Klatka bezpieczenstwa
Klatka bezpieczenstwa
Witam,
Czy zna ktos kogos kto wykonuje klatki bezpieczenstwa do M3?
Czy zna ktos kogos kto wykonuje klatki bezpieczenstwa do M3?
Re: Klatka bezpieczenstwa
http://klatki.adamkozak.pl/
Bardzo polecam, kompletne przygotowanie nadwozia - obspawanie, wzmocnienie, wykonanie i montaż klatki, konserwacja i lakierowanie.
Bardzo wysoki poziom.
Bardzo polecam, kompletne przygotowanie nadwozia - obspawanie, wzmocnienie, wykonanie i montaż klatki, konserwacja i lakierowanie.
Bardzo wysoki poziom.
Re: Klatka bezpieczenstwa
Dzieki za info, zastanawiam sie ile taka klatka wazy? Ile kg mozna zbic z M3 e36 wywalajac caly srodek i wstawiajac lekkie maskii? Czy ktos ma jakies doswiadczenie z rajdowkami? Ile sekund mozna urwac na przyspieszeniu od 0-100? Mam obecnie 300 kucy i 321 momentu, przyspiesza cos kolo 5.8-6.0. Ile z tego mozna urwac po wywalniu zbednych gratow? Interesuje mnie cos w przedziale 5.0 sec. Czy taki wynik jest mozliwy do osiagniecia bez modyfikowania silnika? Czy wyregulowanie vanosa cos daje na przyspieszeniu bo podobno moj jest do zrobienia, nawet mam lekki wyciek oleju z silnika. Sory ze tyle pytan na raz ale wlasnie mam cisnienie zeby ostro polatac po torze w tym sezonie.
A tak przy okazji moze ktos wie jak sie wylacza ograniczenie predkosci? U mnie jest odciecie przy 265 ostanio testowalem i mi sie to nie podoba!
A tak przy okazji moze ktos wie jak sie wylacza ograniczenie predkosci? U mnie jest odciecie przy 265 ostanio testowalem i mi sie to nie podoba!

Re: Klatka bezpieczenstwa
Jak rajcuje Cie tylko 0-100 to kup dyfer hmmm 3.91 i tak jak stoi na slicku zrobisz 5 do 100 bez jęknięcia.
Klatka netto z CrMo to jakieś 45 kilogramów. Oczywiście może być ciut lżejsza, bądź dużo cięższa.
Moje auto waży 1325kg z pełnym bakiem, gdyby zrzucić z maski ~10kg (laminat podwójny) i z tylnej klapy 3kg (laminat podwójny) to massz okolice 1300kg.
Tylko to bez klimy/ppowietrza.
Driftowóz znajomego, z założonymi laminatowymi zderzakami + nadkolami oidp. podchodzi pod 1240 ale to jest driftowóz a nie samochód. Odchudzony ze wszystkiego, pocięty tu i tam gumówką, bez tylnej półki... Lżej nie będzie choćby skały srały.
Remap do S50B32 jest dosyć niedrogi, PW, delimiter prędkości + minimalnie więcej hp/nm.
Sprawny Vanos oczywiście jest niezbędny do tego żeby Twój silnik miał fabryczne osiągi.
Klatka netto z CrMo to jakieś 45 kilogramów. Oczywiście może być ciut lżejsza, bądź dużo cięższa.
Moje auto waży 1325kg z pełnym bakiem, gdyby zrzucić z maski ~10kg (laminat podwójny) i z tylnej klapy 3kg (laminat podwójny) to massz okolice 1300kg.
Tylko to bez klimy/ppowietrza.
Driftowóz znajomego, z założonymi laminatowymi zderzakami + nadkolami oidp. podchodzi pod 1240 ale to jest driftowóz a nie samochód. Odchudzony ze wszystkiego, pocięty tu i tam gumówką, bez tylnej półki... Lżej nie będzie choćby skały srały.
Remap do S50B32 jest dosyć niedrogi, PW, delimiter prędkości + minimalnie więcej hp/nm.
Sprawny Vanos oczywiście jest niezbędny do tego żeby Twój silnik miał fabryczne osiągi.
- Venom
- Moderator
- Posty: 3181
- Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
- Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
Re: Klatka bezpieczenstwa
Co do klatek to ja zawsze polecam http://www.ireco.com.pl/
Firma z ogromnym doświadczeniem i mega fury już robili. Irek - właściciel ma na prawdę wielkie pojęcie o tym co robi, łącznie z testami wytrzymałościowymi spawów i kompletnych klatek. Jedyny minus dla Was to odległość.
Firma z ogromnym doświadczeniem i mega fury już robili. Irek - właściciel ma na prawdę wielkie pojęcie o tym co robi, łącznie z testami wytrzymałościowymi spawów i kompletnych klatek. Jedyny minus dla Was to odległość.
- racesupport1
- Posty: 177
- Rejestracja: śr mar 23, 2011 18:05
- Lokalizacja: Wisła
- Kontakt:
Re: Klatka bezpieczenstwa
a ja polecam budowarajdowek.pl sam u niego robiłem klatkę 2lata temu, teraz to mój dobry kumpel, obecnie spawie klatki w WRC w Holandii więc ma naprawde pojęcie co i jak 

