M5 E34 Diamant

Dino444
Posty: 1342
Rejestracja: sob maja 26, 2007 13:04
Lokalizacja: Bedford
Kontakt:

Re: M5 E34 Diamant

Post autor: Dino444 » czw lip 30, 2009 22:51

lukasz M5, Siema gratki fajna fura kolejna na forum. Cos wiekszy przyrost klasykow ostatnio a nie ciagle te e46 :mrgreen: Co konkretnie wymieniales w motorze??
BMW ///M POWER M3 E36--->M5 E34--->??

SyTy
Posty: 710
Rejestracja: pn lut 18, 2008 13:53
Lokalizacja: Warszawa/Koszalin

Re: M5 E34 Diamant

Post autor: SyTy » pt lip 31, 2009 15:10

Ładna sztuka. Zrób coś tylko z tymi ringami i gałką, nie pasuje to za grosz do tego auta

I zdecydowanie lepiej wyglądać będzie na 9 calowych tyłach, teraz troche jak gęś wyścigowa :twisted:
No Fear - No Fun!

lukasz M5
Posty: 48
Rejestracja: ndz wrz 14, 2008 22:10
Auto: M5,323i,745i turbo
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: M5 E34 Diamant

Post autor: lukasz M5 » sob sie 01, 2009 22:07

Co do ringów i gałki to narazie muszą poczekać:)
Lakierowanie jak dla mnie ładnie chociaż konkurencja pewnie cos by znalazła.
Spróbuje opisac teraz remont motoru.

Obrazek

Blok po planowaniu i z nowymi tulejami Mahle.

Obrazek

Założony wał .był tylko polerowany.Momenty dokrecania srub wykorzystałem
od silnika 3.8

Obrazek

W głowicy zostały dotarte zawory, zamontowane nowe uszczelniacze,
Oprócz tego mycie w ultradzwiekach i sprawdzenie szczelnosci,oczywiscie planowanie

Obrazek

Tłoki na swoim miejscu.Nowe pierścienie Goetze nominał

Obrazek

Nowy rozrząd + kółka i klin

Obrazek

Prawie gotowy,założona uszczelka BMW

Obrazek

Czapka na swoim miescu,pierwsze włożenie płytek

Obrazek

Rozrząd na miescu ,wałki prawie nówki dokręcane momentem od 3.8

Obrazek

Znaki musiały pokryc sie idealnie:) Napinacz oryginalny nowy.

Obrazek

Motor już w aucie ,czeka na osprzęt i kolejne uszczelki których jes od groma:)
Dalej poszło łatwo .Pierwszy strzał i znowu żyje:)
S38B36 ,S38B38

lukasz M5
Posty: 48
Rejestracja: ndz wrz 14, 2008 22:10
Auto: M5,323i,745i turbo
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: M5 E34 Diamant

Post autor: lukasz M5 » sob sie 01, 2009 23:34

Na dzień dzisiejszy emka ma bardzo ładne spaliny.
CO- 0,4
HC- 40 ppm przy 950 obr

Jednak dzisiejsza technologia produkcji katalizatorów pokazuje jakim dziełem sztuki
sa nasze silniki

Także może sie postaram o Euro 3 :)

Priorytetem dla mnie jest wydech Eisenmann
Jakby ktoś z kolegów widział gdzies w dobrej cenie to prosze o info.
S38B36 ,S38B38

Camil
Posty: 1180
Rejestracja: wt lip 08, 2008 13:32
Auto: e36s54
Lokalizacja: Torun
Kontakt:

Re: M5 E34 Diamant

Post autor: Camil » ndz sie 02, 2009 01:05

Gratuluje, to moj ulubiony motor wiec ciesze sie, ze go odbudowales!!

Awatar użytkownika
Venom
Moderator
Posty: 3182
Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Re: M5 E34 Diamant

Post autor: Venom » ndz sie 02, 2009 11:01

Kupa pracy wlozona w odbudowe. Pieknie! W bardzo dobrym kierunku idziesz.
Przybliz cos wiecej na temat tej normy Euro 3...

ODPOWIEDZ