Dziwny wyciek oleju, pomocy !!

1992-1999 | silniki: S50B30, S50B32
Awatar użytkownika
racesupport1
Posty: 177
Rejestracja: śr mar 23, 2011 18:05
Lokalizacja: Wisła
Kontakt:

Re: Dziwny wyciek oleju, pomocy !!

Post autor: racesupport1 » śr lip 06, 2011 17:29

hehehe, wszystko jasne, działamy w tym samym czasie :D

Awatar użytkownika
Foinix
Posty: 181
Rejestracja: pn mar 21, 2011 19:36
Auto: E36 M3 3.2
Lokalizacja: Osby, Sverige
Kontakt:

Re: Dziwny wyciek oleju, pomocy !!

Post autor: Foinix » sob maja 30, 2015 14:51

racesupport1 pisze:Wykręcamy, podmieniamy oring na 14mm x 1.5mm, wkręcając zwracać uwagę na to, żeby oring się nie podwinął lub go nie ścięło
przepraszam za odkop ale chciałbym się upewnić...

czy o-ring 14mm x 1,5mm to jest nominalny rozmiar o-ringa taki jak jest oryginalnie założony na regulator ?

czy może jest minimalnie grubszy niż oryginał ? jeśli to inny rozmiar to jaki jest oryginalny ?
“Nie znam stylu jazdy który nie jest ryzykowny. Każdy z nas musi się poprawiać. Każdy kierowca ma swój limit, mój limit jest troszkę dalej niż innych”
ś.p. Ayrton Senna da Silva

Endru
Posty: 104
Rejestracja: śr cze 22, 2011 13:20
Auto: e36 M3 3.2
Lokalizacja: Warszawa

Re: Dziwny wyciek oleju, pomocy !!

Post autor: Endru » ndz maja 31, 2015 21:39

Nie jestem pewien w 100% gdyż robiłem to dość dawno temu. Kojarzę, że ktoś gdzieś napisał, że jest to taki sam o-ring jak na połączeniu przewodów z chłodnicą oleju w e30 325i. Katalog części wykazuje o-ring 13,4 x 1,78 nr. części 17 22 2 245 358 z tego co pamiętam, to zamówiłem dokładnie taki i po zamontowaniu problem nie powrócił. Koledzy piszą, że stosują z dobrym skutkiem o-ring 14,5 x 1,5 więc chyba najistotniejsze jest aby był to świeży, elastyczny o-ring a rozmiar nie musi być super dokładny.

ODPOWIEDZ