Venom --->>> e34 M5

Awatar użytkownika
Venom
Moderator
Posty: 3181
Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Venom --->>> e34 M5

Post autor: Venom » ndz maja 17, 2009 22:15

Dzis mam okazje przedstawic Wam moj nowy nabytek.

Jest to kolejny krok do spelnienia marzen :) hah :) Mysle ze ten egzemplarz doskonale odnajdzie w swoim czasie i na swoim miejscu.

Teraz troche o aucie.
Auto nabyte w Szczecinie, mysle w dosyc okazyjnej cenie. Historia jest troche zawila. Auto zlozone jest z dwoch Emek w jedna. Poprzedni wlasciciel nabyl gola karoserie od M5 z 1990 roku i do niej wlozyl praktycznie wszystkie elementy z pokiereszowanej Mki 1994. Proces skladania mial miejsce w 1995 roku i taka tez jest data pierwszej rejestracji. Auto bylo w jednych rekach od 95 roku. Dawca organow pochodzil z 1994-06-20 a wiec juz po ostatnim lifcie. Moje auto ma silnik S38B38 wspolpracujacy z 6 biegowa skrzynia, ma duze hamulce i 18 calowe kola M Parallel Spoke. Ponizej troche danych z rozkodowanych VINow:

Karoseria w kolorze Jet Black.
Type code HD91
Type M5 (EUR)
Dev. series E34 ()
Line 5
Body type LIM
Steering LL
Door count 4
Engine S38
Cubical capacity 3.60
Power 232
Transmision HECK
Gearbox MECH
Colour Jet Black (668)
Upholstery ANTHRAZIT STOFF (0313)
Prod. date 1990-12-11

Order options
No. Description
235 TRAILER-HITCH WITH REMOVABLE HEAD
320 MODEL DESIGNATION, DELETION
401 SLIDING/VENT ROOF, ELECTRIC
528 AUTOMATIC AIR RECIRCULATION CONTROL(AUC)
530 AIR CONDITIONING
560 CO-PILOTS IN RR COMPARTMENT
571 BOOSTED POWER SUPPLY
653 BMW BAVARIA C REVERSE II
676 HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM

Dawca w kolorze Bright Red.
Type code HC91
Type M5 (EUR)
Dev. series E34 ()
Line 5
Body type LIM
Steering LL
Door count 4
Engine S38
Cubical capacity 3.80
Power 255
Transmision HECK
Gearbox MECH
Upholstery SCHWARZ VOLLEDER (0318)
Prod. date 1994-06-20

Order options
No. Description
243 AIRBAG FOR FRONT PASSENGER
302 ALARM SYSTEM
339 SATIN CHROME
401 SLIDING/VENT ROOF, ELECTRIC
416 SUNBLINDS
417 SUNBLINDS FOR REAR SIDE WINDOWS, MECH
423 FLOOR MATS, VELOUR
494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER
500 HEADLIGHT WASHER SYS/INTENSIVE CLEANING
528 AUTOMATIC AIR RECIRCULATION CONTROL(AUC)
530 AIR CONDITIONING
540 CRUISE CONTROL
564 INTERIOR LIGHT PACKAGE
669 RADIO BMW BUSINESS RDS
676 HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM
710 M LEATHER STEERING WHEEL
900 APPR. VEH.IMMOBILIZAT. ACC. TO AZT/TUEV


Wyposazenie wynikowe po operacji zlozenia w calosc:
- 2 przednie poduszki powietrzne
- shadowline
- recznie zasuwane rolety bocznych i tylnej szyby
- welurowe dywaniki
- 2 strefowa klima
- pakiet oswietlenia wnetrza
- kierownica M obszyta skora
- immobilaizer
- hak holowniczy
- usuniete oznaczenie modelu

