Dolot M50B30
Dolot M50B30
Czy jest sens się w to w ogóle bawić czy zostawić serię z 2,5, oczywiście z nowym filtrem? Czytam o wkładkach, simotach i innych wynalazkach, niby przy innych przeróbkach wzrasta sens ale nie wiem czy gra jest warta świeczki? Będą barany i kompletny wydech sportowy ale dla kilku KM jak mam się bawić w jakieś olejki do wkładek to nie wiem czy nie odpuścić. No chyba, że jest jakieś rozwiązanie dolotu, które do 1500 PLN da 10KM przy strokerze, wydechu i strojeniu to słucham.
- wojtasm5
- Posty: 360
- Rejestracja: ndz kwie 03, 2011 20:40
- Auto: E36 M3EVO OE++
- Lokalizacja: Jędrzejów - Kielce
- Kontakt:
Re: Dolot M50B30
Robisz takie mody a już siły do kończyć nie masz siły. Trzeba na siłę konczyć projekt. Myślałeś o przepustnicy z V8?
Grzebanie w szperach z dobrym skutkiem.
Re: Dolot M50B30
Cold air intake Injen taki jak tu: http://www.modbargains.com/injen-intake ... i-328i.htm byłby pewnie fajną opcją, ale ile mocy to faktycznie da to chyba nikt nie będzie w stanie powiedzieć. Podobny można też zrobić samemu za ułamek tej ceny jak masz czas się pobawić.
Myślałeś o ITB? To by była chyba pierwsza rzecz jaką bym robił z dolotem w takim R6, chociażby dla tej reakcji na gaz i brzmienia.
Myślałeś o ITB? To by była chyba pierwsza rzecz jaką bym robił z dolotem w takim R6, chociażby dla tej reakcji na gaz i brzmienia.
Re: Dolot M50B30
Wojtas cos od rzeczy piszesz calkiem. Szukam najlepszego rozwiazania. Nie slyszalem o przepustnicy z V8. Seevin, rozwazalem itb, widzialem adaptery na sprzedaz ale niebardzo wiedzialbym jak sie dalej za to zabrac. Trzeba kupic zestaw przepustnic z s50 bo nie widzialem niczego takiego na sprzedaz nigdzie? Czy mozna to poskladac z pojedynczych, zwyklych przepustnic? Jaki jest calkowity koszt takiej przerobki na itb? Nie wiem czy jest sens jesli np. za rok mialoby wleciec turbo.
Rozwiazanie z tym dolotem z dlugiej rury i filtrem na dole niesie ryzyko zassania wody do silnika z jezdni.
Tu jest ciekawa rzecz o modyfikacji ori puszki: http://www.brazeauracing.com/airbox.htm
Rozwiazanie z tym dolotem z dlugiej rury i filtrem na dole niesie ryzyko zassania wody do silnika z jezdni.
Tu jest ciekawa rzecz o modyfikacji ori puszki: http://www.brazeauracing.com/airbox.htm
- wojtasm5
- Posty: 360
- Rejestracja: ndz kwie 03, 2011 20:40
- Auto: E36 M3EVO OE++
- Lokalizacja: Jędrzejów - Kielce
- Kontakt:
Re: Dolot M50B30
Przepustnica na linkę z V8 daje radę w takich układach M5xB30, logiczne że kolektor m50b25. Większej przepustowości nie znajdziesz w bmw poza 6-przepustnicami.... . Co do turbo na miejscu masz już kilka warsztatów które mają spore doświadczenie w podnoszenia mocy i uturbianiu. Moce jakie te silniki generują są imponujące.... potem walczymy z napędem co by się nie sypał.
Grzebanie w szperach z dobrym skutkiem.
- Pawel_M3GT
- Posty: 2058
- Rejestracja: czw cze 21, 2007 18:27
- Auto: E36 M3 S54
- Lokalizacja: ///M
Re: Dolot M50B30
Jesli auto ma byc wolnossace to wiadomo najlepiej przepustnice z kolektorem z m3, ale to impreza na conajmniej kilka tysiecy zlotych. Musisz mieć do tego jeszcze flansze - porzadna koszt z 600 euro. Do tego caly wydech z baranami m3.
Pamietaj o jednym: z gowna bicza nie ukrecisz. Wydane spore pieniadze, a Mka to to nie bedzie.
Ja osobiscie bym wsadzil tylko kompletny wydech z M3 ,lekkie kolo zamachowe, krotrzy dyfer , kolektor zostawil seryjny z M50 ( jest naprawde dobry ) plus program i wiecej nic nie robil, bo zaraz wyjdzie , ze masz silnik M50 w cenie S50 czy S54..
Pamietaj o jednym: z gowna bicza nie ukrecisz. Wydane spore pieniadze, a Mka to to nie bedzie.
Ja osobiscie bym wsadzil tylko kompletny wydech z M3 ,lekkie kolo zamachowe, krotrzy dyfer , kolektor zostawil seryjny z M50 ( jest naprawde dobry ) plus program i wiecej nic nie robil, bo zaraz wyjdzie , ze masz silnik M50 w cenie S50 czy S54..
Re: Dolot M50B30
Dokładnie. A za rok być może wleci turbo więc nie wiem czy jest sens.Pawel_M3GT pisze: ↑pn sty 28, 2019 13:26Jesli auto ma byc wolnossace to wiadomo najlepiej przepustnice z kolektorem z m3, ale to impreza na conajmniej kilka tysiecy zlotych. Musisz mieć do tego jeszcze flansze - porzadna koszt z 600 euro. Do tego caly wydech z baranami m3.
Pamietaj o jednym: z gowna bicza nie ukrecisz. Wydane spore pieniadze, a Mka to to nie bedzie.
Wydechu z M3 nie będzie ale wleci nowy zestaw barany+sportowe katy Schmiedmanna. Opinie różne, ale i tak lepsze niż stare ori, w razie czego rok przeżyję i i tak wleci coś innego pod turbo. Dyfer już jest 3.45, program będzie i przy strokerze powinno być min. 240KM jeśli silnik został dobrze wyremontowany i poskładany. 250 może byłoby realne ale nie ma co się nastawiać. Podobno najmociejszy stroker 3.0 w PL to 260KM na ITB i kilka innych patentów.Pawel_M3GT pisze: ↑pn sty 28, 2019 13:26Ja osobiscie bym wsadzil tylko kompletny wydech z M3 ,lekkie kolo zamachowe, krotrzy dyfer , kolektor zostawil seryjny z M50 ( jest naprawde dobry ) plus program i wiecej nic nie robil, bo zaraz wyjdzie , ze masz silnik M50 w cenie S50 czy S54.
O M50 kolektorze tak też słyszałem, nie na darmo montują do M52B28, stąd właśnie nie wiem czy jest sens go ruszać.