Strona 1 z 1

Zapocenia układu wspomagania - przewody

: pn mar 27, 2017 07:13
autor: wojtasm5
Witam,
czy ktoś z was wygrał walkę z pocącymi się przewodami wspomagania w e36???
Nie mam u siebie wycieków ale te ciągle spocone przewody wspomagania nie dają mi spać.
Macie jakieś patenta?
Czy zakucie nowych przewodów, szersze obejmy, czy serwis i wszystko nowe???

Re: Zapocenia układu wspomagania - przewody

: wt mar 28, 2017 09:58
autor: Endru
Jezeli masz czysty plyn bez opilkow, pompa cicho pracuje, wspomaganie dziala jak nalezy, to bym tego nie ruszal a przed snem np. strzelil browarka :-)

Ja oprocz magla mam wszystko nowe (pompa, przewody, zbiornik), przeplukane plynem i zalane na swiezo. Robilem niedawno, wiec jeszcze za wczesnie aby wypowiadac sie o trwalosci przy takim podejsciu. Narazie jest sucho i licze na trwaly efekt.

Nie bawilem sie w dorabianie, zakuwanie itp. wiec nie wiem jak to sie moze sprawowac.

Re: Zapocenia układu wspomagania - przewody

: wt mar 28, 2017 10:59
autor: --==maly==----
Standard w starszych bmw ale zazwyczaj wycieki powstają przy mocowaniu przewodów do zbiorniczka od spodu tam węże się poddają i leci po nich w dół. Często pomaga rozebranie wymiana opasek i porządne skręcenie chyba że węże będą uszkodzone to wymiana zostaje.

Re: Zapocenia układu wspomagania - przewody

: pt kwie 14, 2017 08:21
autor: frykas
standard bmw
ja kupiłem wszystkie wężę nowe plus nowe opaski podkłądki przy renowacji i nic sie nie poci a przy zbiorniczku jeszcze smarowałem uszczelniaczem do misek olejowych

Re: Zapocenia układu wspomagania - przewody

: pt lip 07, 2017 23:24
autor: ww296
W E36 jest tak skonstruowany układ, że przy kilkukrotnym szybkim kręceniu kierownica poziom płynu się podnosi i przesącza albo przez korek albo własnie przez mocowanie węża do zbiorniczka - chociaz tam nie ma ciśnienia (dużego).
Albo trzeba z tym żyć, albo zamontować większy zbiorniczek z niższym poziomem płynu. Przewody wysokiego ciśnienia najczęściej są w porządku.

Re: Zapocenia układu wspomagania - przewody

: śr kwie 14, 2021 10:35
autor: Mutegg
frykas pisze:
pt kwie 14, 2017 08:21
standard bmw
ja kupiłem wszystkie wężę nowe plus nowe opaski podkłądki przy renowacji i nic sie nie poci a przy zbiorniczku jeszcze smarowałem uszczelniaczem do misek olejowych
Także bym wymienił wszystkie węże i opaski. Nie wiem do końca ale możliwe ze mój znajomy miał podobny problem i kupił od https://www.midatech.pl/armatura-przemy ... paska-gbs/ Myślę że będą pomocne

Re: Zapocenia układu wspomagania - przewody

: śr kwie 21, 2021 20:42
autor: saron22
Te przewody w serwisie nie kosztują drogo. Ja w S50 też wymieniałem wszystkie na nowe i spokój.

Re: Zapocenia układu wspomagania - przewody

: śr kwie 28, 2021 08:19
autor: frykas
kupowałem wszystkie nowe przy zbiorniczku skręcane na grube opaski 5 lat 2000 km nic nie leci