S38B36 '89 Macaoblau metallic.
-
- Posty: 46
- Rejestracja: sob mar 26, 2011 10:00
- Auto: M5 E34 S38B36
- Lokalizacja: Wrocław, Częstochowa
S38B36 '89 Macaoblau metallic.
Jako, że nawet nie wiem kiedy ten czas zleciał, a już minęły prawie 2 miesiące odkąd kupiłem moje pierwsze ///M, realizując w ten sposób jedno ze swoich marzeń, bo to auto już od dawna było na liście "must have" Chciałem podziękować tutaj Venomowi za stworzenie strony o eMkach, dzięki której uświadomiłem sobie, że było jeszcze parę rzeczy, których nie wiedziałem o moim aucie.
Jako, że ten wątek znajduje się w Showroomie, to powinny tutaj znaleźć się jakieś zdjęcia, no i znajdą się tutaj niebawem Tymczasem zapraszam do obejrzenia zdjęć umieszczonych przez poprzedniego właściciela, które całkiem przyzwoicie oddają stan faktyczny auta:
http://img510.imageshack.us/gal.php?g=c1617108610d.jpg
Poniżej rozkodowany VIN (było już na forum, ponieważ auto nie gości na nim po raz pierwszy):
Vehicle information
VIN long WBSHD91050BK02212
Type code HD91
Type M5 (EUR)
Dev. series E34 ()
Line 5
Body type LIM
Steering LL
Door count 4
Engine S38
Cubical capacity 3.60
Power 232
Transmision HECK
Gearbox MECH
Colour MACAOBLAU METALLIC (250)
Upholstery SILBER STOFF (0315)
Prod. date 1989-12-14
Order options
No. Description
302 ALARM SYSTEM
339 SATIN CHROME
354 GREEN STRIPE WINDSCREEN
401 SLIDING/VENT ROOF, ELECTRIC
415 SUNBLIND FOR REAR WINDOW
423 FLOOR MATS, VELOUR
430 INT/EXT RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE
464 SKIBAG
494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER
530 AIR CONDITIONING
540 CRUISE CONTROL
560 CO-PILOTS IN RR COMPARTMENT
658 BMW Bavaria Elec. CD
676 HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM
Z wyposażenia wszystko sprawne, jedynie radio nie jest oryginalne (bez CD)
Dodatkowo środki siedzeń są obszyte czarną skórą, taką już kupiłem i mi się podoba. Zawieszenie posiada obecnie KONI, brak NIVO, pompa wspomagania została zmieniona na tą od 535i.
Wydech okazał się być szczelny, jedyne do czego można się przyczepić to pordzewiała osłona zewnętrzna środkowego tłumika. Z planów wymian to w najbliższej przyszłości chce wyregulować zawory i przepustnice, jeśli będzie taka możliwość to chętnie skorzystam z pomocy któregoś z kolegów z forum, którzy już to robili, bo jednak co zrobione samemu, lub przy pomocy znajomych, to jednak zrobione samemu i raz, że daje sporo frajdy, to jeszcze daje pewność, że jest ok
Dalsze plany są bardzo ambitne, ale z realizacją będą musiały poczekać, gdyż w pierwszej kolejności należy zabrać się za uwicie własnego gniazdka z moją lubą
Jako, że ten wątek znajduje się w Showroomie, to powinny tutaj znaleźć się jakieś zdjęcia, no i znajdą się tutaj niebawem Tymczasem zapraszam do obejrzenia zdjęć umieszczonych przez poprzedniego właściciela, które całkiem przyzwoicie oddają stan faktyczny auta:
http://img510.imageshack.us/gal.php?g=c1617108610d.jpg
Poniżej rozkodowany VIN (było już na forum, ponieważ auto nie gości na nim po raz pierwszy):
Vehicle information
VIN long WBSHD91050BK02212
Type code HD91
Type M5 (EUR)
Dev. series E34 ()
Line 5
Body type LIM
Steering LL
Door count 4
Engine S38
Cubical capacity 3.60
Power 232
Transmision HECK
