Witam,
Co prawda auto nie jest moje ale opiszę problem.
W miejscu oznaczonym na czerwono przecieka olej. Nie są to duże ilości ale średnio co 2tyg trzeba dolewać. Uszczelka została wymieniona, problem niestety nie zniknął.
W miejscu oznaczonym na niebiesko sprawa wygląda inaczej. Poprzedni właściciel (albo jego mechanik) zerwał gwint śruby od pokrywy. Gniazdo zostało rozwiercone, nagwintowane i została wkręcona śruba o większym rozmiarze - prawdopodobnie na jakimś kleju czy silikonie. Po wykręceniu śruby okazało się, że podczas wiercenia wiertło przebiło się aż do kanału wodnego. Płyn chłodniczy prawdopodobnie tą mała dziurką przedostaje się do oleju. Pytanie czym ewentualnie można zakleić tą dziurkę? Jakiś klej do aluminium, żywica?
pozdrawiam
Wycieki oleju i płynu
Re: Wycieki oleju i płynu
Chyba pomyliłeś fora...
Re: Wycieki oleju i płynu
Pomyliłem bo...?
Nikt stąd nigdy nie kleił aluminium lub nie stosował jakiś uszczelniaczy, które nadają się do bloków silnika (wysokie temperatury)?
Problem może dotyczyć wielu aut, różnych marek i modeli.
Nikt stąd nigdy nie kleił aluminium lub nie stosował jakiś uszczelniaczy, które nadają się do bloków silnika (wysokie temperatury)?
Problem może dotyczyć wielu aut, różnych marek i modeli.
- Foinix
- Posty: 181
- Rejestracja: pn mar 21, 2011 19:36
- Auto: E36 M3 3.2
- Lokalizacja: Osby, Sverige
- Kontakt:
Re: Wycieki oleju i płynu
Zgadza się, problem może dotyczyć wielu aut i modeli, ale to forum i ten konkretny dział jest poświęcony tylko i wyłącznie silniką S50B30 i S50B32. Więc pomyliłeś fora.
Co do twojego problemu, to dla mnie jedynym pewnym sposobem będzie zaspawać dziurę.
Co do twojego problemu, to dla mnie jedynym pewnym sposobem będzie zaspawać dziurę.
“Nie znam stylu jazdy który nie jest ryzykowny. Każdy z nas musi się poprawiać. Każdy kierowca ma swój limit, mój limit jest troszkę dalej niż innych”
ś.p. Ayrton Senna da Silva
ś.p. Ayrton Senna da Silva