Teraz troche faktow:
- Autko od dluzszego czasu prawie nie jezdzone lecz garazowane, co widocznie odbilo sie na jego stanie.
- Lakier oryginalny i trzyma sie dosyc ladnie - choc na 100% byl polerowany.
- Stan blacharski bez zastrzezen jak na ten rocznik. Sa malutkie ogniska korozji, troche elementow nadgryzionych zebem czasu (np przewody hamulcowe itp).
- Sumaryczny przebieg wszystkich podzespolow to 154 tys km.
- Silnik na biegu jalowym miewa jakies zajakniecia (sprawa do przepatrzenia), pod maska troche balaganu do ogarniecia.
- Skrzynia + sprzeglo chodza ok.
- Duze hamulce sprawuja sie dobrze aczkolwiek przednie tarcze sa juz biednawe.
- Cale wnetrze przelozone z dawcy. Skora w przyzwoitym stanie. Fotele przednie powinny byc podgrzewane a nie maja tam tych przelacznikow (bede musial sie temu przyjrzec). Rolety boczne dzialaja ale nie w sposob zadowalajacy :P, tylnej rolety brak (podobno sie zepsula). Zamiast ori radia jest jakis Pioneer ze zmieniarka. Nie dziala klimatyzacja (podobno padnieta sprzezarka).
- Przedni zderzak jest nieoryginalny i nie posiada spryskiwaczy reflektorow. W jednym halogenie brakuje szybki.
- Zawiesznie przednie pochodzi 540i, z tylu EDC + SLS od Mki.
- Potezna dziura w ukladzie wydechowym, pierdzi niemilosiernie.
- Poki co auto jest na oponach zimowych :P
- W tylnej klapiej ulokowane jest dziwne 3 swiatlo stopu. Brakuje tez blendy w tylnej klapie, nakladek progowych oraz listwy pod drzwiami kierowcy (listwa po przeciwnej stronie tez jest lekko sfatygowana).
- Wiecej brakow nie zauwazylem.


Autem wrocilem do siebie na kolach, lacznie zrobilem nim juz jakies 800km. Musze powiedziec ze roznice w przelozeniach 5 i 6 biegowej skrzyni sa znaczne. Calkiem inne odczucia. Autko jezdzi calkiem przyzwoicie.

Zobaczymy jakie beda dalsze jej losy :)

Troche fotek :) :)

[1]Obrazek[2]Obrazek[3]Obrazek[4]Obrazek[5]Obrazek

[6]Obrazek[7]Obrazek[8]Obrazek[9]Obrazek[10]Obrazek

[11]Obrazek[12]Obrazek[13]Obrazek[14]Obrazek[15]Obrazek

[16]Obrazek[17]Obrazek[18]Obrazek[19]Obrazek[20]Obrazek

[21]Obrazek[22]Obrazek[23]Obrazek[24]Obrazek[25]Obrazek

[26]Obrazek[27]Obrazek[28]Obrazek[29]Obrazek[30]Obrazek

[31]Obrazek[32]Obrazek[33]Obrazek[34]Obrazek[35]Obrazek

[36]Obrazek

Wnetrze

[37]Obrazek[38]Obrazek[39]Obrazek[40]Obrazek

[41]Obrazek[42]Obrazek[43]Obrazek[44]Obrazek[45]Obrazek

[46]Obrazek[47]Obrazek[48]Obrazek[49]Obrazek[50]Obrazek

Silnik

[51]Obrazek[52]Obrazek[53]Obrazek[54]Obrazek[55]Obrazek

[56]Obrazek[57]Obrazek
Ostatnio zmieniony pn sie 24, 2009 18:09 przez Venom, łącznie zmieniany 3 razy.

Marcin_Os
Posty: 2703
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: Venom --->>> e34 M5

Post autor: Marcin_Os » ndz maja 17, 2009 22:22

A co z nebieską?
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

Awatar użytkownika
porutaaaa
Posty: 186
Rejestracja: pn wrz 22, 2008 08:02
Auto: M3
Lokalizacja: UK
Kontakt:

Re: Venom --->>> e34 M5

Post autor: porutaaaa » ndz maja 17, 2009 22:24

Widze ze kolekcja sie powieksza :mrgreen: fajna ;)
Obrazek

http://www.bmw-motorsport.pl" onclick="window.open(this.href);return false;

Idzik
Posty: 833
Rejestracja: śr cze 13, 2007 00:06
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Venom --->>> e34 M5

Post autor: Idzik » ndz maja 17, 2009 22:27

Fajnie, fajnie.

Będziesz miał dużo zabawy i satysfakcji z doprowadzania do porządku tego składaczka.

Jakieś plany konkretne ? Powrót do ori stanu ?

Dino444
Posty: 1343
Rejestracja: sob maja 26, 2007 13:04
Lokalizacja: Bedford
Kontakt:

Re: Venom --->>> e34 M5

Post autor: Dino444 » ndz maja 17, 2009 22:46

No to masz mala kolekcje juz :mrgreen: Opowiadaj za ile wyrwales i co faktycznie masz dalej zamiar robic z niebieska? Ps jak bedziesz mial jakies dobre zrodlo do zderzaka przedniego to dajznac bo i ja nadal szukam :-D
BMW ///M POWER M3 E36--->M5 E34--->??

Awatar użytkownika
czarny8800
Posty: 207
Rejestracja: pt lip 11, 2008 00:59
Lokalizacja: WARSZAWA

Re: Venom --->>> e34 M5

Post autor: czarny8800 » ndz maja 17, 2009 23:57

To jest ten egzemplarz za 15 tyś co był na allegro? Jakie plany z niebieską, czy czarną?
bez prawka, a punkty się zbiera.

Awatar użytkownika
Venom
Moderator
Posty: 3181
Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Re: Venom --->>> e34 M5

Post autor: Venom » pn maja 18, 2009 08:16

Dzieki koledzy.

Odpowiadajac:
Tak, to ten egzemplarz za 15 tys z allegro. Poki co ani niebieskiej ani czarnej nie mam zamiaru sprzedawac i to jest glowny plan. Ponadto niebieska bedzie docackana i utrzymana w oryginalnym stanie a czarna pewnie posluzy jako obiekt do malych modyfikacji :)

Poki co obydwa autka ida spac a ja opuszczam Polske. Jak wroce to sie za nie zabiore :)

SyTy
Posty: 710
Rejestracja: pn lut 18, 2008 13:53
Lokalizacja: Warszawa/Koszalin

Re: Venom --->>> e34 M5

Post autor: SyTy » pn maja 18, 2009 11:50

Fajna, dobry ruch bo ta wartość to same części, do tego wygląda całkiem nieźle na zdjęciach, szkoda że taki bałagan w papierach... niemniej wolałbym tę sztukę przywrócić do originału jak avusa (no niby nie będzie to ori bo musi mieć motor i reszte z '90 roku)

Bright Red - co to za kolor, tzn. wiem że czerwony, jakieś zdjęcia masz jak wygląda na aucie???
No Fear - No Fun!

Awatar użytkownika
Venom
Moderator
Posty: 3181
Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Re: Venom --->>> e34 M5

Post autor: Venom » pn maja 18, 2009 12:04

SyTy pisze:Fajna, dobry ruch bo ta wartość to same części, do tego wygląda całkiem nieźle na zdjęciach, szkoda że taki bałagan w papierach... niemniej wolałbym tę sztukę przywrócić do originału jak avusa (no niby nie będzie to ori bo musi mieć motor i reszte z '90 roku)

Bright Red - co to za kolor, tzn. wiem że czerwony, jakieś zdjęcia masz jak wygląda na aucie???
Mysle ze tej czarnej do Ori to sie nie oplaca doprowadzac. Brakuje praktycznie wszystkiego wiec sam wiesz :)

Colour HELLROT (314), angielska nazwa to Bright Red 314, z tego co sie orientuje to wystepowala tylko w koncowych modelach po lifcie. Nie mam zadnych fotek dawcy :)

Fotek tego koloru na E34 nie mam ale mam na innym aucie:

Kod: Zaznacz cały

http://img6.imageshack.us/img6/8314/314hellrot1ft0.jpg
http://img27.imageshack.us/img27/8062/314hellrot2zm0.jpg

Awatar użytkownika
porutaaaa
Posty: 186
Rejestracja: pn wrz 22, 2008 08:02
Auto: M3
Lokalizacja: UK
Kontakt:

Re: Venom --->>> e34 M5

Post autor: porutaaaa » pn maja 18, 2009 12:34

ja akurat na swojej mam hellrot :mrgreen:
Obrazek

http://www.bmw-motorsport.pl" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Venom
Moderator
Posty: 3181
Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Re: Venom --->>> e34 M5