Gearbox MECH
Colour MACAOBLAU METALLIC (250)
Upholstery SILBER STOFF (0315)
Prod. date 1989-12-14
Order options
No. Description
302 ALARM SYSTEM
339 SATIN CHROME
354 GREEN STRIPE WINDSCREEN
401 SLIDING/VENT ROOF, ELECTRIC
415 SUNBLIND FOR REAR WINDOW
423 FLOOR MATS, VELOUR
430 INT/EXT RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE
464 SKIBAG
494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER
530 AIR CONDITIONING
540 CRUISE CONTROL
560 CO-PILOTS IN RR COMPARTMENT
658 BMW Bavaria Elec. CD
676 HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM
Z wyposażenia wszystko sprawne, jedynie radio nie jest oryginalne (bez CD)
Dodatkowo środki siedzeń są obszyte czarną skórą, taką już kupiłem i mi się podoba. Zawieszenie posiada obecnie KONI, brak NIVO, pompa wspomagania została zmieniona na tą od 535i.
Wydech okazał się być szczelny, jedyne do czego można się przyczepić to pordzewiała osłona zewnętrzna środkowego tłumika. Z planów wymian to w najbliższej przyszłości chce wyregulować zawory i przepustnice, jeśli będzie taka możliwość to chętnie skorzystam z pomocy któregoś z kolegów z forum, którzy już to robili, bo jednak co zrobione samemu, lub przy pomocy znajomych, to jednak zrobione samemu i raz, że daje sporo frajdy, to jeszcze daje pewność, że jest ok
Dalsze plany są bardzo ambitne, ale z realizacją będą musiały poczekać, gdyż w pierwszej kolejności należy zabrać się za uwicie własnego gniazdka z moją lubą
- Venom
- Moderator
- Posty: 3181
- Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
- Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
Re: S38B36 '89 Macaoblau metallic.
Ciesze sie ze zaprezentowales swoje autko tutaj. Niewatpliwie jest to jedno z ciekawszych aut ktore ostatnio byly na sprzedaz w naszym kraju. Rob szybko wiecej fotek, szczegolnie wnetrza bo wiem ze wyglada bardzo ciekawie.
Co do regulacji zaworow i przepustnic to poszukaj na forum, troche o tym pisalem. W razie dalszych pytan chetnie pomoge.
Mam dorobione klucze do regulacji zaworow na bazie klucza ktory kupilem w USA. Niebawem takie zestawy beda w sprzedazy u mnie.
P.S. Kiedy dajesz autko na moja strone ?
Co do regulacji zaworow i przepustnic to poszukaj na forum, troche o tym pisalem. W razie dalszych pytan chetnie pomoge.
Mam dorobione klucze do regulacji zaworow na bazie klucza ktory kupilem w USA. Niebawem takie zestawy beda w sprzedazy u mnie.
P.S. Kiedy dajesz autko na moja strone ?
-
- Posty: 46
- Rejestracja: sob mar 26, 2011 10:00
- Auto: M5 E34 S38B36
- Lokalizacja: Wrocław, Częstochowa
Re: S38B36 '89 Macaoblau metallic.
No właśnie trzeba będzie trochę fotek porobić, bo tamte nie są mojego autorstwa, no ale auto moje, więc chyba nikt się nie obrazi Myślę, że będzie to sesja łączona 2 beemek - najmocniejszej i najsłabszej z tamtego okresu, bo mam jeszcze M20B20 z roku '89, którym jeżdżę do pracy, na zakupy etc.
Właśnie wcześniej przejrzałem wszystkie tematy na temat regulacji zaworów i dochodzę do wniosku, że nie jest to tak skomplikowana sprawa na jaką na pierwszy rzut oka wygląda, jak nie będę czegoś wiedział, to będę walił na forum jak w dym hehehe Dziwi mnie tylko, że właściwie żaden warsztat nie chce się tego podjąć, strach przed "magicznym silnikiem M" czy jak?
Oczywiście piszę się na taki kluczyk, bo przyda się na pewno.
PS. Mógłbyś wziąć te screeny z linka, dopóki nie zrobię nowych zdjęć, tylko nie wiem jak wtedy z prawami autorskimi Potrzebujesz jeszcze jakieś dodatkowe info, żeby umieścić auto na stronie?
Właśnie wcześniej przejrzałem wszystkie tematy na temat regulacji zaworów i dochodzę do wniosku, że nie jest to tak skomplikowana sprawa na jaką na pierwszy rzut oka wygląda, jak nie będę czegoś wiedział, to będę walił na forum jak w dym hehehe Dziwi mnie tylko, że właściwie żaden warsztat nie chce się tego podjąć, strach przed "magicznym silnikiem M" czy jak?
Oczywiście piszę się na taki kluczyk, bo przyda się na pewno.
PS. Mógłbyś wziąć te screeny z linka, dopóki nie zrobię nowych zdjęć, tylko nie wiem jak wtedy z prawami autorskimi Potrzebujesz jeszcze jakieś dodatkowe info, żeby umieścić auto na stronie?
- Venom
- Moderator
- Posty: 3181
- Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
- Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
Re: S38B36 '89 Macaoblau metallic.
Potrzebuje tylko zgody na wykorzystanie zdjec reszte mam.
Re: S38B36 '89 Macaoblau metallic.
Ladna sztuka jak stala na alegro odrazu zwrocila moja uwage
-
- Posty: 46
- Rejestracja: sob mar 26, 2011 10:00
- Auto: M5 E34 S38B36
- Lokalizacja: Wrocław, Częstochowa
Re: S38B36 '89 Macaoblau metallic.
Venom, z te zdjęcia, które zamieszczam poniżej możesz dodać do swojej strony, według własnego wyboru, bo są mojego autorstwa i mojej dziewczyny.
Kris moją uwagę też zwróciła, no i marzenie w końcu zostało zrealizowane
Tak jak obiecałem jest to łączona sesja dwóch beemek - najsłabszej 129 konnej e34 i najmocniejszej 315 konnej M5. Obydwie z roku produkcji '89.
http://imageshack.us/g/11/dsc0001gw.jpg/
A poniżej zdjęcia samej bestii, zrobione przez moją dziewczynę:
http://imageshack.us/g/593/dsc0044nxm.jpg/
Zapraszam do oglądania
Kris moją uwagę też zwróciła, no i marzenie w końcu zostało zrealizowane
Tak jak obiecałem jest to łączona sesja dwóch beemek - najsłabszej 129 konnej e34 i najmocniejszej 315 konnej M5. Obydwie z roku produkcji '89.
http://imageshack.us/g/11/dsc0001gw.jpg/
A poniżej zdjęcia samej bestii, zrobione przez moją dziewczynę:
http://imageshack.us/g/593/dsc0044nxm.jpg/
Zapraszam do oglądania
-
- Posty: 271
- Rejestracja: ndz gru 19, 2010 16:58
- Auto: 2xE34 M5, E60 3.0d
- Lokalizacja: Szczecin
Re: S38B36 '89 Macaoblau metallic.
Bardzo ładny egzemplarz. Jak dla mnie Macaoblau jest w pierwszej trójce jeśli chodzi o kolorek dla e34. W zależności jak pada światło przechodzi on od koloru atramentowego do fioletu.
- Venom
- Moderator
- Posty: 3181
- Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
- Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
Re: S38B36 '89 Macaoblau metallic.
Fajnie zdjęcia. Fajnie się prezentuje . Napisz coś więcej jak się ma autko u Ciebie.
Dzięki za zdjęcia, postaram się niedługo dodać autko na stronkę.
