M5 E34 S38B38 DiamantSchwarz 91'

tony_rider
Posty: 193
Rejestracja: pt gru 27, 2013 15:52
Auto: BMW

Re: M5 E34 S38B38 DiamantSchwarz 91'

Post autor: tony_rider » śr sty 22, 2014 20:22

Auto udało się już zarejestrować :) Naklejki z obu boków zerwane :) Żadnych modów brak, czekam na Końcowy Eisenmana od Venoma, ma mi go dostarczyć kumpel, no i będę to chciał pożenić z środkowym supersprintem :) Zobaczymy jak to będzie działać :)

Dwa foto z tablicą :) Sorki za jakość ;/ Aha, no i tylne felgi poprawione/zamienione :)

Obrazek

Obrazek


Pozdro!:)

kris///
Posty: 285
Rejestracja: ndz lis 04, 2007 18:25
Lokalizacja: Londyn/Zabrze

Re: M5 E34 S38B38 DiamantSchwarz 91'

Post autor: kris/// » śr sty 22, 2014 21:15

Trza bylo rejestrowac na zabytek!Ja bede probowal ,mysle ze inaczej beda patrzec na glosny wydech jak auto bedzie na zoltych blachach;)

Gregor///
Posty: 178
Rejestracja: śr gru 28, 2011 15:54
Auto: BMW
Lokalizacja: Pl/Nl

Re: M5 E34 S38B38 DiamantSchwarz 91'

Post autor: Gregor/// » śr sty 22, 2014 21:51

Jak pozenil eisenmmana z supersprintem nagraj dzwiek wydechu bo jestem ciekaw jaki dzwiek bedzie koncowy tego moda :).Fajnie ze sie juz uporales z rejestracja . Pozdro

tony_rider
Posty: 193
Rejestracja: pt gru 27, 2013 15:52
Auto: BMW

Re: M5 E34 S38B38 DiamantSchwarz 91'

Post autor: tony_rider » pt sty 24, 2014 15:35

Hej, Uporałem się już z naklejkami także z prawej strony auta :) Jeszcze pozostało doczyścić klej, za co mam zamiar się zabrać dzisiaj wieczorem :) Zakupiłem także felgi takie jak być powinny czyli M-Systemy II w dwóch szerokościach (8+9j) od Kokiego :) Felgi są do malowania ponieważ rotory są w jakimś dziwacznym kolorze a ranty wypolerowane :/ Doprowadzić chce je do fabrycznego stanu przed końcem zimy tak aby na lato móc już wrzucić na nie nowe letnie gumy :) Orientujecie się w lakierowaniu felg ? Czy jest sens malować pistoletem czy tylko proszkowo? Miałem ze dwa razy malowane felgi pistoletem i potem odłaził lakier przy myciu z bliska karcherem :/ Nie wiem czy było to kiepsko pomalowane czy po prostu lakier na feldze nie będzie trzymać sie tak jak na karoseri ?

Na razie M'ka jest na zimówkach i wszystkie felgi są 8j :) Nie jeżdżę nią też zbyt wiele zwłaszcza ze względu na warunki, ale dzisiaj wybrałem się z Krakowa do Brzeska w celu sprawdzenia sobie całego zawieszenia, gdyż tutaj mam do tego warunki :) Coś mi stuka w przednim zawiasie z lewej strony, mam nadzieje że to nie amortyzator, zobaczymy wieczorem. Wrzucam kilka fotek z dzisiaj :)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Pozdro :)

Gregor///
Posty: 178
Rejestracja: śr gru 28, 2011 15:54
Auto: BMW
Lokalizacja: Pl/Nl

Re: M5 E34 S38B38 DiamantSchwarz 91'

Post autor: Gregor/// » pt sty 24, 2014 20:13

Witaj. Ja bym na twoim miejscu renty wypolerowane zostawił ładniej się auto prezentuje. Rotory bym tylko oddał do pomalowania, ale to jest tylko moje zdanie. Zrobisz jak będziesz uważał. Pozdro

tony_rider
Posty: 193
Rejestracja: pt gru 27, 2013 15:52
Auto: BMW

Re: M5 E34 S38B38 DiamantSchwarz 91'

Post autor: tony_rider » sob sty 25, 2014 09:46

Mi polerowane ranty wogóle nie leżą, będą napewno całe srebrne :)

Żeby nie było że jest zbyt pięknie... :( Dzisiaj ściągnąłem nakładki progowe bo nie dawała mi spokoju "kreska" rudej zaraz nad listwą progową w miejscu gdzie styka się uszczelka z listwy drzwi z progiem, bałem się że progi mogą być dziurawe....

