Różnice miedzy M3 LHD a M3 RHD
- Pawel_M3GT
- Posty: 2066
- Rejestracja: czw cze 21, 2007 18:27
- Auto: E36 M3 S54
- Lokalizacja: ///M
Różnice miedzy M3 LHD a M3 RHD
Czy ktos moze wie czym dokladnie rozni sie angielskie M3 E36, moze ktos juz robil przekladke?
Glownie chodzi o sciane grodziowa ( czy jest symetryczna , czy trzeba ja wypiac i wstawic europejska?)
Jesli chodzi o mechaniczne sprawy to wiem ze inne sa :
maglownica, serwo, kolumna, wycieraczki , ( na logike -belka pod silnik oraz barany ale z etk wychodzi ze sa takie same)
Jezeli ktos ma wiarygodne informacje na ten temat bede wdzieczny.
Glownie chodzi o sciane grodziowa ( czy jest symetryczna , czy trzeba ja wypiac i wstawic europejska?)
Jesli chodzi o mechaniczne sprawy to wiem ze inne sa :
maglownica, serwo, kolumna, wycieraczki , ( na logike -belka pod silnik oraz barany ale z etk wychodzi ze sa takie same)
Jezeli ktos ma wiarygodne informacje na ten temat bede wdzieczny.
Re: Różnice miedzy M3 LHD a M3 RHD
hey
ja jestem swiezo po przekladce.
sciany gordziowej nie musisz przeszczepiac. : wystarcy wzmocnic miejsce pod serwo ,wywiercic otwory na serwo , pedaly i drazek kierowniczy
kikla zdjec innej e36 z przekladki : 2 elementy trzeba przespawac :
pomaranczowy element do kolumny kieorwinczej
mocowanie pedaly gazu na podlodze
z czesci jaki bedziesz potrzebowac :
maglownice
mechanizmy wycieraczek
plastik na podszybie od strony wycieraczek
deske rodzielcza + zegary
panel srodkowy + tunel srodkowy
wykladzina na podloge
przelozyc sterowanie lusterek na lewe drzwi
lusterka boczne EU ( od biedy prawe moze zostac )
zamek i linka otwierania maski
przewody wodne do zbiorniczka ktory bedzie po prawej stronie ,
przewody wodne do elektrozaworow od nawiewu
linka gazu
przeorbka przednich swiatel ( przekrecenie soczewek )
zadnej wiazki przedluzac nie trzeba. wszystkie przewody maja wystarczajaca dlugosc.
jak sobie cos przypomne to dopisze.
generalnie ja oddalem auto do godnego polecenia czlowieczka. sluze kontaktem.
koszt przekladki to 2200pln + koszt czesci ( ok 1800 ) razem 4000 pln
czas ok 8-10 dni w przypadku M3.
u mnie wyszlo to tak :

pozdr
buni
ja jestem swiezo po przekladce.
sciany gordziowej nie musisz przeszczepiac. : wystarcy wzmocnic miejsce pod serwo ,wywiercic otwory na serwo , pedaly i drazek kierowniczy
kikla zdjec innej e36 z przekladki : 2 elementy trzeba przespawac :
pomaranczowy element do kolumny kieorwinczej
mocowanie pedaly gazu na podlodze




z czesci jaki bedziesz potrzebowac :
maglownice
mechanizmy wycieraczek
plastik na podszybie od strony wycieraczek
deske rodzielcza + zegary
panel srodkowy + tunel srodkowy
wykladzina na podloge
przelozyc sterowanie lusterek na lewe drzwi
lusterka boczne EU ( od biedy prawe moze zostac )
zamek i linka otwierania maski
przewody wodne do zbiorniczka ktory bedzie po prawej stronie ,
przewody wodne do elektrozaworow od nawiewu
linka gazu
przeorbka przednich swiatel ( przekrecenie soczewek )
zadnej wiazki przedluzac nie trzeba. wszystkie przewody maja wystarczajaca dlugosc.
jak sobie cos przypomne to dopisze.
generalnie ja oddalem auto do godnego polecenia czlowieczka. sluze kontaktem.
koszt przekladki to 2200pln + koszt czesci ( ok 1800 ) razem 4000 pln
czas ok 8-10 dni w przypadku M3.
u mnie wyszlo to tak :


