S50B30 / S50B32 - wyniki z hamowni

1992-1999 | silniki: S50B30, S50B32
Awatar użytkownika
rypik
Posty: 869
Rejestracja: pn paź 12, 2009 10:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

S50B30 / S50B32 - wyniki z hamowni

Post autor: rypik » pt mar 04, 2011 14:34

No Panowie, do dzieła, może posiadacze S50 będą mieli więcej samozaparcia do hamowania niż Ci co mają S62 :-D

223 tyś przelotu, totalna seria software, totalna seria dolot/wydech pozatym, że wydech krzywo powieszony :-)

Stare świece, stary filtr powietrza, stary ale sprawny przepływomierz, stare ale sprawne lambdy, stare na oko CR/CPSy, PB95/Neste, 4 gatunki oleju w motorze, kto zna ten wie jaka to piękna sztuka :-D :-D

Uszczelki elektrozaworków Vanos'a wymienione na nowe jakis czas temu.

Obrazek

kons6
Posty: 246
Rejestracja: pn sty 11, 2010 20:13
Lokalizacja: poz

Re: S50B30 / S50B32 - wyniki z hamowni

Post autor: kons6 » pt mar 04, 2011 20:55

wykres mojego auta po zakupie
http://picasaweb.google.com/10585654035 ... 8840482034
z porownania do innych wynika, ze typowa moc m3 e36, które dotrwały do dziś, to okolice 290KM, moment około 330Nm

Awatar użytkownika
--==maly==----
Posty: 2510
Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
Auto: M3 F80 17"
Lokalizacja: Warszawa

Re: S50B30 / S50B32 - wyniki z hamowni

Post autor: --==maly==---- » sob mar 05, 2011 00:21

Moje byłe M3 e36 3.2 też pokazało 282KM po wymianie przepływki i wtrysków było 294KM NM nie pamiętam ale nadal miałem wrażenie,że nie jest tak jak być powinno Allcar średnio raz na tydzień był przeze mnie męczony,żeby diagnozować ale nic ciekawego więcej nie znaleźliśmy auto sprzedałem z taką mocą.

Konrad
Posty: 28
Rejestracja: sob cze 09, 2007 22:15
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: S50B30 / S50B32 - wyniki z hamowni

Post autor: Konrad » sob mar 05, 2011 17:41

Ładny wykresik, ale pamiętam jak Ci mówiłem, że ona jeździ prawie tak samo jak 3.2 to mi nie za bardzo wierzyłeś a tu proszę jaki przyzwoity wynik
A świece nie są takie stare, bo były wymieniane przy 215.
Ostatnio zmieniony ndz mar 06, 2011 09:04 przez Konrad, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
rypik
Posty: 869
Rejestracja: pn paź 12, 2009 10:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: S50B30 / S50B32 - wyniki z hamowni

Post autor: rypik » sob mar 05, 2011 18:11

Stare w sensie, nie wymienione 100 km przed pomiarem. No Kondziu wynik jest zaskakujący :-)

Szkoda, że swojej 3.2 nie zdążyłem wyhamować przez pogodę, ale może nowy właściciel to zrobi. Bo dupohamownia mówi mi, że była szybsza.

Awatar użytkownika
Inur
Posty: 273
Rejestracja: ndz sty 04, 2009 00:43
Auto: E36 M3 3.2
Lokalizacja: Poznań

Re: S50B30 / S50B32 - wyniki z hamowni

Post autor: Inur » wt mar 08, 2011 22:32

Tyle u mnie było na randomowym pomiarze:

Obrazek

Aktualnie silnik przechodzi remont, będzie doprężony, na ostrych wałkach, airboxie i bez MAFu/sond. Jak się uda wszystko złożyć i wystroić to wrzucę wykres.

edit: to jest 3.0, przebieg nie wiadomo jaki, kumpel który robi remont mówi że 200+.

Dakic
Posty: 123
Rejestracja: pt cze 25, 2010 21:20
Lokalizacja: Pszczyna
Kontakt:

Re: S50B30 / S50B32 - wyniki z hamowni

Post autor: Dakic » ndz sie 14, 2011 02:22

http://cgi.ebay.pl/BMW-E36-M3-Z3-M-3-2- ... 27bd57d0c4

O CO TU CHODZI??? Ktos tu kiedys pisal ze trafil na 3.2 ktore zchamowalo 363km i 382nm czyzby na seryjnym slupku bylo to mozliwe?

Awatar użytkownika
rypik
Posty: 869
Rejestracja: pn paź 12, 2009 10:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: S50B30 / S50B32 - wyniki z hamowni

Post autor: rypik » ndz sie 14, 2011 11:31

CHyba przez 10km przebiegu :-)

ODPOWIEDZ