Obrazek

Obrazek

Na szczęście okazało się że progi oprócz tej "kreski" są zdrowiutkie, zero dziur czy rdzy :) Niestety z przednimi błotnikami nie jest już tak kolorowo :( Wyglądały nie najgorzej, pod lakierem lekkie purche, śrubokręt w dłoń i stukam po tym.... doły cale zaczęły się rozlatywać :) Całkiem zjedzone.... Także błotniki przednie mam do wymiany.... No i zastanawiam się co z tym zrobić... w ASO ponad 1300 zł, cena zabija. Podróby chińskie pewnie kiepsko pasują... macie jakieś doświaczenie? Ustrzelenie oryginału używanego bez rdzy wydaje mi się nierealne... No i jestem w kropce, a coś z tym zrobić trzeba :)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Co do luzów i stuków z przodu, na szczęście to tylko dwie końcówki drążka kierowniczego więc z tym przynajmniej mały problem i koszt. Amortyzatory sprawności lewy 80% prawy bodajże 78 :)

Pozdro:)

Koki
Posty: 469
Rejestracja: pn maja 07, 2007 23:57
Lokalizacja: Warszawa

Re: M5 E34 S38B38 DiamantSchwarz 91'

Post autor: Koki » sob sty 25, 2014 12:37

Felgi zrobiłbym na oryginał , co do malowania to wszystko zależy od lakiernika ,można pomalować pistoletem tak , żeby nie było potem problemów ale wymaga to przyłożenia się do roboty i dobrych materiałów.
Proszkowo też zależy od wykonawcy , jednakże często efekt jest daleki od oczekiwanego.
Co do błotników , spróbuj poszukać używanych oryginałów , czasem trafiają się przyzwoite.

A co to za Alpinka E90 w garażu :?: :?: :?:

Gregor///
Posty: 178
Rejestracja: śr gru 28, 2011 15:54
Auto: BMW
Lokalizacja: Pl/Nl

Re: M5 E34 S38B38 DiamantSchwarz 91'

Post autor: Gregor/// » sob sty 25, 2014 13:27

Szukaj blotnikow twoim kolorze napewno jakieś się znajdą. Pozdro

Skrzeku
Posty: 314
Rejestracja: pt sty 24, 2014 19:57
Auto: E36 M3 3.0

Re: M5 E34 S38B38 DiamantSchwarz 91'

Post autor: Skrzeku » sob sty 25, 2014 23:31

Oryginał to oryginał i na pewno więcej wytrzyma niż podróbka. Szukaj a na pewno znajdziesz :)

tony_rider
Posty: 193
Rejestracja: pt gru 27, 2013 15:52
Auto: BMW

Re: M5 E34 S38B38 DiamantSchwarz 91'

Post autor: tony_rider » śr sty 29, 2014 12:49

Jak narazie jestem na etapie poszukiwań błotników, aczkolwiek chyba skończy się na wymianie samych dołów które są pod listwami z zamienników, wiele w sumie to mnie nie będzie kosztować, a jeśli kiepsko wyjdzie albo szybko będzie się robić to samo to wtedy kupię nowe błotniki… Ale jeszcze zobaczmy :)

Jak narazie przyszedł środkowy supersprint, także chciałbym to w niedalekiej przyszłości połączyć i zamontować :)

Kilka fotek :)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Alpina z garażu to e60 B5 ;)

Pozdro:)

Awatar użytkownika
debu85
Posty: 22
Rejestracja: sob lis 17, 2012 02:23
Auto: E34 540i
Lokalizacja: Nowe Miasto

Re: M5 E34 S38B38 DiamantSchwarz 91'

