Wygluszenia a zawory e36

1992-1999 | silniki: S50B30, S50B32
Awatar użytkownika
Juras
Posty: 422
Rejestracja: pn gru 26, 2016 12:22
Auto: M4 LCI ZCP 6b; E36coupe M50B30

Wygluszenia a zawory e36

Post autor: Juras » wt maja 28, 2019 16:25

W mojej e36 wylecialo wszystko co bylo zbedne. W tym oczywiscie wszystkie maty, wygluszenia, itp. Slychac dosc wyraznie chyba zawory. Silnik niby po remoncie i wiem ze zawory byly kupione nowe (stare pozostaly tylko szklanki bo podobno byly ok a koszt nowych byl niewspolmierny). Czy to typowe w wybebeszonych samochodach, ze je tak slychac? Dodam tylko, ze przez 2 sekundy po odpaleniu slychac je jeszcze bardziej. Ale pozniej dochodzi olej i ewidentnie mniej halasuja ale dalej je slychac. Co myslicie?
Obrazek

jager
Posty: 53
Rejestracja: pn maja 27, 2013 20:02
Auto: 535XD

Re: Wygluszenia a zawory e36

Post autor: jager » ndz cze 02, 2019 08:16

Jeżeli mówimy o silniku typu s50 to tam nie ma szklanek, głowica jest na "mechanice". Może masz źle ustawiony luz zaworowy.

Awatar użytkownika
Juras
Posty: 422
Rejestracja: pn gru 26, 2016 12:22
Auto: M4 LCI ZCP 6b; E36coupe M50B30

Re: Wygluszenia a zawory e36

Post autor: Juras » ndz cze 02, 2019 08:31

Nie, jak w avatarze. M50. Ale niezależnie od silnika, chodzi o to jak bardzo wzrasta poziom głośności pracy zaworów słyszany w środku przy wywalonych wszystkich wygłuszeniach? Lub ewentualnie czy po wymianie zaworów na nowe mogą one pracować jakiś czas głośniej?
Obrazek

ODPOWIEDZ