Co do ringów i gałki to narazie muszą poczekać:)
Lakierowanie jak dla mnie ładnie chociaż konkurencja pewnie cos by znalazła.
Spróbuje opisac teraz remont motoru.
Blok po planowaniu i z nowymi tulejami Mahle.
Założony wał .był tylko polerowany.Momenty dokrecania srub wykorzystałem
od silnika 3.8
W głowicy zostały dotarte zawory, zamontowane nowe uszczelniacze,
Oprócz tego mycie w ultradzwiekach i sprawdzenie szczelnosci,oczywiscie planowanie
Tłoki na swoim miejscu.Nowe pierścienie Goetze nominał
Nowy rozrząd + kółka i klin
Prawie gotowy,założona uszczelka BMW
Czapka na swoim miescu,pierwsze włożenie płytek
Rozrząd na miescu ,wałki prawie nówki dokręcane momentem od 3.8
Znaki musiały pokryc sie idealnie:) Napinacz oryginalny nowy.
Motor już w aucie ,czeka na osprzęt i kolejne uszczelki których jes od groma:)
Dalej poszło łatwo .Pierwszy strzał i znowu żyje:)