Witajcie, Dalem auto do mechanika w celu demontazu vanosa, ktorego wyslalem juz do Mehenker w celu regeneracji. Otrzymalem dzis tel od nich, ze potrzebuja jeszcze walki laczace vanos z reszta. Przyznam nie znam sie na mechanice , dlatego moje pytanie czy jest to wielka sprawa demontaz owych walkow (sztuk 4 bodajrze) , gdyz moj mechanior twierdzi ze trzeba rozebrac pol silnika, rozpiac rozrzad itp. po drugie: czy jest wogole potrzeba wyciagania walkow jesli nie chalasuja ???(aczkolwiek jak robic to wszystko, skoro juz rozbebrane stoji) Przy samym vanosie juz ktos grzebal, sa slady uszczelniania sylikonem, oraz jedna uszczelka nadpeknieta. Auto hamowalem niedawno i ma jedynie 280km. Brak mocy byl odczuwalny
Czekam na wasze opinie, bede wdzieczny
Regeneracja Vanos - demontaz/montaz w 3.2
Re: Regeneracja Vanos - demontaz/montaz w 3.2
Czesc, moim zdaniem jest to nieporozumienie. Twoj mechanik mysli o walkach rozrzadu a tym z Mehenker nie o to chodzi. Moim zdaniem oni potrzebuja takie dwa male walki, ktore lacza Vanos z walkami rozrzadu (wchodza w walki rozrzadu zazebiajac sie z nimi od wewnatrz). Jezeli Twoj mechanik prawidlowo zdemontowal Vanosa, to one powinny byc na wierzchu. Dobrze jakby wypowiedzial sie w tej kwestii kolega Lato. Powodzenia!
Re: Regeneracja Vanos - demontaz/montaz w 3.2
Nie znam firmy ale z wykresu widze ze vanos ma uwalona pompe i nie nastawia odpowiednio walka dlatego silnik walczy zaplonem i jest taki a nie inny wykres. Jesli nie regeneruja Ci pompy to mozesz zalozyc ze wywalasz pieniadze w bloto. Jak przybedzie kilka kucy to max. Z pompa powinno byc ponad 300.
wyjecie biegow vanosa nie wymaga duzej pracy ale bez know how faktycznie trzeba troche sie okrecic silnikiem
Pzdr
wyjecie biegow vanosa nie wymaga duzej pracy ale bez know how faktycznie trzeba troche sie okrecic silnikiem
Pzdr
BMW to nie magia, to samochód. BMW serii M to Magia
Re: Regeneracja Vanos - demontaz/montaz w 3.2
Nie wiem czemu nie dostalem powiadomiena nam maila o waszych odpowiedzach... Odnosnie walkow, dogadalem sie z nimi zeby zrobili sam Vanos bez walków. Odeslali mi dosc szybko vanosa, lecz podczas montazu okazalo sie ze najwiekszy oring jest za duzy... ogarnelismy nowy odpowiedni, vanos montujemy i mechanik swierdza ze brakuje uszczelnienia tłoka ssacego i mnie poprostu kurw... bierze. Dzwonie do Mehenker'a , twierdza ze odeslalli a w przesylce niczeg takiego nie bylo i mam na dzis dosc, nalatalem sie od mechanika po serwis, w serwisie czesc niedostepna i pozostaje szukac prywatnie. Mehenkera moglbym za ta akcje, z reszta jesli nie dosla mi czesci i nie oddadza w ramach rekompensaty czesci kasy, pojade z nimi jak ze swiniami, na wszystkie mozliwe sposoby. Zaplacilem 550 zl i auto stoji dalej uziemione.
Ostatnio zmieniony pt lut 07, 2020 19:23 przez Sly, łącznie zmieniany 1 raz.
BCC Interior - Tapicer Samochodowy
- wojtasm5
- Posty: 360
- Rejestracja: ndz kwie 03, 2011 20:40
- Auto: E36 M3EVO OE++
- Lokalizacja: Jędrzejów - Kielce
- Kontakt:
Re: Regeneracja Vanos - demontaz/montaz w 3.2
Witam,
nie bardzo wiem o co chpdzi podeślij jakieś foto czego potrzebujesz. Może coś pomogę.
nie bardzo wiem o co chpdzi podeślij jakieś foto czego potrzebujesz. Może coś pomogę.
Grzebanie w szperach z dobrym skutkiem.
Re: Regeneracja Vanos - demontaz/montaz w 3.2
Od rana latanie telefonowanie i sukces.. o ile mozna to tak nazwac Mechanik zamowil w UK uszczelnienie walka, bedzie za dobry tydz, Pozniej telefon od Mehenker, mieli zapasowwe graty i dosla mi zagubiona czesc. Jak pojdzie sprawnie, moze wyjade w przyszly weekend na miasto. Dziekuje wszystkim za infos, sczescie ze sa jescze dobrzy ludzie na tym swiecie
BCC Interior - Tapicer Samochodowy