E34 M5 MACAOBLUE
-
- Posty: 46
- Rejestracja: sob mar 26, 2011 10:00
- Auto: M5 E34 S38B36
- Lokalizacja: Wrocław, Częstochowa
Re: E34 M5 MACAOBLUE
Świetny patent z tą podsufitką, będę musiał to samo zrobić w mojej 520i, bo też zaczyna się odklejać niestety, ale widać roczniki '89/'90 tak po prostu mają a na te 'odparzone' boczki drzwi to chyba nie ma jakiegoś patentu? Bo mam dość rzadko spotykane brązowe wnętrze i raczej ciężko widzę to żeby dostać takie boczki w dobrym stanie.
Temat będę obserwował z zaciekawieniem i życzę powodzenia i wytrwałości
Temat będę obserwował z zaciekawieniem i życzę powodzenia i wytrwałości
Re: E34 M5 MACAOBLUE
Pokaz mi jaki braz bo wiem gdzie stoi e32 w brazie...
- --==maly==----
- Posty: 2508
- Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
- Auto: M3 F80 17"
- Lokalizacja: Warszawa
Re: E34 M5 MACAOBLUE
Podsufitki odklejają się od prania na mokro.
-
- Posty: 46
- Rejestracja: sob mar 26, 2011 10:00
- Auto: M5 E34 S38B36
- Lokalizacja: Wrocław, Częstochowa
Re: E34 M5 MACAOBLUE
Maly moja podsufitka prana na mokro nie była, przynajmniej za mojej kadencji, a auto mam 6 lat ponad, no ale będę wiedział na przyszłość
Camil, wnętrze mam Nevada/Havana, ale kolor podsufitki cięzko powiedzieć, bo jest jasna wpadająca w lekki brąz/beż, no i mam wersję z szyberdachem. najlepiej chyba po prostu podam końcówke VIN: BB34761.
Camil, wnętrze mam Nevada/Havana, ale kolor podsufitki cięzko powiedzieć, bo jest jasna wpadająca w lekki brąz/beż, no i mam wersję z szyberdachem. najlepiej chyba po prostu podam końcówke VIN: BB34761.
Re: E34 M5 MACAOBLUE
Bardziej myslalem o boczkach, masz aparat to zrob fotki i na PW sie odezwij
-
- Posty: 46
- Rejestracja: sob mar 26, 2011 10:00
- Auto: M5 E34 S38B36
- Lokalizacja: Wrocław, Częstochowa
Re: E34 M5 MACAOBLUE
Ok, dzisiaj zrobię po południu to jutro wyślę.
-
- Posty: 271
- Rejestracja: ndz gru 19, 2010 16:58
- Auto: 2xE34 M5, E60 3.0d
- Lokalizacja: Szczecin
Re: E34 M5 MACAOBLUE
Po dwu miesięcznej przerwie przyszedł czas na dalsze prace. Na pierwszy plan poszedł rozrusznik. Prace wykonane to rozkręcenie i czyszczenie, wymiana szczotek, wyrównanie komutatora na wirniku.
[url=http:// Uploaded with ImageShack.us]1.[/URL]
Wszystkie zaciski hamulcowe zdemontowałem, następnie rozebrałem wyczyściłem. Stare klocki i tarcze zostały ale już niedługo zostaną zastąpione przez nowe komplety. W tym miejscu chciałem zapytać jakiej firmy tarcze oraz klocki polecacie
[url=http:// Uploaded with ImageShack.us]2.[/URL]
[url=http:// Uploaded with ImageShack.us]3.[/URL]
Po zdjęciu układu wydechowego okazało się, że tylko katalizatory nadają się do ponownego użytku. Tłumiki są w stanie b. słabym a rury łączące przypominają ser szwajcarski.
[url=http:// Uploaded with ImageShack.us]4.[/URL]
[url=http:// Uploaded with ImageShack.us]5.[/URL]
Wymieniłem również podporę wału, która była w opłakanym stanie.
[url=http:// Uploaded with ImageShack.us]6.[/URL]
[url=http:// Uploaded with ImageShack.us]7.[/URL]
[url=http:// Uploaded with ImageShack.us]8.[/URL]
Wymieniłem poduszki skrzyni biegów. Stare poduszki były z '95, takie dane odczytałem.
[url=http:// Uploaded with ImageShack.us]9.[/URL]
[url=http:// Uploaded with ImageShack.us]10.[/URL]
[url=http:// Uploaded with ImageShack.us]11.[/URL]
Jak widać stanie w glinie przez dziesięć lat, bardzo ładnie zakonserwowało podwozie. Ostatnie zdjęcia pokazują oryginalny hak firmy ,,Westfalia'', który był założony fabrycznie a następnie wpisany jako wyposażenie .
[url=http:// Uploaded with ImageShack.us]12.[/URL]
[url=http:// Uploaded with ImageShack.us]13.[/URL]
[url=http:// Uploaded with ImageShack.us]15.[/URL]
[url=http:// Uploaded with ImageShack.us]1.[/URL]
Wszystkie zaciski hamulcowe zdemontowałem, następnie rozebrałem wyczyściłem. Stare klocki i tarcze zostały ale już niedługo zostaną zastąpione przez nowe komplety. W tym miejscu chciałem zapytać jakiej firmy tarcze oraz klocki polecacie
[url=http:// Uploaded with ImageShack.us]2.[/URL]
[url=http:// Uploaded with ImageShack.us]3.[/URL]
Po zdjęciu układu wydechowego okazało się, że tylko katalizatory nadają się do ponownego użytku. Tłumiki są w stanie b. słabym a rury łączące przypominają ser szwajcarski.
[url=http:// Uploaded with ImageShack.us]4.[/URL]
[url=http:// Uploaded with ImageShack.us]5.[/URL]
Wymieniłem również podporę wału, która była w opłakanym stanie.
[url=http:// Uploaded with ImageShack.us]6.[/URL]
[url=http:// Uploaded with ImageShack.us]7.[/URL]
[url=http:// Uploaded with ImageShack.us]8.[/URL]
Wymieniłem poduszki skrzyni biegów. Stare poduszki były z '95, takie dane odczytałem.
[url=http:// Uploaded with ImageShack.us]9.[/URL]
[url=http:// Uploaded with ImageShack.us]10.[/URL]
[url=http:// Uploaded with ImageShack.us]11.[/URL]
Jak widać stanie w glinie przez dziesięć lat, bardzo ładnie zakonserwowało podwozie. Ostatnie zdjęcia pokazują oryginalny hak firmy ,,Westfalia'', który był założony fabrycznie a następnie wpisany jako wyposażenie .
[url=http:// Uploaded with ImageShack.us]12.[/URL]
[url=http:// Uploaded with ImageShack.us]13.[/URL]
[url=http:// Uploaded with ImageShack.us]15.[/URL]
- Venom
- Moderator
- Posty: 3181
- Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
- Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
Re: E34 M5 MACAOBLUE
Szczerze mówiąc to mało korozji jest na tym aucie, spodziewałem się czegoś gorszego. Gratuluje zapału, super prace
Ja polecam tarcze firmy Zimmermann, pod ten wymiar są chyba dostępne w wersji Sport - nawiercane.
Ja polecam tarcze firmy Zimmermann, pod ten wymiar są chyba dostępne w wersji Sport - nawiercane.
-
- Posty: 271
- Rejestracja: ndz gru 19, 2010 16:58
- Auto: 2xE34 M5, E60 3.0d
- Lokalizacja: Szczecin
Re: E34 M5 MACAOBLUE
Właśnie podjąłem decyzję o wykopaniu kanału w garażu. Trochę nie wygodnie było pracować przy aucie w pozycji poziomej
Re: E34 M5 MACAOBLUE
Venom pisze:Szczerze mówiąc to mało korozji jest na tym aucie, spodziewałem się czegoś gorszego. Gratuluje zapału, super prace
Ja polecam tarcze firmy Zimmermann, pod ten wymiar są chyba dostępne w wersji Sport - nawiercane.
Dokładnie! Najpierw przejrzałem zdjęcia, dopiero potem skojarzyłem co to za auto. Podwozie faktycznie, bardzo miło zaskakuje.
Ja wprawdzie mam je w e36, ale także polecam zimmermann' a w wersji sport, pierwsze 1000km delikatnie, a potem jest faktycznie rewelacja.
Mega gartulacje!
-
- Posty: 271
- Rejestracja: ndz gru 19, 2010 16:58
- Auto: 2xE34 M5, E60 3.0d
- Lokalizacja: Szczecin
Re: E34 M5 MACAOBLUE
Jako, że pogoda jest raczej wczesnowiosenna zabrałem się za przygotowywanie auta do naprawy blacharskiej. Sporo czasu zabrało mi znalezienie oryginalnych progów w satysfakcjonującym mnie stanie. Z zakupionych części potrzebne mi są:
- prawy próg a raczej tylna jego część. Mój próg był wgnieciony, a uszkodzenie przykryte nakładką spokojnie sobie gniło.
