Venom --->>> E34 M5
- Venom
- Moderator
- Posty: 3181
- Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
- Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
Venom --->>> E34 M5
Dziś mam okazję przedstawić Wam mój kolejny nabytek.
Jak większość z Was wie w ostatni weekend marca sprzedałem dwie z moich M5. Jak niewielu z Was w ten sam weekend stałem się również posiadaczem kolejnej M5 E34, o której właśnie ten wątek Wcześniej nie miałem czasu zrobić żadnych sensownych zdjęć, więc dlatego wątek zakładam dopiero teraz. Tym razem jest to takie auto o jakim marzyłem od początku mojej przygody z M5 E34, a marzenia trzeba spełniać. Auto poliftowe z listopada 1994, ostatni rocznik modelowy M5 E34, jedna z 404 sztuk wyprodukowanych w tej specyfikacji i jedna z kilku sztuk w Polsce. Kolor Avus Blue w kompozycji z czarnych wnętrzem. Seryjnie duże hamulce, osiemnasto calowe koła M Parallel Spoke, sześcio biegowa skrzynia biegów, szerkoki grill, zawieszenie EDC w pakiecie Nürburgring, wszystko to co wyróżnia poliftowe auta.
Auto sprowadzone przez kolegę z UK, gdzie spędziło praktycznie cały swój żywot. Obecny stan pozostawia wiele do życzenia, ale sukcesywnie będzie coraz lepszy. Trzeba trochę przy nim porobić, lakier, wnętrze, felgi i opony oraz kilka rzeczy mechanicznych. Obecnie trwa proces rejestracji samochodu w kraju. Kolor nadwozia: Avus Blue mettallic [276], wnętrze: Black extended Nappa leather [L7SW].
Unikalność: W HC91 po lifcie powstało 404 sztuki M5 E34 z czego:
- 62 sztuki w powyższym kolorze nadwozia,
- tylko 15 sztuk w powyższej konfiguracji koloru nadwozia i tapicerki.
Wyposażenie seryjne:
- [216] servotronic,
- [243] 2 x airbag,
- [302] oryginalny alarm,
- [339] pakiet shadowline,
- [401] elektryczny szyberdach,
- [416] roleta tylna - elektryczna,
- [417] rolety boczne - mechaniczne,
- [423] welurowe dywaniki,
- [459] elektryczna regulacja przednich foteli z pamięcią ustawień,
- [494] podgrzewane przednie fotele,
- [500] spryskiwacze reflektorów, intensywne spryskiwanie,
- [528] automatyczna recyrkulacja powietrza (AUC),
- [534] automatyczna 2 strefowa klimatyzacja,
- [540] tempomat,
- [669] radio BMW BUSINESS RDS
- [676] zestaw głośników,
- [686] anteny Diversity,
- [710] czteroramienna kierownica obszyta skórą,
- [784] aerodynamiczne lusterka zewnętrzne ///M,
- [818] główny wyłącznik akumulatora,
- [900] immobilaizer,
Auto posiada kilka modyfikacji:
- chip sterujący pracą silnika,
- klocki hamulcowe EBC yellow stuff,
- kolektor dolotowy od S38B36,
- sprężyny obniżające H&R,
- kit Powerflex.
Oto kilka zdjęć:
[1][2][3][4]
[5][6][7][8]
[9][10][11][12]
[13][14][15][16]
[17][18][19][20]
[21][22][23][24]
[25][26][27][28]
[29][30]
Pozdrawiam odwiedzających
Jak większość z Was wie w ostatni weekend marca sprzedałem dwie z moich M5. Jak niewielu z Was w ten sam weekend stałem się również posiadaczem kolejnej M5 E34, o której właśnie ten wątek Wcześniej nie miałem czasu zrobić żadnych sensownych zdjęć, więc dlatego wątek zakładam dopiero teraz. Tym razem jest to takie auto o jakim marzyłem od początku mojej przygody z M5 E34, a marzenia trzeba spełniać. Auto poliftowe z listopada 1994, ostatni rocznik modelowy M5 E34, jedna z 404 sztuk wyprodukowanych w tej specyfikacji i jedna z kilku sztuk w Polsce. Kolor Avus Blue w kompozycji z czarnych wnętrzem. Seryjnie duże hamulce, osiemnasto calowe koła M Parallel Spoke, sześcio biegowa skrzynia biegów, szerkoki grill, zawieszenie EDC w pakiecie Nürburgring, wszystko to co wyróżnia poliftowe auta.
