M5 E34 Touring.

Camil
Posty: 1179
Rejestracja: wt lip 08, 2008 13:32
Auto: e36s54
Lokalizacja: Torun
Kontakt:

Re: M5 E34 Touring.

Post autor: Camil » śr lis 25, 2009 10:20

I zalozenie jednomasu od 3,6 :smile:

Koki
Posty: 469
Rejestracja: pn maja 07, 2007 23:57
Lokalizacja: Warszawa

Re: M5 E34 Touring.

Post autor: Koki » śr lis 25, 2009 12:25

Camil pisze:I zalozenie jednomasu od 3,6 :smile:
Nie sądzę , żeby po 40.000km dwumas był zużyty.
Natomiast w przypadku gdyby klekotał i dawał znaki zużycia jak najbardziej można pokusić się o zmianę na jednomas od 3,6L wraz ze sprzęgłem , o ile nie zamówiłeś już sprzęgła do 3,8 :wink:

Ja osobiście trochę bałbym się takiej zmiany w przypadku skrzyni 6 biegowej , przy 5 biegówce nie ma problemu bo wszystkie części do naprawy są dostępne a do 6 nie.

Daniel_Bmw
Posty: 43
Rejestracja: ndz lis 01, 2009 21:29
Lokalizacja: Sochaczew

Re: M5 E34 Touring.

Post autor: Daniel_Bmw » śr lis 25, 2009 15:24

Może coś opowiesz o histori auta czy to jest słodka tajemnica.?

Awatar użytkownika
Venom
Moderator
Posty: 3181
Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Re: M5 E34 Touring.

Post autor: Venom » śr lis 25, 2009 20:32

Przy wymianie sprzegla u siebie wymienilem tez elementy hydrauliczne sterujace jego praca a wiec pompe i tzw wysprzeglik, Jesli nie chcesz tego dotykac to przynajmniej przejzyj przewody bedac pod autem.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=21&fg=10


Oprocz lozyska wyciskowego sprzegla jest jeszcze lozysko pilotujace walek sprzeglowy ktore wchodzi w otwor w wale korbowym silnika. Tez wypadaloby go zmienic.

Marcin_Os
Posty: 2703
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: M5 E34 Touring.

Post autor: Marcin_Os » śr lis 25, 2009 21:37

Moderatorze, rozciągnij ten temat na dwa.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

Dino444
Posty: 1343
Rejestracja: sob maja 26, 2007 13:04
Lokalizacja: Bedford
Kontakt:

Re: M5 E34 Touring.

Post autor: Dino444 » czw lis 26, 2009 00:35

Koki pisze:Camil napisał/a:
I zalozenie jednomasu od 3,6



Nie sądzę , żeby po 40.000km dwumas był zużyty.
Natomiast w przypadku gdyby klekotał i dawał znaki zużycia jak najbardziej można pokusić się o zmianę na jednomas od 3,6L wraz ze sprzęgłem , o ile nie zamówiłeś już sprzęgła do 3,8
Sprzegło bedzie do 3.8 a dwumas ma sie dobrze. Wiec ni ma problemu.
Daniel_Bmw pisze:Może coś opowiesz o histori auta czy to jest słodka tajemnica.?
Hmm z historia to nie wiele sam wiem. Ja auto kupilem z za granicy. Jak je tylko zobaczylem to wyslalem ojca zeby zabral ja do domu i tyle wiem co ojcu koles powtorzyl. Sprzedajacy odkupil auto od kogos(bo jest handlarzem). Mowil ze jak je zabieral z garazu to mialo pol cm kurzu na sobie po tym siedmioletnim postoju. Powymienial opony zalal jakims olejem i posmigal autem 2 tyg nawet go nie przerejestrowujac. tearz juz jest w dobrych rekach.
BMW ///M POWER M3 E36--->M5 E34--->??

Dino444
Posty: 1343
Rejestracja: sob maja 26, 2007 13:04
Lokalizacja: Bedford
Kontakt:

Re: M5 E34 Touring.

Post autor: Dino444 » sob gru 12, 2009 20:54

Pszyszlo troche gratow do babci. Reszte zamowie juz w PL i jakis zrobie fotostory jak to wymieniam(jesli dam rade :-P )

Obrazek
BMW ///M POWER M3 E36--->M5 E34--->??

Awatar użytkownika
Venom
Moderator
Posty: 3181
Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Re: M5 E34 Touring.

Post autor: Venom » sob gru 12, 2009 22:38

Ile Cie wyszedl komplet sprzegla w przeliczeniu na polska walute?

Fotostory to bardzo dobry pomysl :):)

Dino444
Posty: 1343
Rejestracja: sob maja 26, 2007 13:04
Lokalizacja: Bedford
Kontakt:

Re: M5 E34 Touring.

Post autor: Dino444 » sob gru 12, 2009 23:03

Venom pisze:Ile Cie wyszedl komplet sprzegla w przeliczeniu na polska walute?
Komplet sprzegla to wydatek 1050zl plus wysprzeglik to w zaokragleniu 1380zl.
BMW ///M POWER M3 E36--->M5 E34--->??

Dino444
Posty: 1343
Rejestracja: sob maja 26, 2007 13:04
Lokalizacja: Bedford
Kontakt:

Re: M5 E34 Touring.

Post autor: Dino444 » czw gru 17, 2009 21:43

Panowie czy ten olej bedzie ok do skrzyni w moim aucie?

http://www.opieoils.co.uk/p-890-motul-d ... aulic.aspx
BMW ///M POWER M3 E36--->M5 E34--->??

Dino444
Posty: 1343
Rejestracja: sob maja 26, 2007 13:04
Lokalizacja: Bedford
Kontakt:

Re: M5 E34 Touring.

Post autor: Dino444 » pt sty 15, 2010 00:53

Kilka zimowych ujec :)
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Ostatnio zmieniony sob sty 16, 2010 00:24 przez Dino444, łącznie zmieniany 1 raz.
BMW ///M POWER M3 E36--->M5 E34--->??

Awatar użytkownika
wania
Posty: 953
Rejestracja: śr paź 22, 2008 20:16
Lokalizacja: Gdańsk

Re: M5 E34 Touring.

Post autor: wania » pt sty 15, 2010 10:14

swietnie sie karawan prezentuje :razz:

Kudłaty
Posty: 755
Rejestracja: wt lis 04, 2008 02:46
Lokalizacja: Warszawa

Re: M5 E34 Touring.

Post autor: Kudłaty » pt sty 15, 2010 12:03

Ale się błyszczy :cool:
Polerowałeś nadwozie?

Dino444
Posty: 1343
Rejestracja: sob maja 26, 2007 13:04
Lokalizacja: Bedford
Kontakt:

Re: M5 E34 Touring.

Post autor: Dino444 » sob sty 16, 2010 00:21

wania pisze:swietnie sie karawan prezentuje
Prezentuje i lata pieknie po sniegu boczkami :razz:
Kudłaty pisze:Ale się błyszczy
Polerowałeś nadwozie?
Było polerowanie i porzadne mycie rowniez podwozia bo po zimowych przelotach musialem sie soli pozbyc z auta. A teraz spi i czeka do wiosny. :wink:
BMW ///M POWER M3 E36--->M5 E34--->??

Awatar użytkownika
Venom
Moderator
Posty: 3181
Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Re: M5 E34 Touring.

Post autor: Venom » sob sty 16, 2010 10:39

Fajne zdjecia. Widze ze autko zadbane :)
Te felgi to 17"? Nie myslales o M System II na zime ?

ODPOWIEDZ