Prosiłbym o rade, sugestie
Tak jak w opisie ///3 e 36 3.0 zawiecha z przodu 2 cm niższa niż oryginał
Fabrycznie auto jeździ na 4 kołach w rozmiarze 235/40/17, ja obecnie mam na tyle nówki 245/40 bo tak mi się bardziej podoba ale padła decyzja na wymianę przednich kapci. Obecnie mam założone 225/45 ale mam dylemat czy kupić 235 czy zostać przy 225. Wizualnie 225 jest niewiele większym kołem (5 mm) i średnio o 100 pln tańszym na dwóch oponach od 235. Stówa to nie dużo ale czy wizualnie nie zrobi się większy prześwit(przy 235).Wiecie na papierze pól centymetra to mało ale wizualnie to nieraz dużo i tu proszę o sugestie bo zapewne śmigacie na takich i takich kapciach. Może jakieś fotki.
oponki
- wojtasm5
- Posty: 360
- Rejestracja: ndz kwie 03, 2011 20:40
- Auto: E36 M3EVO OE++
- Lokalizacja: Jędrzejów - Kielce
- Kontakt:
Re: oponki
Może zacznijmy od tego jakie masz felgi? Rozmiar?
Grzebanie w szperach z dobrym skutkiem.
- listek
- Posty: 459
- Rejestracja: pt paź 31, 2008 19:53
- Auto: M3 3.0, M3 E46
- Lokalizacja: KOŁOBRZEG
- Kontakt:
Re: oponki
tak jak pisałem wielkość 17 cali (styling 24 tradycyjna) a szerokość jak w oryginale czyli przód 7.5 cali i tył 8,5 cali
zarejestruj swoje ///M na
www. bmw-motorsport.pl
www. bmw-motorsport.pl
- Pawel_M3GT
- Posty: 2058
- Rejestracja: czw cze 21, 2007 18:27
- Auto: E36 M3 S54
- Lokalizacja: ///M
Re: oponki
Listek, raczej wrzucaj 235/40. Lepsza przyczepnosc i prowadzenie.
Niestety dostępność rozmiaru 235/40 jest bardzo slaba, najlepiej juz duzo wczesniej sobie szukac.
Mam ten rozmiar w swojej 325i, jezdzi sie super, optycznie tez jest lepiej niz 225/45, ktora wyglada troszke baloniasto - podobnie zreszta jak fabryczny tył z M3 3.2 czyli 245/40.. jeszcze wiekszy balon.
Jesli M trojka ma byc nie tylko jako eksponat , a takze do ostrej jazdy, osobiscie zakladalbym tylko 18 calowe felgi w rozmiarze 225/40 i 255/35. Wyrazna różnica w prowadzeniu względem 17
Niestety dostępność rozmiaru 235/40 jest bardzo slaba, najlepiej juz duzo wczesniej sobie szukac.
Mam ten rozmiar w swojej 325i, jezdzi sie super, optycznie tez jest lepiej niz 225/45, ktora wyglada troszke baloniasto - podobnie zreszta jak fabryczny tył z M3 3.2 czyli 245/40.. jeszcze wiekszy balon.
Jesli M trojka ma byc nie tylko jako eksponat , a takze do ostrej jazdy, osobiscie zakladalbym tylko 18 calowe felgi w rozmiarze 225/40 i 255/35. Wyrazna różnica w prowadzeniu względem 17
- listek
- Posty: 459
- Rejestracja: pt paź 31, 2008 19:53
- Auto: M3 3.0, M3 E46
- Lokalizacja: KOŁOBRZEG
- Kontakt:
Re: oponki
dzięki za podpowiedź
zaintrygowała mnie info, że przy 235 będzie lepsze prowadzenie i lepszy optycznie wygląd
na 18 mam chrapkę ale na razie auto to eksponat
zaintrygowała mnie info, że przy 235 będzie lepsze prowadzenie i lepszy optycznie wygląd
na 18 mam chrapkę ale na razie auto to eksponat
zarejestruj swoje ///M na
www. bmw-motorsport.pl
www. bmw-motorsport.pl
- Pawel_M3GT
- Posty: 2058
- Rejestracja: czw cze 21, 2007 18:27
- Auto: E36 M3 S54
- Lokalizacja: ///M
Re: oponki
Lepsze prowadzenie -szersza opona lepiej bedzie kleic, do tego jest minimalnie nizsza wiec tez ciut sztywniejsza itp.
Wyglad jest lepszy , bo 225/45 optycznie jak dla mnie jest ciut za wysoka.
Dodam jeszcze ze polecam opony Michelin Pilot Sport, wedlug mnie sa najlepsze , jakis w miare nowszy model , generalnie od PS2 w zwyz , patrz tylko na rocznik, zeby nie mialy kilkunastu lat.. i taka jeszcze drobna raada : pytaj handlarzy po sto razy to samo ( niestety tak z nimi trzeba , bo inaczej ci wysla smiecia ) - czy nie ma uszkodzen na boku opony, na stopce , rancie itp. latki na pograniczu czola opony z bokiem, czy nie byla dziurkowana, a potem zalepiona ( zeby nie mozna jej bylo sprzedac po uplywie waznosci , w Polsce to lataja i sprzedaja... ) jak ma jakas latke to pytaj dokladnie jaka srednica dziury i czy jest kolek czy nie itp no chyba ze kupujesz nowki
Powodzenia !