Klatka bezpieczenstwa

1992-1999 | silniki: S50B30, S50B32
Tomak
Posty: 156
Rejestracja: ndz sie 07, 2011 03:32
Lokalizacja: Kraków

Klatka bezpieczenstwa

Post autor: Tomak » pt kwie 06, 2012 02:56

Witam,

Czy zna ktos kogos kto wykonuje klatki bezpieczenstwa do M3?

Awatar użytkownika
Żołnierz
Posty: 58
Rejestracja: ndz wrz 11, 2011 11:25
Lokalizacja: Śląsk

Re: Klatka bezpieczenstwa

Post autor: Żołnierz » pt kwie 06, 2012 09:35

http://www.race-cages.pl/

Pod nosem masz jedną z lepszych firm :)

Idzik
Posty: 833
Rejestracja: śr cze 13, 2007 00:06
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Klatka bezpieczenstwa

Post autor: Idzik » pt kwie 06, 2012 11:05

http://klatki.adamkozak.pl/

Bardzo polecam, kompletne przygotowanie nadwozia - obspawanie, wzmocnienie, wykonanie i montaż klatki, konserwacja i lakierowanie.

Bardzo wysoki poziom.

Awatar użytkownika
rypik
Posty: 869
Rejestracja: pn paź 12, 2009 10:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Klatka bezpieczenstwa

Post autor: rypik » pt kwie 06, 2012 11:50

+1 :-)

Tomak
Posty: 156
Rejestracja: ndz sie 07, 2011 03:32
Lokalizacja: Kraków

Re: Klatka bezpieczenstwa

Post autor: Tomak » pt kwie 06, 2012 17:12

Dzieki za info, zastanawiam sie ile taka klatka wazy? Ile kg mozna zbic z M3 e36 wywalajac caly srodek i wstawiajac lekkie maskii? Czy ktos ma jakies doswiadczenie z rajdowkami? Ile sekund mozna urwac na przyspieszeniu od 0-100? Mam obecnie 300 kucy i 321 momentu, przyspiesza cos kolo 5.8-6.0. Ile z tego mozna urwac po wywalniu zbednych gratow? Interesuje mnie cos w przedziale 5.0 sec. Czy taki wynik jest mozliwy do osiagniecia bez modyfikowania silnika? Czy wyregulowanie vanosa cos daje na przyspieszeniu bo podobno moj jest do zrobienia, nawet mam lekki wyciek oleju z silnika. Sory ze tyle pytan na raz ale wlasnie mam cisnienie zeby ostro polatac po torze w tym sezonie.

A tak przy okazji moze ktos wie jak sie wylacza ograniczenie predkosci? U mnie jest odciecie przy 265 ostanio testowalem i mi sie to nie podoba! :evil:

Awatar użytkownika
rypik
Posty: 869
Rejestracja: pn paź 12, 2009 10:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Klatka bezpieczenstwa

Post autor: rypik » pt kwie 06, 2012 17:28

Jak rajcuje Cie tylko 0-100 to kup dyfer hmmm 3.91 i tak jak stoi na slicku zrobisz 5 do 100 bez jęknięcia.

Klatka netto z CrMo to jakieś 45 kilogramów. Oczywiście może być ciut lżejsza, bądź dużo cięższa.

Moje auto waży 1325kg z pełnym bakiem, gdyby zrzucić z maski ~10kg (laminat podwójny) i z tylnej klapy 3kg (laminat podwójny) to massz okolice 1300kg.
Tylko to bez klimy/ppowietrza.

Driftowóz znajomego, z założonymi laminatowymi zderzakami + nadkolami oidp. podchodzi pod 1240 ale to jest driftowóz a nie samochód. Odchudzony ze wszystkiego, pocięty tu i tam gumówką, bez tylnej półki... Lżej nie będzie choćby skały srały.

Remap do S50B32 jest dosyć niedrogi, PW, delimiter prędkości + minimalnie więcej hp/nm.

Sprawny Vanos oczywiście jest niezbędny do tego żeby Twój silnik miał fabryczne osiągi.

Awatar użytkownika
Venom
Moderator
Posty: 3181
Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Re: Klatka bezpieczenstwa

Post autor: Venom » pt kwie 06, 2012 18:51

Co do klatek to ja zawsze polecam http://www.ireco.com.pl/
Firma z ogromnym doświadczeniem i mega fury już robili. Irek - właściciel ma na prawdę wielkie pojęcie o tym co robi, łącznie z testami wytrzymałościowymi spawów i kompletnych klatek. Jedyny minus dla Was to odległość.

