M5 shadowline

Re: M5 shadowline

Postprzez Venom » Pn cze 08, 2009 07:30

Camil napisał(a):Ta z filmiku to byla na allegro. Teraz ten gosc co ja wystawial sprzedaje czesci od b36 bo motor zajezdzil.

:|
Ta z filmiku to ta od Kristo, nie przypadkowo filmik wrzucilem wlasnie tutaj :)
Avatar użytkownika
Venom
Moderator
 
Posty: 3182
Dołączył(a): Pn cze 16, 2008 13:07
Lokalizacja: Cieszyn
Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi

Re: M5 shadowline

Postprzez kristo » Pt cze 12, 2009 21:24

filmik jest zrobiony i wrzucony przez tych matolow od ktorych kupilem auto. A zarzekali sie, ze na auto chuchali i dmuchali. Pajace - zodnie z komentarzem. Obecznie mam trzy zderzaki. Dwa M-technic i jeden z M-pakietu. Osobiscie uwazam, ze M-technic jest ladniejszy, ale Boogie meczy :grin: . Prace ida pelna para za dwa tygodnie max auto powinno byc gotowe.

Pozdrawiam
I like the smell of the leathered M5 interior...
kristo
 
Posty: 27
Dołączył(a): N lut 15, 2009 17:23
Lokalizacja: Warszawa

Re: M5 shadowline

Postprzez Venom » Pt cze 12, 2009 21:56

kristo napisał(a):filmik jest zrobiony i wrzucony przez tych matolow od ktorych kupilem auto. A zarzekali sie, ze na auto chuchali i dmuchali. Pajace - zodnie z komentarzem. Obecznie mam trzy zderzaki. Dwa M-technic i jeden z M-pakietu. Osobiscie uwazam, ze M-technic jest ladniejszy, ale Boogie meczy :grin: . Prace ida pelna para za dwa tygodnie max auto powinno byc gotowe.

Pozdrawiam

Jakies zdjecia z prac? Co w ogole tam wyprawiasz :) Brzmi bardzo ciekawie :]
Avatar użytkownika
Venom
Moderator
 
Posty: 3182
Dołączył(a): Pn cze 16, 2008 13:07
Lokalizacja: Cieszyn
Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi

Re: M5 shadowline

Postprzez kristo » Pt cze 12, 2009 22:29

wiec tak:

z eksploatacyjnych rzeczy:

- wszystkie wachacze i tuleje - nowe,
- przegub walu, klumik drgan skretnych i podpora nowe,
- poduszki pod skrzynie,
- uszczelki pod zderzak,
- uszczelnienie dyfra i skrzyni,
- przednie lozyska,
- przednie poduchy pod amortyzatory (B8 wymaga innych)

ze zmian tuningowych:


- wszystkie cztery blotniki sa wyciagniete. przednie o 12 mm, tylne o 22 mm,
- na nowo wypolerowalem kola (dzieki Fabianowi z Marek za pomoc),
- zalozylem nowe opony Good Year-a F1 na bardzo duzym naciagu,
- skonstruowalismy we wlasnym zakresie gwint na bazie skroconych i utwardzonych amortyzatorow Bilsteina B8. Miejsce sprezyn zajal zestaw z uzywanego gwintu KW,
- auto trzeba jeszcze oddac do lakiernika i pomalowac w calosci. Powinno byc ladnie.
- odnosnie gleby i spasowania: -90/-100 mm przod i -70 mm tyl.
- oczywiscie plyta pod silnikiem z 8mm alu,

fotek nie mam. Tylko cos w telefonie, ale nie ma co tego pokazywac. Zrobie porzadna sesje jak bedzie gotowa.

Pozdro
I like the smell of the leathered M5 interior...
kristo
 
Posty: 27
Dołączył(a): N lut 15, 2009 17:23
Lokalizacja: Warszawa

Re: M5 shadowline

Postprzez Venom » Pt cze 12, 2009 22:40

Czyli sie szykuje German :)

Ile osob tyle gustow, ja lubie roznorodnosc wiec czekam na efekty Twoich prac :) Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Venom
Moderator
 
Posty: 3182
Dołączył(a): Pn cze 16, 2008 13:07
Lokalizacja: Cieszyn
Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi

Re: M5 shadowline

Postprzez kristo » So cze 20, 2009 12:28

uff, mieliśmy małą sesję z kolegami.
Poniżej wynik. W aucie narazie nie będę robił nic więcej. Za pare miesięcy lakier i to wszystko.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
I like the smell of the leathered M5 interior...
kristo
 
Posty: 27
Dołączył(a): N lut 15, 2009 17:23
Lokalizacja: Warszawa

Re: M5 shadowline

Postprzez Dino444 » So cze 20, 2009 12:36

Zlot mafijny masakra fajna mjejscowka. Pierwsze dwa "odkurzacze" :mrgreen: fajnie wygladaja. Wszystkie trzy to ///M??
BMW ///M POWER M3 E36--->M5 E34--->??
Dino444
 
Posty: 1342
Dołączył(a): So maja 26, 2007 13:04
Lokalizacja: Bedford

Re: M5 shadowline

Postprzez kristo » So cze 20, 2009 12:39

nie, moja to b36, kombi to 2.8 (szeroki ryjek), a drugi sedan to 2.0
I like the smell of the leathered M5 interior...
kristo
 
