M5 Sebring Grey
- Venom
- Moderator
- Posty: 3181
- Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
- Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
Re: M5 Sebring Grey
Camil po prostu mam często do czynienia z różnego typu manometrami i wiem jak to jest. Pytałem Łukasza o dokładność właśnie z tego powodu - słabej rozdzielczości odczytu.
Nikt się tu nie spiera, toczy się tylko pokojowa dyskusja
Fajnie Łukasz, że coś działasz przy aucie trzymam kciuki za dalsze prace i czekam na kolejne update-y.
Nikt się tu nie spiera, toczy się tylko pokojowa dyskusja
Fajnie Łukasz, że coś działasz przy aucie trzymam kciuki za dalsze prace i czekam na kolejne update-y.
-
- Posty: 271
- Rejestracja: ndz gru 19, 2010 16:58
- Auto: 2xE34 M5, E60 3.0d
- Lokalizacja: Szczecin
Re: M5 Sebring Grey
Sebring jest gotowy do sezonu wiec mogę spokojnie skończyć blacharkę w Macao i przygotować do lakierowania.
Re: M5 Sebring Grey
Tutaj chłopaczek fajnie sobie poradził z ustabilizowaniem wskazania. Co ciekawe zerknijcie na jaką wartość ma ustawione przepustnice.
http://www.youtube.com/watch?v=hvastVSx ... re=related
edit: na dobrą sprawę zastanawiam się czy jest sens montować wszystkie sześć. Wydaje mi się, że poza komfortem psychicznym że widziasz pełne spektrum pracy wszystkich sześciu przepustnic nie daje to nic więcej poza zwiększeniem kosztu zakupu do zbudowania takiego zestawu. Być może się mylę ale wydaje mi się, że odczyt i regulacja przy użyciu jednego i tego samego vakuomera wydaje mi się być lepszym i dokładniejszym pomiarem dając pewność co do poprawności odczytu i ustawienia każdej z osobna.
http://www.youtube.com/watch?v=hvastVSx ... re=related
edit: na dobrą sprawę zastanawiam się czy jest sens montować wszystkie sześć. Wydaje mi się, że poza komfortem psychicznym że widziasz pełne spektrum pracy wszystkich sześciu przepustnic nie daje to nic więcej poza zwiększeniem kosztu zakupu do zbudowania takiego zestawu. Być może się mylę ale wydaje mi się, że odczyt i regulacja przy użyciu jednego i tego samego vakuomera wydaje mi się być lepszym i dokładniejszym pomiarem dając pewność co do poprawności odczytu i ustawienia każdej z osobna.
-
- Posty: 271
- Rejestracja: ndz gru 19, 2010 16:58
- Auto: 2xE34 M5, E60 3.0d
- Lokalizacja: Szczecin
Re: M5 Sebring Grey
Plusy użycia sześciu wakuometrów są takie, że widzisz wszystkie wskazania. Po przeregulowaniu zwiększamy obroty silnika i po ponownym uzyskaniu wolnych obrotów widać, błędy. Łatwo jest zrobić korektę i kolejny test.
Mając jeden wakuometr trzeba go przekładać, notować wartości aby wszystkie cylindry ustawić tak samo. Potrzeba więcej czasu aby znaleźć najbardziej odbiegający pomiar. Myślę więc, że wgląd na wszystkie sześć cylindrów jednocześnie ułatwia sprawę. Można zająć się np. 2 i 5 przepustnicą w tym samym czasie dodać gazu i obserwować zachowanie całej szóstki.
Jest to jednak tylko moje zdanie i robiłem to pierwszy raz. Po sezonie na ///M sprawdzę i porównam jeszcze raz wszystkie wartości. Sam jestem ciekawy czy po kilku miesiącach używania auta będą jakieś zmiany.
Mając jeden wakuometr trzeba go przekładać, notować wartości aby wszystkie cylindry ustawić tak samo. Potrzeba więcej czasu aby znaleźć najbardziej odbiegający pomiar. Myślę więc, że wgląd na wszystkie sześć cylindrów jednocześnie ułatwia sprawę. Można zająć się np. 2 i 5 przepustnicą w tym samym czasie dodać gazu i obserwować zachowanie całej szóstki.
