M5 E34 S38B38 DiamantSchwarz 91'
-
- Posty: 193
- Rejestracja: pt gru 27, 2013 15:52
- Auto: BMW
Re: M5 E34 S38B38 DiamantSchwarz 91'
Auto udało się już zarejestrować Naklejki z obu boków zerwane Żadnych modów brak, czekam na Końcowy Eisenmana od Venoma, ma mi go dostarczyć kumpel, no i będę to chciał pożenić z środkowym supersprintem Zobaczymy jak to będzie działać
Dwa foto z tablicą Sorki za jakość ;/ Aha, no i tylne felgi poprawione/zamienione
Pozdro!:)
Dwa foto z tablicą Sorki za jakość ;/ Aha, no i tylne felgi poprawione/zamienione
Pozdro!:)
Re: M5 E34 S38B38 DiamantSchwarz 91'
Trza bylo rejestrowac na zabytek!Ja bede probowal ,mysle ze inaczej beda patrzec na glosny wydech jak auto bedzie na zoltych blachach;)
Re: M5 E34 S38B38 DiamantSchwarz 91'
Jak pozenil eisenmmana z supersprintem nagraj dzwiek wydechu bo jestem ciekaw jaki dzwiek bedzie koncowy tego moda .Fajnie ze sie juz uporales z rejestracja . Pozdro
-
- Posty: 193
- Rejestracja: pt gru 27, 2013 15:52
- Auto: BMW
Re: M5 E34 S38B38 DiamantSchwarz 91'
Hej, Uporałem się już z naklejkami także z prawej strony auta Jeszcze pozostało doczyścić klej, za co mam zamiar się zabrać dzisiaj wieczorem Zakupiłem także felgi takie jak być powinny czyli M-Systemy II w dwóch szerokościach (8+9j) od Kokiego Felgi są do malowania ponieważ rotory są w jakimś dziwacznym kolorze a ranty wypolerowane Doprowadzić chce je do fabrycznego stanu przed końcem zimy tak aby na lato móc już wrzucić na nie nowe letnie gumy Orientujecie się w lakierowaniu felg ? Czy jest sens malować pistoletem czy tylko proszkowo? Miałem ze dwa razy malowane felgi pistoletem i potem odłaził lakier przy myciu z bliska karcherem Nie wiem czy było to kiepsko pomalowane czy po prostu lakier na feldze nie będzie trzymać sie tak jak na karoseri ?
Na razie M'ka jest na zimówkach i wszystkie felgi są 8j Nie jeżdżę nią też zbyt wiele zwłaszcza ze względu na warunki, ale dzisiaj wybrałem się z Krakowa do Brzeska w celu sprawdzenia sobie całego zawieszenia, gdyż tutaj mam do tego warunki Coś mi stuka w przednim zawiasie z lewej strony, mam nadzieje że to nie amortyzator, zobaczymy wieczorem. Wrzucam kilka fotek z dzisiaj
Pozdro
Na razie M'ka jest na zimówkach i wszystkie felgi są 8j Nie jeżdżę nią też zbyt wiele zwłaszcza ze względu na warunki, ale dzisiaj wybrałem się z Krakowa do Brzeska w celu sprawdzenia sobie całego zawieszenia, gdyż tutaj mam do tego warunki Coś mi stuka w przednim zawiasie z lewej strony, mam nadzieje że to nie amortyzator, zobaczymy wieczorem. Wrzucam kilka fotek z dzisiaj
Pozdro
Re: M5 E34 S38B38 DiamantSchwarz 91'
Witaj. Ja bym na twoim miejscu renty wypolerowane zostawił ładniej się auto prezentuje. Rotory bym tylko oddał do pomalowania, ale to jest tylko moje zdanie. Zrobisz jak będziesz uważał. Pozdro
-
- Posty: 193
- Rejestracja: pt gru 27, 2013 15:52
- Auto: BMW
Re: M5 E34 S38B38 DiamantSchwarz 91'
Mi polerowane ranty wogóle nie leżą, będą napewno całe srebrne
Żeby nie było że jest zbyt pięknie... Dzisiaj ściągnąłem nakładki progowe bo nie dawała mi spokoju "kreska" rudej zaraz nad listwą progową w miejscu gdzie styka się uszczelka z listwy drzwi z progiem, bałem się że progi mogą być dziurawe....
Na szczęście okazało się że progi oprócz tej "kreski" są zdrowiutkie, zero dziur czy rdzy Niestety z przednimi błotnikami nie jest już tak kolorowo Wyglądały nie najgorzej, pod lakierem lekkie purche, śrubokręt w dłoń i stukam po tym.... doły cale zaczęły się rozlatywać Całkiem zjedzone.... Także błotniki przednie mam do wymiany.... No i zastanawiam się co z tym zrobić... w ASO ponad 1300 zł, cena zabija. Podróby chińskie pewnie kiepsko pasują... macie jakieś doświaczenie? Ustrzelenie oryginału używanego bez rdzy wydaje mi się nierealne... No i jestem w kropce, a coś z tym zrobić trzeba
Co do luzów i stuków z przodu, na szczęście to tylko dwie końcówki drążka kierowniczego więc z tym przynajmniej mały problem i koszt. Amortyzatory sprawności lewy 80% prawy bodajże 78
Pozdro:)
Żeby nie było że jest zbyt pięknie... Dzisiaj ściągnąłem nakładki progowe bo nie dawała mi spokoju "kreska" rudej zaraz nad listwą progową w miejscu gdzie styka się uszczelka z listwy drzwi z progiem, bałem się że progi mogą być dziurawe....
Na szczęście okazało się że progi oprócz tej "kreski" są zdrowiutkie, zero dziur czy rdzy Niestety z przednimi błotnikami nie jest już tak kolorowo Wyglądały nie najgorzej, pod lakierem lekkie purche, śrubokręt w dłoń i stukam po tym.... doły cale zaczęły się rozlatywać Całkiem zjedzone.... Także błotniki przednie mam do wymiany.... No i zastanawiam się co z tym zrobić... w ASO ponad 1300 zł, cena zabija. Podróby chińskie pewnie kiepsko pasują... macie jakieś doświaczenie? Ustrzelenie oryginału używanego bez rdzy wydaje mi się nierealne... No i jestem w kropce, a coś z tym zrobić trzeba
Co do luzów i stuków z przodu, na szczęście to tylko dwie końcówki drążka kierowniczego więc z tym przynajmniej mały problem i koszt. Amortyzatory sprawności lewy 80% prawy bodajże 78
Pozdro:)
Re: M5 E34 S38B38 DiamantSchwarz 91'
Felgi zrobiłbym na oryginał , co do malowania to wszystko zależy od lakiernika ,można pomalować pistoletem tak , żeby nie było potem problemów ale wymaga to przyłożenia się do roboty i dobrych materiałów.
Proszkowo też zależy od wykonawcy , jednakże często efekt jest daleki od oczekiwanego.
Co do błotników , spróbuj poszukać używanych oryginałów , czasem trafiają się przyzwoite.
A co to za Alpinka E90 w garażu
Proszkowo też zależy od wykonawcy , jednakże często efekt jest daleki od oczekiwanego.
Co do błotników , spróbuj poszukać używanych oryginałów , czasem trafiają się przyzwoite.
A co to za Alpinka E90 w garażu
Re: M5 E34 S38B38 DiamantSchwarz 91'
Szukaj blotnikow twoim kolorze napewno jakieś się znajdą. Pozdro
Re: M5 E34 S38B38 DiamantSchwarz 91'
Oryginał to oryginał i na pewno więcej wytrzyma niż podróbka. Szukaj a na pewno znajdziesz
-
- Posty: 193
- Rejestracja: pt gru 27, 2013 15:52
- Auto: BMW
Re: M5 E34 S38B38 DiamantSchwarz 91'
Jak narazie jestem na etapie poszukiwań błotników, aczkolwiek chyba skończy się na wymianie samych dołów które są pod listwami z zamienników, wiele w sumie to mnie nie będzie kosztować, a jeśli kiepsko wyjdzie albo szybko będzie się robić to samo to wtedy kupię nowe błotniki… Ale jeszcze zobaczmy
Jak narazie przyszedł środkowy supersprint, także chciałbym to w niedalekiej przyszłości połączyć i zamontować
Kilka fotek
Alpina z garażu to e60 B5
Pozdro:)
Jak narazie przyszedł środkowy supersprint, także chciałbym to w niedalekiej przyszłości połączyć i zamontować
Kilka fotek
Alpina z garażu to e60 B5
Pozdro:)
Re: M5 E34 S38B38 DiamantSchwarz 91'
To teraz zostaję założyć Eisa + SS i coś nagrać
-
- Posty: 193
- Rejestracja: pt gru 27, 2013 15:52
- Auto: BMW
Re: M5 E34 S38B38 DiamantSchwarz 91'
Siema, wrzucam narazie parę fotek auta oraz z roboty przy wydechu Oprócz tego ostatnio kupiłem parę pierdołek do auta, m.in emblematy, listwe na przód, i wszystkie spinki do montażu progów, bo prawdopodobnie dzisiaj zabieram się za doły błotników więc listwy trzeba potem zamocować dobrze Postaram się dzisiaj nakręcić jakiś filmik jak działa SS + Eisenmann
Tak to wyglądało po wstępnej przymiarce, brakowało jakieś 15 cm
Więc trzeba było troszkę dołożyć rury
Zakupy
I tak wygląda teraz, jeszcze emblematy do wymiany W między czasie usunąłem też w koncu naklejki z prawej strony auta i klej pozostały po nich, wcześniej nie bardzo było jak bo wszystko było mega zmarznięte i w garażu gorzej jak w lodówce Jakby ktoś miał problem z usuwaniem jakiś naklejek z auta to mega polecam preparat Label Remover, ułatwia taką robotę mega
Pozdro!:)
Tak to wyglądało po wstępnej przymiarce, brakowało jakieś 15 cm
Więc trzeba było troszkę dołożyć rury
Zakupy
I tak wygląda teraz, jeszcze emblematy do wymiany W między czasie usunąłem też w koncu naklejki z prawej strony auta i klej pozostały po nich, wcześniej nie bardzo było jak bo wszystko było mega zmarznięte i w garażu gorzej jak w lodówce Jakby ktoś miał problem z usuwaniem jakiś naklejek z auta to mega polecam preparat Label Remover, ułatwia taką robotę mega
Pozdro!:)
Re: M5 E34 S38B38 DiamantSchwarz 91'
Widzę ze prace wrą do przodu z emką. Jak nakręcisz filmik to szybko go wrzuć na forum bo jestem ciekaw jak brzmi wydech. Pozdro
Re: M5 E34 S38B38 DiamantSchwarz 91'
Wrzuć filmik jaki ma wygar
-
- Posty: 193
- Rejestracja: pt gru 27, 2013 15:52
- Auto: BMW
Re: M5 E34 S38B38 DiamantSchwarz 91'
Troche się działo ostatnio przy Mce
auto poszło w rece blacharza i lakiernika , oto i efekty:
Sorki za jakosc, ale nie mialem aparatu
I jeszcze jedno zdjecie i pytanie, glownie do posiadaczy emek… przy normalnej jezdzie obecnie auto nagrzewa olej do 75 stopni, przy ostrzejszej max 85, to nie za malo ? a i temp cieczy chlodzacej nie dochodzi do 90…. tutaj foto:
to normalne ? czy to ze wzgledu na obecna niska temp otoczenia ?
Doły błotników zrobione Wyszło myślę że całkiem ok, lakierowane do miejsca gdzie przychodzą listwy więc nie będzie po tym śladu Pasek rudej na progu też usunięty, zostanie jeszcze poprawić te listwy pod drzwiami żeby prosto leżały Nie zdążyłem zamontować jeszcze listew progowych. Po odebraniu auta pozaklejałem dziurki w progach gdzie są one mocowane taśmą izolacyjną do umycia żeby do środka nie dostała się woda A chciałem to dobrze wyczyścić przed montowaniem listew żeby pod spodem nie został syf Kilka fotek:
Obiecany filmik jak pierdzi Eisenmann z Supersprintem
[video]https://www.youtube.com/watch?v=JN5S8rm_Jb8[/video]
Kiepsko filmik to oddaje, ale coś tam słychać:)
I kilka fotek, błotniki porobione, listwy zamontowane na nowych spinkach
Pozdro
auto poszło w rece blacharza i lakiernika , oto i efekty:
Sorki za jakosc, ale nie mialem aparatu
I jeszcze jedno zdjecie i pytanie, glownie do posiadaczy emek… przy normalnej jezdzie obecnie auto nagrzewa olej do 75 stopni, przy ostrzejszej max 85, to nie za malo ? a i temp cieczy chlodzacej nie dochodzi do 90…. tutaj foto:
to normalne ? czy to ze wzgledu na obecna niska temp otoczenia ?
Doły błotników zrobione Wyszło myślę że całkiem ok, lakierowane do miejsca gdzie przychodzą listwy więc nie będzie po tym śladu Pasek rudej na progu też usunięty, zostanie jeszcze poprawić te listwy pod drzwiami żeby prosto leżały Nie zdążyłem zamontować jeszcze listew progowych. Po odebraniu auta pozaklejałem dziurki w progach gdzie są one mocowane taśmą izolacyjną do umycia żeby do środka nie dostała się woda A chciałem to dobrze wyczyścić przed montowaniem listew żeby pod spodem nie został syf Kilka fotek:
Obiecany filmik jak pierdzi Eisenmann z Supersprintem
[video]https://www.youtube.com/watch?v=JN5S8rm_Jb8[/video]
Kiepsko filmik to oddaje, ale coś tam słychać:)
I kilka fotek, błotniki porobione, listwy zamontowane na nowych spinkach
Pozdro