Dzięki za zdjęcia, postaram się niedługo dodać autko na stronkę.
-
- Posty: 46
- Rejestracja: sob mar 26, 2011 10:00
- Auto: M5 E34 S38B36
- Lokalizacja: Wrocław, Częstochowa
Re: S38B36 '89 Macaoblau metallic.
Fakt kolor ma bardzo ładny A auto ma się dobrze, tylko właścicielowi trochę żal, że nie może nim częściej jeździć, bo we Wrocławiu nie mam jeszcze garażu, a szkoda mi ją trzymać pod blokiem, więc siedzi w garażu w Częstochowie, pod pokrowcem, co by się nie kurzyła, no i co najmniej raz w miesiącu wyjeżdża 'na spacer' Kupiłem zestaw szczelinomierzy do sprawdzenie jakie są luzy na zaworach, ale też niestety z braku czasu sprawdzenie się ciągle odwleka.
- Venom
- Moderator
- Posty: 3181
- Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
- Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
Re: S38B36 '89 Macaoblau metallic.
Wiem jak to jest kiedy auta stoja, moje aktualnie też niestety nie mają za wiele z życia. Zaworki sprawdź bo to ważna sprawa. Powodzenia !!
Proszę
http://www.m5e34.pl/index.php?idm=69
Proszę
http://www.m5e34.pl/index.php?idm=69
-
- Posty: 46
- Rejestracja: sob mar 26, 2011 10:00
- Auto: M5 E34 S38B36
- Lokalizacja: Wrocław, Częstochowa
Re: S38B36 '89 Macaoblau metallic.
Dzięki za zamieszczenie info o aucie Zawory sprawdzę przy najbliższej okazji, no i auto dość mało jeździ, więc nie powinno się nic stać, ale lepiej chuchać na zimne.
Re: S38B36 '89 Macaoblau metallic.
Ogolnie rzecz ujmujac auta nie lubia stac i nie powinny wiec wietrz ile wlezie. Przepalanie jest niczym w porownaniu do przejazdzki.
-
- Posty: 46
- Rejestracja: sob mar 26, 2011 10:00
- Auto: M5 E34 S38B36
- Lokalizacja: Wrocław, Częstochowa
Re: S38B36 '89 Macaoblau metallic.
Zgadzam się z Tobą w 100%, dlatego jak tylko jestem w Częstochowie to E34 2,0 zostaje na placu przed domem, a Emka wyjeżdża i "przewietrzana", oczywiście z głową i bez żadnego palenia gumy. Niestety jest tak raz w miesiącu, ale lepsze to niż nic. Sam garaż jest pod domem, ale nie "w piwnicy", więc jest tam sucho a zimą dodatkowo ciepło. Nie zamierzam auta sprzedawać, więc na pewno doczeka się przeprowadzki do Wrocławia za hmmmm, jakiś czas
Re: S38B36 '89 Macaoblau metallic.
No slyszalem, ze emka juz obejrzana i porownana z druga Czestochowska emka .
-
- Posty: 46
- Rejestracja: sob mar 26, 2011 10:00
- Auto: M5 E34 S38B36
- Lokalizacja: Wrocław, Częstochowa
Re: S38B36 '89 Macaoblau metallic.
Oczywiście, że było i jak tylko będzie możliwość to będzie kolejne spotkanie, tym razem bardziej konstruktywne, bo zostanie omówiona kwestia ustawienia zaworów
Wniosek po spotkaniu nasuwa się jeden - tak jak to kolega powiedział - każda eMka jest inna i wyjątkowa, co da się poczuć w prowadzeniu i samym charakterze auta. Zgadzam się w 100 %.
Wniosek po spotkaniu nasuwa się jeden - tak jak to kolega powiedział - każda eMka jest inna i wyjątkowa, co da się poczuć w prowadzeniu i samym charakterze auta. Zgadzam się w 100 %.