m3 e36 dolot

1992-1999 | silniki: S50B30, S50B32
kucak
Posty: 12
Rejestracja: pt wrz 13, 2013 21:09
Auto: M3 e36

m3 e36 dolot

Post autor: kucak » sob lis 01, 2014 22:54

Co można zrobić z dolotem w s50b30 aby dało to efekt w racjonalnych cenach oczywiście.

Awatar użytkownika
Pawel_M3GT
Posty: 2058
Rejestracja: czw cze 21, 2007 18:27
Auto: E36 M3 S54
Lokalizacja: ///M

Re: m3 e36 dolot

Post autor: Pawel_M3GT » ndz lis 02, 2014 13:42

kolektor od 3.2 - inne lejki

kucak
Posty: 12
Rejestracja: pt wrz 13, 2013 21:09
Auto: M3 e36

Re: m3 e36 dolot

Post autor: kucak » ndz lis 02, 2014 18:29

Jaki efekt to da? Co oprócz tego można jeszcze zrobić i czy karbon dużo da? I czy dawać stożek czy lepiej nie?

Skrzeku
Posty: 314
Rejestracja: pt sty 24, 2014 19:57
Auto: E36 M3 3.0

Re: m3 e36 dolot

Post autor: Skrzeku » ndz lis 02, 2014 23:35

Coś trzeba dłubać przy komputerze przy wymianie tych trąbek ? Opłaca się ?

Aguirre
Posty: 28
Rejestracja: czw maja 22, 2014 13:48
Auto: E36

Re: m3 e36 dolot

Post autor: Aguirre » pn lis 10, 2014 07:46

Zmiana trąbek na te z 3,2 przeniesie moment i moc w wyższe obroty.Zapewne stracisz trochę na dole.

ODPOWIEDZ