Re: Klatka bezpieczenstwa
Klatka zgodna z przepisami, podstawowa , może ważyć bardzo mało , to jest dosłownie kilka rur "nakrzyż".Ale jeśli chcesz poważnie usztywnić budę i przy okazji zabezpieczyć własny tyłek to wyjdzie przynajmniej 40 kg.
Nie wiem czemu pytasz o przyspieszenie 0-100 w związku z klatką , samochód przygotowany do przyspieszania na wprost nie powinien posiadać żadnych zbędnych gratów ,natomiast w samochodzie robionym do jazdy po zakrętach ten parametr nie ma w ogóle znaczenia.Jeśli samochód ma być szybki to niestety tanio nie będzie , wyśrubowanie jednej rzeczy nic nie da , całość musi zagrać .
Nie wiem czemu pytasz o przyspieszenie 0-100 w związku z klatką , samochód przygotowany do przyspieszania na wprost nie powinien posiadać żadnych zbędnych gratów ,natomiast w samochodzie robionym do jazdy po zakrętach ten parametr nie ma w ogóle znaczenia.Jeśli samochód ma być szybki to niestety tanio nie będzie , wyśrubowanie jednej rzeczy nic nie da , całość musi zagrać .
Re: Klatka bezpieczenstwa
Swoja klatkę robiłem w WaabGarage - http://rallyandracing.pl/ scheffler
Jak na moje jest wykonana genialnie.
Pozdrawiam
Mateusz
Jak na moje jest wykonana genialnie.
Pozdrawiam
Mateusz
KONTRROLL
Re: Klatka bezpieczenstwa
rypki piszesz bzury bo moje coupe wazy 1050 kg i nie ma w niej klatki wiec doliczajac max 50 kg na klatke a liczac to co jeszcze bede mogl wtedy wyciac to prawie wroce to obecnej wagi. A jeszcze jest sporo mas bitumicznych pod autem i z tylu w nadkolach wiec to tez troszke wazy. Nie mam laminatowych zdezakow ani wyjetych czy odchudzonych belek w nich, blotniki to orginaly bmw ciezsze troszke od zamiennikow czy laminatow. Fotel i jego mocowania ktore mam narazie uspawane a mozna zalozyc z alu i lekki fikol. 1000 kg jest w zasiegu jak nic...
S50B30 

- Venom
- Moderator
- Posty: 3181
- Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
- Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
Re: Klatka bezpieczenstwa
Wiem, że to trochę OT, ale Tomak Twoje auto to musi fruwać z taką masą. Moje auto waży sporo więcej.


Re: Klatka bezpieczenstwa
Pokaż nam wydruk z wagi.Wojtek pisze:rypki piszesz bzury bo moje coupe wazy 1050 kg i nie ma w niej klatki wiec doliczajac max 50 kg na klatke a liczac to co jeszcze bede mogl wtedy wyciac to prawie wroce to obecnej wagi. .
Re: Klatka bezpieczenstwa
siwego e30 do driftu max odchudzona z wiercona podloga bagaznika wazyla 900 wiec waga 1000kg w e36 jest ciezka raczej do uzyskania,nie twierdze ze takiej nie masz ale z checia zobaczylbym jakis wydruk z wagi.