Jest to jednak tylko moje zdanie i robiłem to pierwszy raz. Po sezonie na ///M sprawdzę i porównam jeszcze raz wszystkie wartości. Sam jestem ciekawy czy po kilku miesiącach używania auta będą jakieś zmiany.
-
- Posty: 271
- Rejestracja: ndz gru 19, 2010 16:58
- Auto: 2xE34 M5, E60 3.0d
- Lokalizacja: Szczecin
Re: M5 Sebring Grey
Na razie nie mogę, żona chce nową sypialnięVenom pisze:Kiedy kupujesz następną M5 ?:)
-
- Posty: 271
- Rejestracja: ndz gru 19, 2010 16:58
- Auto: 2xE34 M5, E60 3.0d
- Lokalizacja: Szczecin
Re: M5 Sebring Grey
W końcu się zebrałem i postanowiłem wymienić sprzęt grający w sebringu. Cała operacja polegała na wyjęciu całej kompletnej wiązki wraz z wzmacniaczem i zastąpienie jej odtworzoną wiązką, która została kiedyś , przez kogoś pocięta. Całe szczęście miałem wszystkie potrzebne wtyczki z półmetrowymi kawałkami kolorowych przewodów. O ile znalezienie przewodów do tylnych czterech głośników znajdujących się w półce nie było większych problemów, to z sześcioma przednimi nie było już tak wesoło. Z sześciu par tylko cztery oddzielne przewody miały odpowiednie kolory. Pozostałe głośniki musiałem odszukać podłączając pojedynczo raz nisko, raz średnio i raz wysoko tonowy głośnik do wolnej pary słuchając jak gra każdy z tych głośników.
Na początek odbudowa wiązki
Montaż w aucie
Test radia
Jak dla mnie cały ten zestaw jest rewelacyjny. Będę chciał powiększyć go i zmieniarkę CD
Na początek odbudowa wiązki
Montaż w aucie
Test radia
Jak dla mnie cały ten zestaw jest rewelacyjny. Będę chciał powiększyć go i zmieniarkę CD
-
- Posty: 152
- Rejestracja: śr sie 27, 2014 19:17
- Auto: E34 M5 3.8, E30 325iC, E38 740
Re: M5 Sebring Grey
Mam taki zestaw u siebie. Jak dla mnie najlepsze radio do e34
-
- Posty: 271
- Rejestracja: ndz gru 19, 2010 16:58
- Auto: 2xE34 M5, E60 3.0d
- Lokalizacja: Szczecin
Re: M5 Sebring Grey
Jak by nie patrzeć to najwyższa półka Jeśli w Swoim zestawie posiadasz zmieniarkę to prosiłbym o jakieś szczegóły, czego dokładnie mam szukać ?
-
- Posty: 152
- Rejestracja: śr sie 27, 2014 19:17
- Auto: E34 M5 3.8, E30 325iC, E38 740
Re: M5 Sebring Grey
Zmieniarka to jest trochę cieżki temat. Ja mam dwie jedna 6 CD a druga 10 CD.
Do 6 CD potrzebujesz interfejs
I podłączasz do niego zmieniarkę taka jak występowała przy radiu Business i innych
Lub 10 CD, w którą jest wbudowany ten interfejs
Do 6 CD potrzebujesz interfejs
I podłączasz do niego zmieniarkę taka jak występowała przy radiu Business i innych
Lub 10 CD, w którą jest wbudowany ten interfejs
-
- Posty: 271
- Rejestracja: ndz gru 19, 2010 16:58
- Auto: 2xE34 M5, E60 3.0d
- Lokalizacja: Szczecin
Re: M5 Sebring Grey
Dzięki za pomoc, teraz już wiem czego dokładnie szukać. Jakieś dwa lata temu był taki interface na Allegro. Cokolwiek się teraz pojawi biorę do razu
-
- Posty: 152
- Rejestracja: śr sie 27, 2014 19:17
- Auto: E34 M5 3.8, E30 325iC, E38 740
Re: M5 Sebring Grey
Jak byś coś jeszcze potrzebował to chętnie pomogę.
Zmieniarkę najlepiej przymocować pod półką tak jak na poniższym foto
Mocowanie dostępne jest w ASO.
Szkoda się pozbywać schowka po lewej stonie
Zmieniarkę najlepiej przymocować pod półką tak jak na poniższym foto
Mocowanie dostępne jest w ASO.
Szkoda się pozbywać schowka po lewej stonie