Awatar użytkownika
racesupport1
Posty: 177
Rejestracja: śr mar 23, 2011 18:05
Lokalizacja: Wisła
Kontakt:

Re: Klatka bezpieczenstwa

Post autor: racesupport1 » pt kwie 06, 2012 21:59

a ja polecam budowarajdowek.pl sam u niego robiłem klatkę 2lata temu, teraz to mój dobry kumpel, obecnie spawie klatki w WRC w Holandii więc ma naprawde pojęcie co i jak :)

jgw
Posty: 44
Rejestracja: czw paź 16, 2008 21:19
Lokalizacja: z zamiłowania

Re: Klatka bezpieczenstwa

Post autor: jgw » ndz kwie 08, 2012 01:40

Klatka zgodna z przepisami, podstawowa , może ważyć bardzo mało , to jest dosłownie kilka rur "nakrzyż".Ale jeśli chcesz poważnie usztywnić budę i przy okazji zabezpieczyć własny tyłek to wyjdzie przynajmniej 40 kg.
Nie wiem czemu pytasz o przyspieszenie 0-100 w związku z klatką , samochód przygotowany do przyspieszania na wprost nie powinien posiadać żadnych zbędnych gratów ,natomiast w samochodzie robionym do jazdy po zakrętach ten parametr nie ma w ogóle znaczenia.Jeśli samochód ma być szybki to niestety tanio nie będzie , wyśrubowanie jednej rzeczy nic nie da , całość musi zagrać .

KONTRROLL
Posty: 10
Rejestracja: pt kwie 13, 2012 22:15
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Klatka bezpieczenstwa

Post autor: KONTRROLL » sob kwie 14, 2012 12:28

Swoja klatkę robiłem w WaabGarage - http://rallyandracing.pl/ scheffler

Jak na moje jest wykonana genialnie.

Pozdrawiam
Mateusz
KONTRROLL

Wojtek
Posty: 124
Rejestracja: pt mar 27, 2009 12:46
Lokalizacja: Krosno

Re: Klatka bezpieczenstwa

Post autor: Wojtek » sob cze 09, 2012 10:00

rypki piszesz bzury bo moje coupe wazy 1050 kg i nie ma w niej klatki wiec doliczajac max 50 kg na klatke a liczac to co jeszcze bede mogl wtedy wyciac to prawie wroce to obecnej wagi. A jeszcze jest sporo mas bitumicznych pod autem i z tylu w nadkolach wiec to tez troszke wazy. Nie mam laminatowych zdezakow ani wyjetych czy odchudzonych belek w nich, blotniki to orginaly bmw ciezsze troszke od zamiennikow czy laminatow. Fotel i jego mocowania ktore mam narazie uspawane a mozna zalozyc z alu i lekki fikol. 1000 kg jest w zasiegu jak nic...
S50B30 :)

Awatar użytkownika
Venom
Moderator
Posty: 3181
Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Re: Klatka bezpieczenstwa

Post autor: Venom » sob cze 09, 2012 10:26

Wiem, że to trochę OT, ale Tomak Twoje auto to musi fruwać z taką masą. Moje auto waży sporo więcej.

Obrazek

Awatar użytkownika
rypik
Posty: 869
Rejestracja: pn paź 12, 2009 10:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Klatka bezpieczenstwa

Post autor: rypik » sob cze 09, 2012 10:36

Wojtek pisze:rypki piszesz bzury bo moje coupe wazy 1050 kg i nie ma w niej klatki wiec doliczajac max 50 kg na klatke a liczac to co jeszcze bede mogl wtedy wyciac to prawie wroce to obecnej wagi. .
Pokaż nam wydruk z wagi.

Awatar użytkownika
wania
Posty: 953
Rejestracja: śr paź 22, 2008 20:16
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Klatka bezpieczenstwa

Post autor: wania » sob cze 09, 2012 10:47

Venom, a ja myslalem ze moj Kaloszek duzo wazy :P

tomb32
Posty: 224
Rejestracja: sob sty 30, 2010 14:52
Lokalizacja: gostynin

Re: Klatka bezpieczenstwa

Post autor: tomb32 » sob cze 09, 2012 12:09

siwego e30 do driftu max odchudzona z wiercona podloga bagaznika wazyla 900 wiec waga 1000kg w e36 jest ciezka raczej do uzyskania,nie twierdze ze takiej nie masz ale z checia zobaczylbym jakis wydruk z wagi.

ODPOWIEDZ