- lewa końcówka tylnego nadkola
- podłoga pod akumulatorem
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Jak widać materiału do naprawy nie powinno zabraknąć zwłaszcza, że cała podłoga w aucie jest zdrowa.
Dwa przednie błotniki (oryginał) zostały zabezpieczone od środka farbą antykorozyjną.
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Rdza widoczna pod przednimi błotnikami nie jest groźna. To tylko nalot, który daje się łatwo wyczyścić.
Zacząłem szlifować najgorsze miejsca na karoserii. Cienka warstwa szpachli ciągnie się po całej długości auta z prawej strony. Ze szpachlowanych elementów zostanie tylko tylny prawy błotnik. Drzwi prawe przednie i tylne oraz błotnik prawy przedni zostaną wymienione. Tym samym chcę ograniczyć ilość szpachli na karoserii do minimum.
Uploaded with ImageShack.us
Przy okazji wyleciała stara zdeformowana deska. Nowa ładna czeka
Uploaded with ImageShack.us
Przedni zderzak wymagał reanimacji
Uploaded with ImageShack.us
i wraz ze wszystkimi plastikami pojedzie do lakierni. Te elementy muszą być malowane oddzielnie
Uploaded with ImageShack.us
Auto zostanie doposażone w elektryczną tylną roletę, która zostanie oklejona nowym materiałem w odpowiednim kolorze
Uploaded with ImageShack.us
Na koniec mały upominek od żony, który znalazłem pod choinką
Uploaded with ImageShack.us
- prawy próg a raczej tylna jego część. Mój próg był wgnieciony, a uszkodzenie przykryte nakładką spokojnie sobie gniło.
- lewa końcówka tylnego nadkola
- podłoga pod akumulatorem
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Jak widać materiału do naprawy nie powinno zabraknąć zwłaszcza, że cała podłoga w aucie jest zdrowa.
Dwa przednie błotniki (oryginał) zostały zabezpieczone od środka farbą antykorozyjną.
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Rdza widoczna pod przednimi błotnikami nie jest groźna. To tylko nalot, który daje się łatwo wyczyścić.
Zacząłem szlifować najgorsze miejsca na karoserii. Cienka warstwa szpachli ciągnie się po całej długości auta z prawej strony. Ze szpachlowanych elementów zostanie tylko tylny prawy błotnik. Drzwi prawe przednie i tylne oraz błotnik prawy przedni zostaną wymienione. Tym samym chcę ograniczyć ilość szpachli na karoserii do minimum.
Uploaded with ImageShack.us
Przy okazji wyleciała stara zdeformowana deska. Nowa ładna czeka
Uploaded with ImageShack.us
Przedni zderzak wymagał reanimacji
Uploaded with ImageShack.us
i wraz ze wszystkimi plastikami pojedzie do lakierni. Te elementy muszą być malowane oddzielnie
Uploaded with ImageShack.us
Auto zostanie doposażone w elektryczną tylną roletę, która zostanie oklejona nowym materiałem w odpowiednim kolorze
Uploaded with ImageShack.us
Na koniec mały upominek od żony, który znalazłem pod choinką
Uploaded with ImageShack.us
Re: E34 M5 MACAOBLUE
No to juz wiem kto mi roletke z allegro zawinol jakis czas temu Jesli to ta sama to gratki bo tanio poszla.
Pozatym ladnie dzialasz przy autku to sie chwali kibicuje i czekam na nastepny update. Pozdrawiam!
Pozatym ladnie dzialasz przy autku to sie chwali kibicuje i czekam na nastepny update. Pozdrawiam!
BMW ///M POWER M3 E36--->M5 E34--->??
- Venom
- Moderator
- Posty: 3181
- Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
- Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
Re: E34 M5 MACAOBLUE
Pięknie idą prace. Jestem pełen podziwu. Oby tak dalej. Z niecierpliwością czekam na lakierowanie i jego efekt
P.S. Z tego co widzę tylne felgi masz odlewane (trochę słabe zdjęcia, więc mogę się mylić), a powinny być kute. Będziesz szukał oryginałów ?
P.S. Z tego co widzę tylne felgi masz odlewane (trochę słabe zdjęcia, więc mogę się mylić), a powinny być kute. Będziesz szukał oryginałów ?
-
- Posty: 271
- Rejestracja: ndz gru 19, 2010 16:58
- Auto: 2xE34 M5, E60 3.0d
- Lokalizacja: Szczecin
Re: E34 M5 MACAOBLUE
W planie mam kupno kutych felg ale 9''
Re: E34 M5 MACAOBLUE
Moje gratulacje.Dobrze że te auta trafiły do Kogoś kto naprawde je kocha.