Jak byś się wybierał na hamownię to chętnie zobaczę wykres.
Wysłałem też PW do Ciebie.

ciah
Posty: 237
Rejestracja: czw cze 16, 2011 13:57
Lokalizacja: Rz/Kr

Re: E34 M5 3.8 6-gang Daytonaviolett > Piotrek

Post autor: ciah » pn kwie 06, 2015 17:02

Być może trywialne, ale u mnie w podsterowność pojawiła się po założeniu dyfra ze szperą 40 % , zwłaszcza przy szybko pokonywanych , ciasnych zakrętach.
Ładne auto ,kolor i felgi przykuwają oko :) Pozdro
E12 525 man. '79-fajna babka była
E32 735 man. '91+ weitec + koni sport = :) w dobrych rękach/ ***** [*]
E39 540i 6b man '96 - niezłe było
...Avus Blue S38B38 :)
...Jerez Schwarz Rockatansky na kiju 8)

Awatar użytkownika
Venom
Moderator
Posty: 3181
Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Re: E34 M5 3.8 6-gang Daytonaviolett > Piotrek

Post autor: Venom » pn kwie 06, 2015 17:07

Potwierdzam lekką podsterowność. Jest dużo parametrów, które mają na to wpływ. Od opon po stabilizatory czy kąty pochylenia koła, ciężko to wszystko tu opisać.

kris///
Posty: 285
Rejestracja: ndz lis 04, 2007 18:25
Lokalizacja: Londyn/Zabrze

Re: E34 M5 3.8 6-gang Daytonaviolett > Piotrek

Post autor: kris/// » pn kwie 06, 2015 23:23

Ciah na 40%zaciesnieniu szpery przy redukcji Kola ci się blokują?

ciah
Posty: 237
Rejestracja: czw cze 16, 2011 13:57
Lokalizacja: Rz/Kr

Re: E34 M5 3.8 6-gang Daytonaviolett > Piotrek

Post autor: ciah » wt kwie 07, 2015 00:17

kris/// pisze:Ciah na 40%zaciesnieniu szpery przy redukcji Kola ci się blokują?
Krzychu , z przyzwyczajenia repetuję z przegazówką :D
E12 525 man. '79-fajna babka była
E32 735 man. '91+ weitec + koni sport = :) w dobrych rękach/ ***** [*]
E39 540i 6b man '96 - niezłe było
...Avus Blue S38B38 :)
...Jerez Schwarz Rockatansky na kiju 8)

Piotrek_M5
Posty: 152
Rejestracja: śr sie 27, 2014 19:17
Auto: E34 M5 3.8, E30 325iC, E38 740

Re: E34 M5 3.8 6-gang Daytonaviolett > Piotrek

Post autor: Piotrek_M5 » sob kwie 25, 2015 14:35

Dziś z racji ładnej pogody i powrotu do zdrowia w eM odbyła się regulacja zaworów. I jest cisza jak makiem zasiał :D

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Venom
Moderator
Posty: 3181
Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Re: E34 M5 3.8 6-gang Daytonaviolett > Piotrek

Post autor: Venom » sob kwie 25, 2015 14:59

Jaki luz zastałeś i jaki ustawiłeś? Ile km było zrobione od ostatniej regulacji ?

Camil
Posty: 1179
Rejestracja: wt lip 08, 2008 13:32
Auto: e36s54
Lokalizacja: Torun
Kontakt:

Re: E34 M5 3.8 6-gang Daytonaviolett > Piotrek

Post autor: Camil » sob kwie 25, 2015 19:55

Jest wypas, kiedys znow sobie kupie :) mi sie podoba wszystko, idealnie.

Dino444
Posty: 1343
Rejestracja: sob maja 26, 2007 13:04
Lokalizacja: Bedford
Kontakt:

Re: E34 M5 3.8 6-gang Daytonaviolett > Piotrek

Post autor: Dino444 » ndz kwie 26, 2015 23:14

Byleby nie za ciasno ;)
BMW ///M POWER M3 E36--->M5 E34--->??

Piotrek_M5
Posty: 152
Rejestracja: śr sie 27, 2014 19:17
Auto: E34 M5 3.8, E30 325iC, E38 740

Re: E34 M5 3.8 6-gang Daytonaviolett > Piotrek

Post autor: Piotrek_M5 » pn kwie 27, 2015 09:41

Chyba za ciasno nie będzie ;) Luz starałem ustawić się wszędzie na 0,3. Tylko część zaworów wymagała regulacji. Przeważnie zbyt duży luz o 0,05

ODPOWIEDZ