Tarcze i klocki hamulcowe
Tarcze i klocki hamulcowe
na dziś mam zestaw EBC: tarcze perforowane i nacinane plus klocki EBC Red
układ hamulcowy standardowy m3 3,2
szukam klocków i tarcz:
- z max siłą hamowania od początku (bez dogrzewania)
- dobrze wykonanych znaczeniu: tarcze nie pękną, okładziny z klocków się nie odkleją
- utrzymujących właściwości przy wielu hamowaniach z prędkości ok 120 do 50
- cena w granicach rozsądku
bez znaczenia:
- hamowanie z dużych prędkości (np. 200 do 0 nie będzie praktycznie występowało)
- cicha praca
- trwałość okładzin i tarcz
- ograniczenie pyłu ze ścierających się klocków
układ hamulcowy standardowy m3 3,2
szukam klocków i tarcz:
- z max siłą hamowania od początku (bez dogrzewania)
- dobrze wykonanych znaczeniu: tarcze nie pękną, okładziny z klocków się nie odkleją
- utrzymujących właściwości przy wielu hamowaniach z prędkości ok 120 do 50
- cena w granicach rozsądku
bez znaczenia:
- hamowanie z dużych prędkości (np. 200 do 0 nie będzie praktycznie występowało)
- cicha praca
- trwałość okładzin i tarcz
- ograniczenie pyłu ze ścierających się klocków
Re: Tarcze i klocki hamulcowe
Ja do twoich zastosowań proponuję oryginalne tarcze + klocki np. ferodo ds performance, lub Textar T4089.
Może cena nie będzie najniższa, ale taki zestaw na pewno długo Ci posłuży, nie pogięty, bez telepania kierownicą (tarcza pływająca) i z dobrym (czyt.bezpiecznym) wynikiem hamowania.
Ori tarcze po rabacie cena 630 PLN/szt + klocki Nie znam ceny.
Pozdrawiam
Może cena nie będzie najniższa, ale taki zestaw na pewno długo Ci posłuży, nie pogięty, bez telepania kierownicą (tarcza pływająca) i z dobrym (czyt.bezpiecznym) wynikiem hamowania.
Ori tarcze po rabacie cena 630 PLN/szt + klocki Nie znam ceny.
Pozdrawiam
-
- Posty: 90
- Rejestracja: pn mar 31, 2008 15:21
- Lokalizacja: Chałupki
- Kontakt:
Re: Tarcze i klocki hamulcowe
630zł podajesz cene za dwie tarcze? bo tez szukam oripiotr e38 pisze:Ja do twoich zastosowań proponuję oryginalne tarcze + klocki np. ferodo ds performance, lub Textar T4089.
Może cena nie będzie najniższa, ale taki zestaw na pewno długo Ci posłuży, nie pogięty, bez telepania kierownicą (tarcza pływająca) i z dobrym (czyt.bezpiecznym) wynikiem hamowania.
Ori tarcze po rabacie cena 630 PLN/szt + klocki Nie znam ceny.
Pozdrawiam
Pietrek///M3
Re: Tarcze i klocki hamulcowe
Pietrek///M3 pisze:630zł podajesz cene za dwie tarcze? bo tez szukam ori
piotr e38 pisze:Ori tarcze po rabacie cena 630 PLN/szt + klocki Nie znam ceny.
BMW ///M POWER M3 E36--->M5 E34--->??
Re: Tarcze i klocki hamulcowe
pytanie: czy oryginalne tarcze do e36 m3 3,2 mają perforację i rowki?piotr e38 pisze:Ja do twoich zastosowań proponuję oryginalne tarcze
Re: Tarcze i klocki hamulcowe
Nie wiem o jaką perforację chodzi, ani o jakie rowki. Jeśli chodzi ci o to czy są nacinane i/lub nawiercane, to nie są ani nacinane, ani nawiercane, ale są to tarcze dwuczęściowe i do zastosowań jakie podał kolega, na 100% mu wystarczą i będzie z nich zadowolony.
Jestem przekonany, że będzie, to lepszy wybór, niż jakieś tanie nacinane tarcze tjuningowe wykonane z jednego odlewu, które po miesiącu będą tak telepały, że nadgarstki go rozbolą
Jestem przekonany, że będzie, to lepszy wybór, niż jakieś tanie nacinane tarcze tjuningowe wykonane z jednego odlewu, które po miesiącu będą tak telepały, że nadgarstki go rozbolą