Posty: 27
Dołączył(a): N lut 15, 2009 17:23
Lokalizacja: Warszawa

Re: M5 shadowline

Postprzez kris/// » So cze 20, 2009 12:49

ladna sesyjka z ladnymi betkami
kristo napisał(a):Za pare miesięcy lakier i to wszystko.
co jest z tym lakierem?zamierzasz cala malowac?
kris///
 
Posty: 285
Dołączył(a): N lis 04, 2007 18:25
Lokalizacja: Londyn/Zabrze

Re: M5 shadowline

Postprzez kristo » So cze 20, 2009 15:30

Trzeba ją pomalować, bo przy poszerzaniu popękał lakier.
Do tego chciałbym ogólnie odświerzyć całość.
I like the smell of the leathered M5 interior...
kristo
 
Posty: 27
Dołączył(a): N lut 15, 2009 17:23
Lokalizacja: Warszawa

Re: M5 shadowline

Postprzez Venom » So cze 20, 2009 19:21

Fajna sesja z Piterem i Menelem :) heh. Kozackie macie te lochy :)

Opowiedz jak sie auto prowadzi na nowej konfiguracji zawieszenia :)
Avatar użytkownika
Venom
Moderator
 
Posty: 3182
Dołączył(a): Pn cze 16, 2008 13:07
Lokalizacja: Cieszyn
Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi

Re: M5 shadowline

Postprzez kristo » So cze 20, 2009 20:23

Auto aktualne jest ekstremalnie twarde i sztywne. Na wybojach podskakuje jak piłeczka pingpongowa (przynajmniej taki jest efekt. Mam wrażenie, że bardziej wynika to z tego, że zamiast betonowego zawieszenia pracują opony i gumy w zawieszeniu). Czasem też przyciera płytą pod silnikiem (dobrze, że o niej pomyślałem - od niej do asfaltu jest całe 3 cm). Jej prędkość max (bezpieczną dla setupu) w mieście oceniam na 50 km/h. Na dołach zwalniamy do 20 km/h. Słowem, każdy kto normalny (czyt. nudny i przeciętny) będzie się stukał w czoło. Tak jak mechanicy, zerkopolowcy, wuklanizatorzy, czy sprzedawcy w sklepach... to zabawa dla nielicznych. Jeśli jednak trafi się kawałek równego zakrętu - auto sunie po nim niczym torówka. Przyczepność niewyobrażalna. Co ciekawe - mimo niewielkich odległości pomiędzy błotnikiem a oponą - o przycieraniu nie ma mowy.

Nie polecam takich przeróbek nikomu, kto chce auto normalnie użytkować. Praktyczność takiego setupu oceniam na 1/100%. Za to jak to się prezentuje - sami widzicie. :roll:
I like the smell of the leathered M5 interior...
kristo
 
Posty: 27
Dołączył(a): N lut 15, 2009 17:23
Lokalizacja: Warszawa

Re: M5 shadowline

Postprzez Venom » So cze 20, 2009 20:30

kristo napisał(a):Auto aktualne jest ekstremalnie twarde i sztywne. Na wybojach podskakuje jak piłeczka pingpongowa (przynajmniej taki jest efekt. Mam wrażenie, że bardziej wynika to z tego, że zamiast betonowego zawieszenia pracują opony i gumy w zawieszeniu). Czasem też przyciera płytą pod silnikiem (dobrze, że o niej pomyślałem - od niej do asfaltu jest całe 3 cm). Jej prędkość max (bezpieczną dla setupu) w mieście oceniam na 50 km/h. Na dołach zwalniamy do 20 km/h. Słowem, każdy kto normalny (czyt. nudny i przeciętny) będzie się stukał w czoło. Tak jak mechanicy, zerkopolowcy, wuklanizatorzy, czy sprzedawcy w sklepach... to zabawa dla nielicznych. Jeśli jednak trafi się kawałek równego zakrętu - auto sunie po nim niczym torówka. Przyczepność niewyobrażalna. Co ciekawe - mimo niewielkich odległości pomiędzy błotnikiem a oponą - o przycieraniu nie ma mowy.

Nie polecam takich przeróbek nikomu, kto chce auto normalnie użytkować. Praktyczność takiego setupu oceniam na 1/100%. Za to jak to się prezentuje - sami widzicie. :roll:

Rozumiem. Jestes wyznawca German Style :) heh. Mnie jedyne co od tego odstrasza to jednak to ze auto staje sie duzo wolniejsze. Low but Slow :] co raczej srednio idzie w parze z Mkowskim rodowodem.
Avatar użytkownika
Venom
Moderator
 
Posty: 3182
Dołączył(a): Pn cze 16, 2008 13:07
Lokalizacja: Cieszyn
Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi

Re: M5 shadowline

Postprzez wania » So cze 20, 2009 20:45

swietnie sie prezentuja wszystki trzy, tak jak Dino powiedzial pelna MAFIA ;)
na 3 zdjeciu od dolu widze statywik, kamerka byla?
Avatar użytkownika
wania
 
Posty: 953
Dołączył(a): Śr paź 22, 2008 20:16
Lokalizacja: Gdańsk

Re: M5 shadowline

Postprzez kristo » So cze 20, 2009 20:53

to była sesja do "BMW TRENDS" stąd profesjonalny sprzęt. Do obejrzenia w kolejnym numerze. Kamerki nie było.
I like the smell of the leathered M5 interior...
kristo
 
Posty: 27
Dołączył(a): N lut 15, 2009 17:23
Lokalizacja: Warszawa

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do E34

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron