Paski wielorowkowe s50b32

1992-1999 | silniki: S50B30, S50B32
Awatar użytkownika
Rekin
Posty: 122
Rejestracja: czw wrz 10, 2009 19:10
Lokalizacja: wawa

Paski wielorowkowe s50b32

Post autor: Rekin » pt lip 09, 2010 15:33

Przymierzam się do zakupu i wymiany pasków klinowych w S50B32. Na razie ustaliłem ze potrzebne są 2 :) Czy ktoś wie dokladnie jakie oznaczenia (dlugosc i ilosc rowków) są potrzebne do wersji z klimatronikiem? Bo w sklepie nie potrafia okreslic dokladnie jakie paski tam powinny siedziec. Do tego jeszcze pytanie o rolki. Czy tam są dwie rolki napinające i jedna prowadząca? Czy ruville robi dobre rolki? Gdzies slyszalem ze to wlasnie rolki tej firmy dostajemy w pudelkach z ASO.

Camil
Posty: 1179
Rejestracja: wt lip 08, 2008 13:32
Auto: e36s54
Lokalizacja: Torun
Kontakt:

Re: Paski wielorowkowe s50b32

Post autor: Camil » pt lip 09, 2010 16:15


Awatar użytkownika
Rekin
Posty: 122
Rejestracja: czw wrz 10, 2009 19:10
Lokalizacja: wawa

Re: Paski wielorowkowe s50b32

Post autor: Rekin » pt lip 09, 2010 16:26

czyli pasek obejmujący pompe powietrza i kompresor klimy w moim przypadku ma byc 5K x 880mm?
Co oznacza silnik niskoprężny?

Camil
Posty: 1179
Rejestracja: wt lip 08, 2008 13:32
Auto: e36s54
Lokalizacja: Torun
Kontakt:

Re: Paski wielorowkowe s50b32

Post autor: Camil » pt lip 09, 2010 16:37

Jesli masz climatronic to ten, jesli normalne to ten najdluzszy z tego co tutaj rozkiminam. Ruville polecam, mam u siebie. Takze z tego co widze to masz jedna rolke napinajaca?

Awatar użytkownika
Inur
Posty: 273
Rejestracja: ndz sty 04, 2009 00:43
Auto: E36 M3 3.2
Lokalizacja: Poznań

Re: Paski wielorowkowe s50b32

Post autor: Inur » pt lip 09, 2010 18:34

Co oznacza silnik niskoprężny?
Zgaduję że chodzi o silnik benzynowy.

Awatar użytkownika
Rekin
Posty: 122
Rejestracja: czw wrz 10, 2009 19:10
Lokalizacja: wawa

Re: Paski wielorowkowe s50b32

Post autor: Rekin » pt lip 09, 2010 18:53

Mi się wydaję że to jednak chodzi o jakieś wersje z obniżonym stopniem spreżania na rynki z gorszą jakością paliwa? Bo wg Etki wychodzi ze zarowno dluzsza jak i krotsza wersja paska klimy pasuje wylacznie do silnikow s50.

Awatar użytkownika
wania
Posty: 953
Rejestracja: śr paź 22, 2008 20:16
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Paski wielorowkowe s50b32

Post autor: wania » pt lip 09, 2010 18:57

rolki bierz z ASO nie sa drogie a jakos wykonania o niebo lepsza niz zamiennikow - wiem bo wymienialem u siebie

Konrad95x
Posty: 567
Rejestracja: wt sie 25, 2009 21:28
Auto: M5
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Re: Paski wielorowkowe s50b32

Post autor: Konrad95x » pt lip 09, 2010 22:56

Ruville nie robi rolek, jest tylko pakowaczem. W środku znajdują się głównie rolki INA, czyli produkty stosowane na pierwszy montaż (czyt. oryginał). Rolki i paski są taniutkie więc proponuję nie bawić się w produkty 'no name' tylko założyć coś renomowanego... np. wspomnianego ruvilla...
Konrad
http://www.ktd.eu" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Rekin
Posty: 122
Rejestracja: czw wrz 10, 2009 19:10
Lokalizacja: wawa

Re: Paski wielorowkowe s50b32

Post autor: Rekin » sob wrz 24, 2011 22:29

Dziś sprawdzone empirycznie w s50b32:
klima + pompa powietrza w s50b32 - pasek 5PK x 1125
pompa wody + alternator + wspomaganie - pasek 6PK x 1515
jeśli ktoś chce usunąć pompę powietrza - pasek 5PK x 880
jeśli ktoś nie ma klimy a tylko pompę powietrza - pasek 5PK x 785

Rolki Ruville, w pudełki faktycznie INA, dokładnie takie same jakie miałem założone fabrycznie w BMW.

ODPOWIEDZ