M5 E34 Diamant
Re: M5 E34 Diamant
lukasz M5, Siema gratki fajna fura kolejna na forum. Cos wiekszy przyrost klasykow ostatnio a nie ciagle te e46 Co konkretnie wymieniales w motorze??
BMW ///M POWER M3 E36--->M5 E34--->??
Re: M5 E34 Diamant
Ładna sztuka. Zrób coś tylko z tymi ringami i gałką, nie pasuje to za grosz do tego auta
I zdecydowanie lepiej wyglądać będzie na 9 calowych tyłach, teraz troche jak gęś wyścigowa
I zdecydowanie lepiej wyglądać będzie na 9 calowych tyłach, teraz troche jak gęś wyścigowa
No Fear - No Fun!
-
- Posty: 49
- Rejestracja: ndz wrz 14, 2008 22:10
- Auto: M5,323i,745i turbo
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: M5 E34 Diamant
Co do ringów i gałki to narazie muszą poczekać:)
Lakierowanie jak dla mnie ładnie chociaż konkurencja pewnie cos by znalazła.
Spróbuje opisac teraz remont motoru.
Blok po planowaniu i z nowymi tulejami Mahle.
Założony wał .był tylko polerowany.Momenty dokrecania srub wykorzystałem
od silnika 3.8
W głowicy zostały dotarte zawory, zamontowane nowe uszczelniacze,
Oprócz tego mycie w ultradzwiekach i sprawdzenie szczelnosci,oczywiscie planowanie
Tłoki na swoim miejscu.Nowe pierścienie Goetze nominał
Nowy rozrząd + kółka i klin
Prawie gotowy,założona uszczelka BMW
Czapka na swoim miescu,pierwsze włożenie płytek
Rozrząd na miescu ,wałki prawie nówki dokręcane momentem od 3.8
Znaki musiały pokryc sie idealnie:) Napinacz oryginalny nowy.
Motor już w aucie ,czeka na osprzęt i kolejne uszczelki których jes od groma:)
Dalej poszło łatwo .Pierwszy strzał i znowu żyje:)
Lakierowanie jak dla mnie ładnie chociaż konkurencja pewnie cos by znalazła.
Spróbuje opisac teraz remont motoru.
Blok po planowaniu i z nowymi tulejami Mahle.
Założony wał .był tylko polerowany.Momenty dokrecania srub wykorzystałem
od silnika 3.8
W głowicy zostały dotarte zawory, zamontowane nowe uszczelniacze,
Oprócz tego mycie w ultradzwiekach i sprawdzenie szczelnosci,oczywiscie planowanie
Tłoki na swoim miejscu.Nowe pierścienie Goetze nominał
Nowy rozrząd + kółka i klin
Prawie gotowy,założona uszczelka BMW
Czapka na swoim miescu,pierwsze włożenie płytek
Rozrząd na miescu ,wałki prawie nówki dokręcane momentem od 3.8
Znaki musiały pokryc sie idealnie:) Napinacz oryginalny nowy.
Motor już w aucie ,czeka na osprzęt i kolejne uszczelki których jes od groma:)
Dalej poszło łatwo .Pierwszy strzał i znowu żyje:)
S38B36 ,S38B38
-
- Posty: 49
- Rejestracja: ndz wrz 14, 2008 22:10
- Auto: M5,323i,745i turbo
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: M5 E34 Diamant
Na dzień dzisiejszy emka ma bardzo ładne spaliny.
CO- 0,4
HC- 40 ppm przy 950 obr
Jednak dzisiejsza technologia produkcji katalizatorów pokazuje jakim dziełem sztuki
sa nasze silniki
Także może sie postaram o Euro 3
Priorytetem dla mnie jest wydech Eisenmann
Jakby ktoś z kolegów widział gdzies w dobrej cenie to prosze o info.
CO- 0,4
HC- 40 ppm przy 950 obr
Jednak dzisiejsza technologia produkcji katalizatorów pokazuje jakim dziełem sztuki
sa nasze silniki
Także może sie postaram o Euro 3
Priorytetem dla mnie jest wydech Eisenmann
Jakby ktoś z kolegów widział gdzies w dobrej cenie to prosze o info.
S38B36 ,S38B38
Re: M5 E34 Diamant
Gratuluje, to moj ulubiony motor wiec ciesze sie, ze go odbudowales!!
- Venom
- Moderator
- Posty: 3181
- Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
- Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
Re: M5 E34 Diamant
Kupa pracy wlozona w odbudowe. Pieknie! W bardzo dobrym kierunku idziesz.
Przybliz cos wiecej na temat tej normy Euro 3...
Przybliz cos wiecej na temat tej normy Euro 3...