Auto sprowadzone przez kolegę z UK, gdzie spędziło praktycznie cały swój żywot. Obecny stan pozostawia wiele do życzenia, ale sukcesywnie będzie coraz lepszy. Trzeba trochę przy nim porobić, lakier, wnętrze, felgi i opony oraz kilka rzeczy mechanicznych. Obecnie trwa proces rejestracji samochodu w kraju. Kolor nadwozia: Avus Blue mettallic [276], wnętrze: Black extended Nappa leather [L7SW].
Unikalność: W HC91 po lifcie powstało 404 sztuki M5 E34 z czego:
- 62 sztuki w powyższym kolorze nadwozia,
- tylko 15 sztuk w powyższej konfiguracji koloru nadwozia i tapicerki.
Wyposażenie seryjne:
- [216] servotronic,
- [243] 2 x airbag,
- [302] oryginalny alarm,
- [339] pakiet shadowline,
- [401] elektryczny szyberdach,
- [416] roleta tylna - elektryczna,
- [417] rolety boczne - mechaniczne,
- [423] welurowe dywaniki,
- [459] elektryczna regulacja przednich foteli z pamięcią ustawień,
- [494] podgrzewane przednie fotele,
- [500] spryskiwacze reflektorów, intensywne spryskiwanie,
- [528] automatyczna recyrkulacja powietrza (AUC),
- [534] automatyczna 2 strefowa klimatyzacja,
- [540] tempomat,
- [669] radio BMW BUSINESS RDS
- [676] zestaw głośników,
- [686] anteny Diversity,
- [710] czteroramienna kierownica obszyta skórą,
- [784] aerodynamiczne lusterka zewnętrzne ///M,
- [818] główny wyłącznik akumulatora,
- [900] immobilaizer,
Auto posiada kilka modyfikacji:
- chip sterujący pracą silnika,
- klocki hamulcowe EBC yellow stuff,
- kolektor dolotowy od S38B36,
- sprężyny obniżające H&R,
- kit Powerflex.
Oto kilka zdjęć:
[1][2][3][4]
[5][6][7][8]
[9][10][11][12]
[13][14][15][16]
[17][18][19][20]
[21][22][23][24]
[25][26][27][28]
[29][30]
Pozdrawiam odwiedzających
Ostatnio zmieniony pn kwie 30, 2012 10:46 przez Venom, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 69
- Rejestracja: pt kwie 04, 2008 09:50
- Auto: 325&M5
- Lokalizacja: TrójkątTrzechCesarzy
M5 e34 Avus
Świetnie się prezentuje, jakoś mi umknęło jak rozmawialiśmy o Twoim nowym nabytku, że ten polift to ma być Avus*. Mam nadzieję, że prędzej czy później zobaczę autko na żywo.
- Oleg
- Moderator
- Posty: 915
- Rejestracja: pn lut 08, 2010 12:11
- Auto: 1M E82, M3 E36, M3 E92, 996TT
- Lokalizacja: Katowice
Re: Venom --->>> E34 M5
No, wreszcie jest jakaś galeria nowego nabytku. Musze powiedzieć, że na fotach prezentuje się bardzo ładnie i nawet fotel kierowcy nie wykazuje nadmiernych oznak zużycia. Kolor - mój ulubiony w E34. Gratuluję zakupu i powodzenia w doprowadzaniu jej do stanu idealnego.
Mam nadziję, że na DNND się nią pojawisz
Mam nadziję, że na DNND się nią pojawisz
OLEJE MILLERS OILS / ORYGINALNE CZĘŚCI BMW
BBS / SUPERSPRINT
HRE / EISENMANN
RABATY DLA FORUM
KONTAKT --> PW
Re: Venom --->>> E34 M5
Genialne auto.
Gratuluję.
Gratuluję.
- Venom
- Moderator
- Posty: 3181
- Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
- Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
Re: Venom --->>> E34 M5
Dzięki, do ideału jeszcze bardzo daleko. Teraz priorytetem jest proces rejestracji, auto będzie zarejestrowane jako kolekcjonerskie z wpisem do rejestru zabytków - na żółtych tablicach, ale na to jeszcze trzeba poczekać
Olaf, na DNND chyba przyjadę czarną, przynajmniej taki mam plan.
Olaf, na DNND chyba przyjadę czarną, przynajmniej taki mam plan.
Re: Venom --->>> E34 M5
Fajna i szybka E34. Szybsza od mojej Zapomniałeś o sprężynach, nie czuć żeby była wyraźnie twardsza a wizualnie jest dużo lepiej.
masz to samo co u mnie, gdzie to jest?Venom pisze:- [818] główny wyłącznik akumulatora,
No Fear - No Fun!
- Venom
- Moderator
- Posty: 3181
- Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
- Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
Re: Venom --->>> E34 M5
SyTy, najważniejsze jest spełnione marzenie. Poliftówka w domu
No mam gdzieś ten filmik z Waszych prób i faktycznie jest wyraźnie szybsza. Ciekawe. Dzięki za przypomnienie, już poprawiłem, że auto ma sprężyny H&R.SyTy pisze:Fajna i szybka E34. Szybsza od mojej Zapomniałeś o sprężynach, nie czuć żeby była wyraźnie twardsza a wizualnie jest dużo lepiej.
Tego jeszcze nie znalazłem. Muszę tego poszukaćSyTy pisze:masz to samo co u mnie, gdzie to jest?Venom pisze:- [818] główny wyłącznik akumulatora,
-
- Posty: 69
- Rejestracja: pt kwie 04, 2008 09:50
- Auto: 325&M5
- Lokalizacja: TrójkątTrzechCesarzy
Re: Venom --->>> E34 M5
Jak się uporasz z żółtymi numerami do e34, to napisz potem co i jak, bo to zdaj-esie pierwsze M5 jakie byłoby w Polsce. Na forum bmw klub pl jest temat o rejestracji "na zabytek" e32 - UDANE.Venom pisze:priorytetem jest proces rejestracji, auto będzie zarejestrowane jako kolekcjonerskie z wpisem do rejestru zabytków - na żółtych tablicach, ale na to jeszcze trzeba poczekać
- Venom
- Moderator
- Posty: 3181
- Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
- Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
Re: Venom --->>> E34 M5
Ja już mam praktycznie wszystko ustalone, czekam tylko na sporządzenie dokumentacji oraz wpis do rejestru. Opowiem co i jak kiedy już będzie po wszystkim.RoboCop pisze:Jak się uporasz z żółtymi numerami do e34, to napisz potem co i jak, bo to zdaj-esie pierwsze M5 jakie byłoby w Polsce. Na forum bmw klub pl jest temat o rejestracji "na zabytek" e32 - UDANE.Venom pisze:priorytetem jest proces rejestracji, auto będzie zarejestrowane jako kolekcjonerskie z wpisem do rejestru zabytków - na żółtych tablicach, ale na to jeszcze trzeba poczekać
Re: Venom --->>> E34 M5
Venom, gratuluję auta. Prezentuje się naprawdę bardzo ładnie i chociaż w sumie jestem zwolennikiem koloru czarnego to ten avus w e34 bardzo mi się podoba
Od razu mam parę pytań:
Jakie odczucia co do yellow stuff'ów? Jak to hamuje, czy czuć zdecydowana poprawę co do standardowego zestawu na tych hamulcach (mniewam, że masz porównanie co do czarnej)?