Post autor: Venom » pn maja 18, 2009 12:46

porutaaaa pisze:ja akurat na swojej mam hellrot :mrgreen:
Wlasnie to mialem pisac ale nie bylem pewny :)
Mysle jednak ze SyTy wiedzial o jaki kolor chodzi tylko angielska nazwa go zmylila :)

Przemas137
Posty: 69
Rejestracja: ndz lut 15, 2009 14:37
Lokalizacja: Polska

Re: Venom --->>> e34 M5

Post autor: Przemas137 » pn maja 18, 2009 23:29

Ładna maszyna, podoba mi się. To zdradź co w planach, jakieś szersze modernizacje???

Awatar użytkownika
Venom
Moderator
Posty: 3181
Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Re: Venom --->>> e34 M5

Post autor: Venom » wt maja 19, 2009 21:02

Przemas137 pisze:Ładna maszyna, podoba mi się. To zdradź co w planach, jakieś szersze modernizacje???
Nie lubie rozmawiac o planach bo roznie z nimi bywa. Lepiej pogadac jak juz cos bedzie zrealizowane. Pewne jest tylko tyle ze nie bede jej nawet probowal doprowadzic do ori stanu.

Awatar użytkownika
Venom
Moderator
Posty: 3181
Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Re: Venom --->>> e34 M5

Post autor: Venom » pn sie 24, 2009 18:38

Update 24.08.2008

Plany co do autek powoli sie klaruja. Uff, zabieram sie za relacje z ostatnich 3 tygodni urlopu w PL.
Na poczatku wydawalo mi sie ze 3 tygodnie to bardzo duzo czasu, tymbardziej ze plan prac byl dosyc prosty... jednak jak to w zyciu bywa i w tym przypadku wszystko wydluzylo sie w czasie... Ale zacznijmy od poczatku.

Glownym celem urlopu bylo wlozenie zawieszenia KW (ktore kupilem juz jakis czas temu z mysla o niebieskiej Mce) do czarnej niuni + zainstalowanie pozostalych czesci ktore zdarzyly sie zgromadzic do tego czasu. Plan prosty - zdemontowac EDC oraz nivo i poskladac to wszystko do kupy. Heh wiadomo ze niczego w takim przypadku nie mozna bylo przewidziec i nikt w sumie nie wiedzial kiedy ta operacja sie zakonczy - myslalem sobie ze w 3 tygodnie to zdarzymy zrobic to 3 razy haha, zycie pokazalo ze jest inaczej. Calosc prac przeprowadzilem z pomoca 2 kolegow (Arek i Adam) za co serdecznie im dziekuje. Bez Was by sie nie udalo.

Demontaz starego zawieszenie poszedl dosyc sprawnie, obylo sie bez pily i szlifierki katowej - za to mlotek byl w uzyciu nie raz :) . Z tylnej osi zdemontowalismy kompletne amortyzatory EDC wraz z gruszkami od Nivo. Gruszki poszly out poniewaz nie mam zamiaru wiecej wracac do seryjnego zawieszenia. Przewody cisnieniowe zostaly zabiezpieczone - jak sie pozniej okazalo nie wszystkie :P ale o tym pozniej. W miejsce tylnych amortyzatorow trafily amortyzatory KW wraz z wszystkimi nowymi elementami mocowan (poduszki amortyzatorow, podkladki itp). Do tego momentu wszystko szlo dosyc szybko i sprawnie. Kilka fotek ogolnych z prac:

[58]Obrazek[59]Obrazek[60]Obrazek[61]Obrazek[62]Obrazek

[63]Obrazek[64]Obrazek[65]Obrazek[66]Obrazek[67]Obrazek

[68]Obrazek[69]Obrazek

Na przedniej osi podczas demontazu zastala Nas dosyc niemila niespodzianka. Lozyska piast przednich nie nadawaly sie nawet do muzeum... i tutaj pojawil sie problem. Poszukiwania piast trwaly chyba z 2 dni - i skonczylo sie na tym ze musialem zamowic nowe w ASO (2 x piasta kompletna - nie pytajcie ile to kosztowalo :P). Czas oczekiwania na piasty byl dosyc dlugi wiec w tym czasie prace nad zawieszeniem zostaly wstrzymane. Czas ten sporzytkowalem na:
1. montaz nowych halogenow na przod - jeden byl rozbity jak kupilem autko,

