Zapocenia układu wspomagania - przewody

1992-1999 | silniki: S50B30, S50B32
Awatar użytkownika
wojtasm5
Posty: 360
Rejestracja: ndz kwie 03, 2011 20:40
Auto: E36 M3EVO OE++
Lokalizacja: Jędrzejów - Kielce
Kontakt:

Zapocenia układu wspomagania - przewody

Post autor: wojtasm5 » pn mar 27, 2017 07:13

Witam,
czy ktoś z was wygrał walkę z pocącymi się przewodami wspomagania w e36???
Nie mam u siebie wycieków ale te ciągle spocone przewody wspomagania nie dają mi spać.
Macie jakieś patenta?
Czy zakucie nowych przewodów, szersze obejmy, czy serwis i wszystko nowe???
Grzebanie w szperach z dobrym skutkiem.

Endru
Posty: 104
Rejestracja: śr cze 22, 2011 13:20
Auto: e36 M3 3.2
Lokalizacja: Warszawa

Re: Zapocenia układu wspomagania - przewody

Post autor: Endru » wt mar 28, 2017 09:58

Jezeli masz czysty plyn bez opilkow, pompa cicho pracuje, wspomaganie dziala jak nalezy, to bym tego nie ruszal a przed snem np. strzelil browarka :-)

Ja oprocz magla mam wszystko nowe (pompa, przewody, zbiornik), przeplukane plynem i zalane na swiezo. Robilem niedawno, wiec jeszcze za wczesnie aby wypowiadac sie o trwalosci przy takim podejsciu. Narazie jest sucho i licze na trwaly efekt.

Nie bawilem sie w dorabianie, zakuwanie itp. wiec nie wiem jak to sie moze sprawowac.

Awatar użytkownika
--==maly==----
Posty: 2508
Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
Auto: M3 F80 17"
Lokalizacja: Warszawa

Re: Zapocenia układu wspomagania - przewody

Post autor: --==maly==---- » wt mar 28, 2017 10:59

Standard w starszych bmw ale zazwyczaj wycieki powstają przy mocowaniu przewodów do zbiorniczka od spodu tam węże się poddają i leci po nich w dół. Często pomaga rozebranie wymiana opasek i porządne skręcenie chyba że węże będą uszkodzone to wymiana zostaje.

frykas
Posty: 87
Rejestracja: sob kwie 26, 2014 08:06
Auto: e36 is e39 2,8

Re: Zapocenia układu wspomagania - przewody

Post autor: frykas » pt kwie 14, 2017 08:21

standard bmw
ja kupiłem wszystkie wężę nowe plus nowe opaski podkłądki przy renowacji i nic sie nie poci a przy zbiorniczku jeszcze smarowałem uszczelniaczem do misek olejowych

ww296
Posty: 152
Rejestracja: pn cze 28, 2010 20:01
Lokalizacja: Kraków

Re: Zapocenia układu wspomagania - przewody

Post autor: ww296 » pt lip 07, 2017 23:24

W E36 jest tak skonstruowany układ, że przy kilkukrotnym szybkim kręceniu kierownica poziom płynu się podnosi i przesącza albo przez korek albo własnie przez mocowanie węża do zbiorniczka - chociaz tam nie ma ciśnienia (dużego).
Albo trzeba z tym żyć, albo zamontować większy zbiorniczek z niższym poziomem płynu. Przewody wysokiego ciśnienia najczęściej są w porządku.
ciągle szybciej...

Mutegg
Posty: 1
Rejestracja: sob lut 01, 2020 03:49
Auto: megane

Re: Zapocenia układu wspomagania - przewody

Post autor: Mutegg » śr kwie 14, 2021 10:35

frykas pisze:
pt kwie 14, 2017 08:21
standard bmw
ja kupiłem wszystkie wężę nowe plus nowe opaski podkłądki przy renowacji i nic sie nie poci a przy zbiorniczku jeszcze smarowałem uszczelniaczem do misek olejowych
Także bym wymienił wszystkie węże i opaski. Nie wiem do końca ale możliwe ze mój znajomy miał podobny problem i kupił od https://www.midatech.pl/armatura-przemy ... paska-gbs/ Myślę że będą pomocne

saron22
Posty: 447
Rejestracja: ndz cze 20, 2010 22:09
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Zapocenia układu wspomagania - przewody

Post autor: saron22 » śr kwie 21, 2021 20:42

Te przewody w serwisie nie kosztują drogo. Ja w S50 też wymieniałem wszystkie na nowe i spokój.

frykas
Posty: 87
Rejestracja: sob kwie 26, 2014 08:06
Auto: e36 is e39 2,8

Re: Zapocenia układu wspomagania - przewody

Post autor: frykas » śr kwie 28, 2021 08:19

kupowałem wszystkie nowe przy zbiorniczku skręcane na grube opaski 5 lat 2000 km nic nie leci

ODPOWIEDZ