Po co zakładany kolektor dolotowy od B36, jest lepszy od tego z B38 mimo że ma mniejsze średnice kanałów ssących?
No i co to za mod z tymi dziurkami na lewej osłonie obok halogenu i osłonie lamp?
Co do H&R to miałem te sprężyny u siebie i powiem, że sprawowały się bardzo dobrze. W sumie niewiele twardsze od seryjnych, przez co komfort był akceptowalny, a wygląd poprawiały. Co prawda u mnie przód stał nieco niżej niż w Twojej, więc nie wiem z czego to wynika, bo jak sprawdzałem po numerach u H&R to oni robią tylko jeden rodzaj tych sprężyn do M5 E34 o jednakowym i to nie dużym obniżeniu, chyba 20/15 mm. W każdym razie koniec końców i tak dla mnie były za miękkie i za wysokie więc uległy zmianie
Od razu mam parę pytań:
Jakie odczucia co do yellow stuff'ów? Jak to hamuje, czy czuć zdecydowana poprawę co do standardowego zestawu na tych hamulcach (mniewam, że masz porównanie co do czarnej)?
Po co zakładany kolektor dolotowy od B36, jest lepszy od tego z B38 mimo że ma mniejsze średnice kanałów ssących?
No i co to za mod z tymi dziurkami na lewej osłonie obok halogenu i osłonie lamp?
Co do H&R to miałem te sprężyny u siebie i powiem, że sprawowały się bardzo dobrze. W sumie niewiele twardsze od seryjnych, przez co komfort był akceptowalny, a wygląd poprawiały. Co prawda u mnie przód stał nieco niżej niż w Twojej, więc nie wiem z czego to wynika, bo jak sprawdzałem po numerach u H&R to oni robią tylko jeden rodzaj tych sprężyn do M5 E34 o jednakowym i to nie dużym obniżeniu, chyba 20/15 mm. W każdym razie koniec końców i tak dla mnie były za miękkie i za wysokie więc uległy zmianie
SPEED LIMITS ARE FOR... HOW DO YOU THINK, GUESS...
- Venom
- Moderator
- Posty: 3181
- Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
- Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
Re: Venom --->>> E34 M5
Jest wiele fajnych kolorów w M5. Wiadomo że wszelkie odcienie czarnego na czele z Cosmosem oraz Jet black rządzą, ale Daytona oraz Avus mi się bardzo podobają, takie klasyczne kolory dla M5 E34.
Hamulców jeszcze nie porównywałem, bo po pierwsze tarcze wymagają wymiany, po drugie autem jeszcze nie miałem czasu pojeździć. Ciężko też będzie porównać do czarnej bo tam mam nieseryjne tarcze, co może mieć mały wpływ. Ponadto ja aż tak agresywnie nie hamuję moimi autami, jeżdżę jak emeryt .
Nie udało mi się skontaktować z poprzednim właścicielem w sprawie kolektora, ale podejrzewam, że po nic nie został tam założony tym bardziej, że oryginalny z B38 też dostałem z autem. Jeszcze nie wiem czy będę go przekładał, muszę to obczaić.
Dziurki w osłonie lamp oraz w zderzaku miały na celu polepszyć trochę napełnianie cylindrów, auto kiedyś miało założone Carbon Intake z Racing Dynamics. Widocznie przy robieniu chipa brakowało powietrza.
Jakie masz teraz sprężyny u siebie? I kiedy odświeżysz temat Twojej M5, bo chodzą słuchy, że grubo się tam u Ciebie dzieje!!!
Hamulców jeszcze nie porównywałem, bo po pierwsze tarcze wymagają wymiany, po drugie autem jeszcze nie miałem czasu pojeździć. Ciężko też będzie porównać do czarnej bo tam mam nieseryjne tarcze, co może mieć mały wpływ. Ponadto ja aż tak agresywnie nie hamuję moimi autami, jeżdżę jak emeryt .
Nie udało mi się skontaktować z poprzednim właścicielem w sprawie kolektora, ale podejrzewam, że po nic nie został tam założony tym bardziej, że oryginalny z B38 też dostałem z autem. Jeszcze nie wiem czy będę go przekładał, muszę to obczaić.