Re: Tarcze i klocki hamulcowe
obecnie mam "nacinane i nawiercane" plus klocki wymagające rozgrzewania i właśnie próbuję pozbyć się tego wszystkiego na rzecz rozwiązań zgodnych z oryginalną specyfikacją, licząc, że hamowanie znacznie się poprawi
Re: Tarcze i klocki hamulcowe
Ja właśnie do siebie zamówiłem ori tarcze plus klocki ferodo DS2500 i myślę, że ten zestaw będzie dobry. Jak po testuję dam znać, może i pytający się na taki skusi.
Jedno wiem na pewno, tarcza pływająca nawet gładka jest o niebo, albo i dwa lepsza, wytrzymalsza na przegrzanie, skuteczniejsza itp.. od tarczy jednoczęściowej nawet z milionem nacięć i odwiertów
Jedno wiem na pewno, tarcza pływająca nawet gładka jest o niebo, albo i dwa lepsza, wytrzymalsza na przegrzanie, skuteczniejsza itp.. od tarczy jednoczęściowej nawet z milionem nacięć i odwiertów

Re: Tarcze i klocki hamulcowe
ja zrobię tak:
1. zacznę od wymiany klocków EBC Red na jakieś niewyczynowe
jeżeli będzie zauważalna poprawa to od razu p.3, jeżeli nie to
2. wymienię tarcze na gładkie (nie za 2,5 tys zł, ale gładkie)
3. wymienię przewody na oplecione (z ciekawości, żeby sprawdzić czy jest jakaś różnica od początku, nie po rozgrzaniu czy w wysokich temp.)
start gdzieś w połowie kwietnia, kiedy auto zacznie znów jeździć, testy będą w 100% na zamkniętych odcinkach
1. zacznę od wymiany klocków EBC Red na jakieś niewyczynowe
jeżeli będzie zauważalna poprawa to od razu p.3, jeżeli nie to
2. wymienię tarcze na gładkie (nie za 2,5 tys zł, ale gładkie)
3. wymienię przewody na oplecione (z ciekawości, żeby sprawdzić czy jest jakaś różnica od początku, nie po rozgrzaniu czy w wysokich temp.)
start gdzieś w połowie kwietnia, kiedy auto zacznie znów jeździć, testy będą w 100% na zamkniętych odcinkach
Re: Tarcze i klocki hamulcowe
jestem ciekawy jak wypadna testy.w tej chwili mam w naprawde dobrym stanie orginaly i zastanawialem sie nad zmiana na ebc nawiercane nazynane plus klocki orginal.orginal to tarcza plywajaca.ale z tego co czytam chyba zostane przy orginale.czy zeczywiscie sportowe odpowiedniki sa gorsze lub tak samo dzialaja jak orginaly?
Re: Tarcze i klocki hamulcowe
nic lepszego i zarazem tanszego od oryginalu nie znajdziesz (chodzi o tarcze)
Re: Tarcze i klocki hamulcowe
rabat dobry, cena w ASO bez rabatu ok. 850 przód i ok. 650 tyłpiotr e38 pisze:Ori tarcze po rabacie cena 630 PLN/szt
dodatkowo każda tarcza jest inna są kierunkowe - lewe i prawe
Re: Tarcze i klocki hamulcowe
Mam 20% rabatu, z tego wynika, że moje ASO ma niższe ceny 

Re: Tarcze i klocki hamulcowe
wymieniłem klocki na DS Performance
po pierwszych 2 km (dosłownie dwóch) jazdy na ostro albo zagotowałem płyn hamulcowy, albo rozciągnąłem stare przewody hamulcowe, efekt: pedał wpadał kilka cm głębiej, trudno więc ocenić zmianę klocków z EBC Red na DS Performance
zmieniam przewody na oplecione i sprawdzę efekt
po pierwszych 2 km (dosłownie dwóch) jazdy na ostro albo zagotowałem płyn hamulcowy, albo rozciągnąłem stare przewody hamulcowe, efekt: pedał wpadał kilka cm głębiej, trudno więc ocenić zmianę klocków z EBC Red na DS Performance
zmieniam przewody na oplecione i sprawdzę efekt
Re: Tarcze i klocki hamulcowe
Rozumiem, że z EBC Red nie byłeś zadowolony ?? One wymagają chyba rozgrzania aby działać prawidłowo.
Ja mam zestaw tarcze brembo klocki ferrodo. Piszczą przy pierwszym hamowaniu. Przy drugim i trzecim już nie. Przy czwartym hamowaniu przestają działać - Mega głośno buczą, ale nic poza tym. Właśnie rozmyślam o zamontowaniu EBC żeby sprawdzić co się stanie.
Ja mam zestaw tarcze brembo klocki ferrodo. Piszczą przy pierwszym hamowaniu. Przy drugim i trzecim już nie. Przy czwartym hamowaniu przestają działać - Mega głośno buczą, ale nic poza tym. Właśnie rozmyślam o zamontowaniu EBC żeby sprawdzić co się stanie.