[70]Obrazek

2. demnotaz tapicerki tylnych drzwi i pozniej jak sie okazalo niedzialajacych rolet bocznych szyb (dzieki Adam),

3. kolega Adam nie mogl zniesc widoku trzeciego swiatla stop i postanowil go zamalowac na czarno, co tez uczynil z widocznym efektem,

[71]Obrazek

4. montaz black hella na tyl

[72]Obrazek[73]Obrazek

5. odswiezenie niektorych elementow ktore byly zdemontowane (typu oslona tarczy hamulcowej itp.).

[74]Obrazek[75]Obrazek[76]Obrazek

W miedzy czasie doszly piasty i kilka innych dupereli:

[77]Obrazek[78]Obrazek[79]Obrazek[80]Obrazek[81]Obrazek

[82]Obrazek[83]Obrazek

Stara i nowa piasta (wygladaly nieco inaczej :galy: ) :

[84]Obrazek[85]Obrazek

i zmontowalismy wszystko do kupy (podobnie jak w przypadku tylu na nowych poduchach itp).

[86]Obrazek[87]Obrazek[88]Obrazek[89]Obrazek[90]Obrazek

[91]Obrazek[92]Obrazek

Gwint na obu osiach

[93]Obrazek[94]Obrazek

Pozostala jeszcze jedna kwestia do rozwiazania a mianowicie pompa wspomagania kierownicy, bez wyjsc na Nivo. Pytalem w tej sprawie kilka osob (przy okazji dziekuje za porady) az wkoncu wybor padl na pompe od BMW 535i. Oczywiscie na przesylke trzeba bylo czekac, autko bez pompy zostalo wypchniete na zewnatrz i wygladalo tak:

[95]Obrazek[96]Obrazek[97]Obrazek[98]Obrazek[99]Obrazek

[100]Obrazek[101]Obrazek[102]Obrazek[103]Obrazek[104]Obrazek

Zanim doszla pompa wykonalismy nastepujace prace:
1. zamontowanie blendy (ktorej tez wczesniej nie bylo),

[105]Obrazek[106]Obrazek

2. proba zamontowania rolety tylnej szyby, niestety nieudana,

3. odswiezenie listew ze zderzakow oraz tylnej blendy (byly dosyc sfatygowane) + przyciemnienie bocznych kierunkowskazow,

[107]Obrazek[108]Obrazek[109]Obrazek[110]Obrazek[111]Obrazek

[112]Obrazek

4. zamontowanie kompresora - niestety nie zmiescil sie pod maske - joke :P

[113]Obrazek[114]Obrazek

W miedzy czasie trafila sie okazja na kupno black hella na przod o czym zawsze marzylem do tego auta - wiec kupilem. Jak sie pozniej okazalo lampy byly do E30 wiec musialem je zwrocic. W odwetu na froncie wyladowaly nowki yellow hella (ktore lezaly juz chyba z rok w szafie) + pomaranczowy kierunek i tym sposobem mysli o black hella odeszly w niepamiec. Krotki to byl epizod.

