1992-1999 | silniki: S50B30, S50B32
-
LUKAS
- Posty: 18
- Rejestracja: czw cze 07, 2007 09:34
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
-
Kontakt:
Post
autor: LUKAS » ndz cze 17, 2007 10:55
Witam.
Kto jest wstanie prócz ASO sprawdzić i wyregulować VANOSy w S50

Autko kuleje na dole. Na hamowni wyszła w efekcie prawie seria ale rozwijanie mocy i momentu jest nienajlepsze... Czuć że auto osłabło ...
PZDR!
Nie prosta, lecz zakręt jest wyzwaniem ...

-
luk332
- Posty: 23
- Rejestracja: czw lut 08, 2007 23:22
- Lokalizacja: Tarnobrzeg/ Wwa
Post
autor: luk332 » śr cze 20, 2007 15:13
Lucas vanosow nie nie reguluje. jedynie tam gdzie sa 2 vanosy synchronizuje sie
ET - 12.93s by tag heuer
-
LUKAS
- Posty: 18
- Rejestracja: czw cze 07, 2007 09:34
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
-
Kontakt:
Post
autor: LUKAS » śr cze 20, 2007 15:17
Jak zwal tak zwal, tylko kto to robi w polsce procz ASO

Nie prosta, lecz zakręt jest wyzwaniem ...

-
luk332
- Posty: 23
- Rejestracja: czw lut 08, 2007 23:22
- Lokalizacja: Tarnobrzeg/ Wwa
Post
autor: luk332 » śr cze 20, 2007 15:21
slyszalem ze jagiello z lodzi ale tylko slyszalem .
ET - 12.93s by tag heuer
-
Marcin_Os
- Posty: 2703
- Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Marcin_Os » śr cze 20, 2007 20:38
Pawełek w ex-KSR.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
-
wujekkuki
- Posty: 37
- Rejestracja: śr paź 21, 2009 13:12
- Lokalizacja: KONSTANCIN
Post
autor: wujekkuki » pt lis 13, 2009 22:27
a czy s50b30 ma jeden wanos czy dwa???
-
Dino444
- Posty: 1343
- Rejestracja: sob maja 26, 2007 13:04
- Lokalizacja: Bedford
-
Kontakt:
Post
autor: Dino444 » pt lis 13, 2009 22:36
S50 B30 ma jeden.
BMW ///M POWER M3 E36--->M5 E34--->??
-
piotr e38
- Posty: 364
- Rejestracja: sob sie 29, 2009 15:55
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: piotr e38 » pt lis 13, 2009 22:56
Czy Vanos działa prawidłowo można sprawdzić testem w DIS-ie, ale jak go się reguluje nie mam pojęcia.
-
Inur
- Posty: 273
- Rejestracja: ndz sty 04, 2009 00:43
- Auto: E36 M3 3.2
- Lokalizacja: Poznań
Post
autor: Inur » sob lis 14, 2009 00:30
piotr e38 pisze:Czy Vanos działa prawidłowo można sprawdzić testem w DIS-ie, ale jak go się reguluje nie mam pojęcia.
Mógłbyś to rozwinąć? Chciałbym swojego sprawdzić ale nie wiem jak.
-
piotr e38
- Posty: 364
- Rejestracja: sob sie 29, 2009 15:55
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: piotr e38 » sob lis 14, 2009 01:24
W programie Dis jest test, który sprawdza poprawność działania Vanosa, włączasz go i podążasz z instrukcjami, program podnosi obroty silnika i miesza coś Vanosem, a jak zakończy to wypisze info czy wszystko ok, czy coś mu nie pasi.
-
wujekkuki
- Posty: 37
- Rejestracja: śr paź 21, 2009 13:12
- Lokalizacja: KONSTANCIN
Post
autor: wujekkuki » wt mar 09, 2010 17:47
a tak wogule co może się popsuć w vanosie 3.0 m3
-
franek m3
- Posty: 56
- Rejestracja: pn paź 19, 2009 06:42
- Lokalizacja: green town
Post
autor: franek m3 » śr mar 10, 2010 18:00
ja się spotkałem kilka razy w tym u siebie jak wałek zębaty wychodzący z vanosa,blokował się,stawał w pozycji wyprzedzenia,co powodowało przestawienie rozrządu.
-
wujekkuki
- Posty: 37
- Rejestracja: śr paź 21, 2009 13:12
- Lokalizacja: KONSTANCIN
Post
autor: wujekkuki » pn mar 15, 2010 16:26
a dlaczego tak sie działo coś sie wyrobiło i jak to najprościej zdiagnozowac??
-
franek m3
- Posty: 56
- Rejestracja: pn paź 19, 2009 06:42
- Lokalizacja: green town
Post
autor: franek m3 » wt mar 16, 2010 07:13
U mnie było przestawione o cały moment wyprzedzenia,silnik nierówno pracował na wolnych,najlepiej zdjąć pokrywę zaworów,ustawić rozrząd na znaki i będzie wszystko widać,znaki na wale i na wydechowym powinny się pokryć,a na walku ssącym jak jest coś źle nie będzie się pokrywać.
-
wujekkuki
- Posty: 37
- Rejestracja: śr paź 21, 2009 13:12
- Lokalizacja: KONSTANCIN
Post
autor: wujekkuki » wt mar 16, 2010 10:09
a mógł byś mi napisacz gdzie mam szukac tych znaków i czy jest jakaś błokada na koło zamachowe ???