Post autor: debu85 » pn lut 03, 2014 11:10

To teraz zostaję założyć Eisa + SS i coś nagrać :P

tony_rider
Posty: 193
Rejestracja: pt gru 27, 2013 15:52
Auto: BMW

Re: M5 E34 S38B38 DiamantSchwarz 91'

Post autor: tony_rider » pt lut 07, 2014 09:05

Siema, wrzucam narazie parę fotek auta oraz z roboty przy wydechu :) Oprócz tego ostatnio kupiłem parę pierdołek do auta, m.in emblematy, listwe na przód, i wszystkie spinki do montażu progów, bo prawdopodobnie dzisiaj zabieram się za doły błotników więc listwy trzeba potem zamocować dobrze :) Postaram się dzisiaj nakręcić jakiś filmik jak działa SS + Eisenmann :)

Tak to wyglądało po wstępnej przymiarce, brakowało jakieś 15 cm :)

Obrazek

Więc trzeba było troszkę dołożyć rury :)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Zakupy :)

Obrazek

I tak wygląda teraz, jeszcze emblematy do wymiany :) W między czasie usunąłem też w koncu naklejki z prawej strony auta i klej pozostały po nich, wcześniej nie bardzo było jak bo wszystko było mega zmarznięte i w garażu gorzej jak w lodówce :) Jakby ktoś miał problem z usuwaniem jakiś naklejek z auta to mega polecam preparat Label Remover, ułatwia taką robotę mega :)

Obrazek

Obrazek

Pozdro!:)

Gregor///
Posty: 178
Rejestracja: śr gru 28, 2011 15:54
Auto: BMW
Lokalizacja: Pl/Nl

Re: M5 E34 S38B38 DiamantSchwarz 91'

Post autor: Gregor/// » sob lut 08, 2014 12:46

Widzę ze prace wrą do przodu z emką. Jak nakręcisz filmik to szybko go wrzuć na forum bo jestem ciekaw jak brzmi wydech. Pozdro

Kudłaty
Posty: 755
Rejestracja: wt lis 04, 2008 02:46
Lokalizacja: Warszawa

Re: M5 E34 S38B38 DiamantSchwarz 91'

Post autor: Kudłaty » pn lut 10, 2014 01:13

Wrzuć filmik jaki ma wygar :)

tony_rider
Posty: 193
Rejestracja: pt gru 27, 2013 15:52
Auto: BMW

Re: M5 E34 S38B38 DiamantSchwarz 91'

Post autor: tony_rider » pn lut 10, 2014 21:52

Troche się działo ostatnio przy Mce :)

auto poszło w rece blacharza i lakiernika :), oto i efekty:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Sorki za jakosc, ale nie mialem aparatu :(

I jeszcze jedno zdjecie i pytanie, glownie do posiadaczy emek… przy normalnej jezdzie obecnie auto nagrzewa olej do 75 stopni, przy ostrzejszej max 85, to nie za malo ? a i temp cieczy chlodzacej nie dochodzi do 90…. tutaj foto:

Obrazek

to normalne ? czy to ze wzgledu na obecna niska temp otoczenia ?

Doły błotników zrobione :) Wyszło myślę że całkiem ok, lakierowane do miejsca gdzie przychodzą listwy więc nie będzie po tym śladu :) Pasek rudej na progu też usunięty, zostanie jeszcze poprawić te listwy pod drzwiami żeby prosto leżały :) Nie zdążyłem zamontować jeszcze listew progowych. Po odebraniu auta pozaklejałem dziurki w progach gdzie są one mocowane taśmą izolacyjną do umycia żeby do środka nie dostała się woda :) A chciałem to dobrze wyczyścić przed montowaniem listew żeby pod spodem nie został syf :) Kilka fotek:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obiecany filmik jak pierdzi Eisenmann z Supersprintem :)

[video]https://www.youtube.com/watch?v=JN5S8rm_Jb8[/video]

Kiepsko filmik to oddaje, ale coś tam słychać:)

I kilka fotek, błotniki porobione, listwy zamontowane na nowych spinkach :)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Pozdro

ODPOWIEDZ