Pozniej wreszcie przyszla pompa wspomagania kierownicy i Arek ja zamontowal - spasowala bez problemow. Ja niestety z waznych przyczyn nie moglem w tym uczestniczyc. Stara pompa miala 3 wyjscia a nowa tylko 2 wiec Arek zaslepil nadbywajacy przewod... oboje bylismy przekonani ze to byl przewod zasilajacy nivo - jednak zycie nie bylo az tak laskawe, ale o tym pozniej. Auto zostalo poskladane w czwartek kolo godziny 20.
Z uwagi na koniecznosc stosowania dystansow na przedniej osi, zastosowalismy po 20mm na wszystkich kolach (zeby auto nie wygladalo jak kaczka... zreszta innych dystansow w rekach nie mialem, mimo ze zamowione byly juz ponad tydzien wczesniej - ah ta poczta...) :) .... Wysokosc gwintu ustawiona byla na oko, twardosc przodu na okolo 1/3, a tylu na maks miekko. Juz mielismy wyjezdzac na pierwsze testy ale los Nam nie sprzyjal... Pod autem plama, cos cieknie... Szybka diagnoza - wyciek plynu chlodniczego, z chlodnicy juz leczonej przez poprzedniego wlasciciela. Koniec urlopu sie zblizal, a na nastepny dzien bylismy umowieni z chlopakami na spocik M power. Trzeba bylo zdarzyc, wiec nie bylo wyjscia jak poleczyc chlodnice w ten sam sposob - jakims tam klejem w 10 minut. Chyba bym zwariowal jakbym sie nie mogl nia przejechac po 3 tygodniach walki w garazu.

Po wstepnych jazdach okazalo sie ze tyl trzeba podniesc bo mocno obcieral i ze wzgledu na brak czasu, podnioslem i tak to zostawilem. Oto kilka fotek nocnych auta:

[115]Obrazek[116]Obrazek[117]Obrazek[118]Obrazek[119]Obrazek

[120]Obrazek[121]Obrazek[122]Obrazek[123]Obrazek[124]Obrazek

[125]Obrazek[126]Obrazek[127]Obrazek[128]Obrazek[129]Obrazek

[130]Obrazek[131]Obrazek[132]Obrazek

Jak juz pisalem na drugi dzien bylismy umowieni z chlopakami na spocik M power i do godziny 1 rano tegoz dnia wszystko chodzilo jak nalezy... heh

Popoludniu wybralem sie na spocik. Dojechalem i sie okazalo ze przewod zaslepiony przez Arka byl powrotnym, a nie zasilajacym. Zaslepka Arka byla tylko po to zeby zabezpieczyc przewody przed brudem i pylem, wiec nie dziwne ze dlugo nie wytrzymala. Dojechalem na spocik i znow plama pod autem. Szybka diagnoza i musialem klasc sie pod autko. Na szczescie udalo sie to jakos uratowac (narzedziami kupionymi w Auchan za 20zl i jakas rurka z Norauto)... "Czlowiek uczy sie na bledach". Fotki ze spociku:

[133]Obrazek[134]Obrazek[135]Obrazek[136]Obrazek[137]Obrazek

[138]Obrazek[139]Obrazek[140]Obrazek[141]Obrazek[142]Obrazek

[143]Obrazek[144]Obrazek[145]Obrazek[146]Obrazek[147]Obrazek

[148]Obrazek[149]Obrazek[150]Obrazek[151]Obrazek[152]Obrazek

[153]Obrazek[154]Obrazek[155]Obrazek[156]Obrazek[157]Obrazek

[158]Obrazek[159]Obrazek[160]Obrazek[161]Obrazek


No i na koniec wrazenia z jazdy. Szczerze mowiac obawialem sie jednej rzeczy - ze bedzie beton/pileczka i straci caly komfort jazdy. Musze powiedziec ze zostalem bardzo mile zaskoczony. Zawieszenie pracuje bardzo dobrze, tlumi i wybiera wszystkie nierownosci nie obnizajac znacznie komfotu. Nie sa to zadne taczki / tramwaj. Auto jest zwarte i pewne. Tyl bede musial jeszcze doregulowac ale to kwestia czasu. Reasumujac mysle ze odczuwalne bezpieczenstwo jazdy znacznie sie podnioslo, z czego jestem bardzo ale to bardzo zaodowolony.

Zapomnialbym jeszcze o tym...:

[162]Obrazek

Na koniec chcialbym serdecznie podziekowac kolegom Koki i allcar z mforum za porady oraz pomoc w zalatwianiu czesci. Dzieki !

Paffcio
Posty: 293
Rejestracja: wt maja 19, 2009 09:53
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Re: Venom --->>> e34 M5

Post autor: Paffcio » pn sie 24, 2009 20:10

Super ///M5, ladny lakier i widac, ze zadbana, a zolte lampy i shadow mnie powalily :o

ODPOWIEDZ