pozdr
buni
RWD
Re: Różnice miedzy M3 LHD a M3 RHD
Belka pod silnik zostaje ta sama, jest identyczna w RHD i LHD.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
było M5 E39x2, M5 E60x2
Re: Różnice miedzy M3 LHD a M3 RHD
Jakieś szczególne problemy i czy poza świadomością wychodzą jakiś mankamenty przekładki?
No Fear - No Fun!
Re: Różnice miedzy M3 LHD a M3 RHD
a jakie problemy w/g ciebie mogą wystapic ???? bo minic nie przychodzi do glowy,,,
RWD
Re: Różnice miedzy M3 LHD a M3 RHD
jakbym wiedział to bym nie tytał o to.
Znam 2 przekładki i w każdej z nich było coś. W jednej nie mogli dojść z kolumną kierowniczą, coś było nie tak z promieniem skrętu na strone, w drugiej błąd blacharza w otworach chyba też do kolumny kierowniczej. Nie znam szczegółów bo nie moje auta ale znam właścicieli którzy narzekali.
Znam 2 przekładki i w każdej z nich było coś. W jednej nie mogli dojść z kolumną kierowniczą, coś było nie tak z promieniem skrętu na strone, w drugiej błąd blacharza w otworach chyba też do kolumny kierowniczej. Nie znam szczegółów bo nie moje auta ale znam właścicieli którzy narzekali.
No Fear - No Fun!
Re: Różnice miedzy M3 LHD a M3 RHD
Buni a jak wyglada sprawa od strony rejestracji, jakies prolemy ze kiera przekladana 

Re: Różnice miedzy M3 LHD a M3 RHD
nie.
robisz przeglad tech po przekladce dopuszczajacy aut od oruchu i rejestrujesz.
robisz przeglad tech po przekladce dopuszczajacy aut od oruchu i rejestrujesz.
RWD
Re: Różnice miedzy M3 LHD a M3 RHD
Witam wszystkich z racji tego, że dzisiaj stałem się szczęśliwym posiadaczem M3 3.2 e36 cabrio
niestety w wersji angielskiej mam parę pytań:
1. Czy ktoś orientuje się gdzie można wykonac przekładkę najlepiej w Łodzi może macie jakieś namiary na fachowców, którzy się tym zajmują.
2. Moja nowa zabawka jest lekko uszkodzona z lewej strony na pewno do wymiany jest wachacz i jakieś części lewego zawieszenia. Czy te elementy występują w zamiennikach czy muszę szukac z oryginału??
3. jeśli chodzi o magiel czy musi byc od m3 czy od wersji cywilnej też podpasuje dodam, że mam silnik 3.2

1. Czy ktoś orientuje się gdzie można wykonac przekładkę najlepiej w Łodzi może macie jakieś namiary na fachowców, którzy się tym zajmują.
2. Moja nowa zabawka jest lekko uszkodzona z lewej strony na pewno do wymiany jest wachacz i jakieś części lewego zawieszenia. Czy te elementy występują w zamiennikach czy muszę szukac z oryginału??
3. jeśli chodzi o magiel czy musi byc od m3 czy od wersji cywilnej też podpasuje dodam, że mam silnik 3.2
Re: Różnice miedzy M3 LHD a M3 RHD
Jesli magiel zalozysz od wersji cywilnej to nie bedzie sie niczym roznil niz ten co masz do tej pory. Gdy zmienisz na ten z M3 3,0 to przelozenie wowczas zmieni sie (skroci) do 2,9 obr. teraz masz chyba 3,2obr.
BMW ///M POWER M3 E36--->M5 E34--->??