Dziurki w osłonie lamp oraz w zderzaku miały na celu polepszyć trochę napełnianie cylindrów, auto kiedyś miało założone Carbon Intake z Racing Dynamics. Widocznie przy robieniu chipa brakowało powietrza.
Jakie masz teraz sprężyny u siebie? I kiedy odświeżysz temat Twojej M5, bo chodzą słuchy, że grubo się tam u Ciebie dzieje!!!
Re: Venom --->>> E34 M5
Ciekawy temat z tym kolektorem... Jak obczaisz temat daj znać, bo jestem bardzo ciekawy co ten mod miał na celu
O hamulce pytałem bo będę miał ten sam klocek u siebie, z tym że do nawiercanych tarcz - zimmermann'ów, oczywiście też na czterotłoku, stąd moja ciekawość. No nic, sprawdzę sam organoleptycznie
Co do tych dziurek, to właśnie coś tak podejrzewałem, że ma to związek z zasysanym powietrzem, ale powiem szczerze, że akurat nie jestem zwolennikiem robienia modów w ten sposób ("kaleczenie" karoserii przez jakieś dziwne patenty, mimo że mają one rację bytu i spełniają swoją funkcję), gdyż myślę, że można by było osiągnąć to w jakiś inny sposób.
Sprężyny u mnie będą teraz Eibach'a Sportline'y 50/30.
Co do mojego tematu, to ciekawe kto takie wieści rozpowszechnia hehe
Jeszcze trochę, jeszcze trochę, bo kompletowanie gratów do silnika niestety zajmuje najwięcej czasu, no ale właśnie ostatnio odebrałem ostatnie graty do zakucia, także motor zaczyna się w końcu składać
O hamulce pytałem bo będę miał ten sam klocek u siebie, z tym że do nawiercanych tarcz - zimmermann'ów, oczywiście też na czterotłoku, stąd moja ciekawość. No nic, sprawdzę sam organoleptycznie
Co do tych dziurek, to właśnie coś tak podejrzewałem, że ma to związek z zasysanym powietrzem, ale powiem szczerze, że akurat nie jestem zwolennikiem robienia modów w ten sposób ("kaleczenie" karoserii przez jakieś dziwne patenty, mimo że mają one rację bytu i spełniają swoją funkcję), gdyż myślę, że można by było osiągnąć to w jakiś inny sposób.
Sprężyny u mnie będą teraz Eibach'a Sportline'y 50/30.
Co do mojego tematu, to ciekawe kto takie wieści rozpowszechnia hehe
Jeszcze trochę, jeszcze trochę, bo kompletowanie gratów do silnika niestety zajmuje najwięcej czasu, no ale właśnie ostatnio odebrałem ostatnie graty do zakucia, także motor zaczyna się w końcu składać
SPEED LIMITS ARE FOR... HOW DO YOU THINK, GUESS...
- Venom
- Moderator
- Posty: 3181
- Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
- Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
Re: Venom --->>> E34 M5
Zimmermanny masz 324 mm? Czterotłok z logiem BMW ?
Ja też nie jestem zwolennikiem tego typu modów, na szczęście to tylko plastiki więc łatwo wrócić do oryginału, co też mam w planach.
Ty masz zwykły amortyzator (bez EDC), prawda?
Ja też nie jestem zwolennikiem tego typu modów, na szczęście to tylko plastiki więc łatwo wrócić do oryginału, co też mam w planach.
Ty masz zwykły amortyzator (bez EDC), prawda?
-
- Posty: 271
- Rejestracja: ndz gru 19, 2010 16:58
- Auto: 2xE34 M5, E60 3.0d
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Venom --->>> E34 M5
Piękne auto, wygląda rewelacyjnie. Gratulacje !!!
Re: Venom --->>> E34 M5
Sliczna jest a kolorek idealny Avus blau ktory lezy blisko mojemu sercu