Problemy z silnikem S50 B30

1992-1999 | silniki: S50B30, S50B32

Problemy z silnikem S50 B30

Postprzez t0mi » N gru 25, 2016 13:07

Witam,

Mam problem ze swoim silnikiem S50 B30, podejrzewam wtryski, ciężko odpala a potem nierówno pracuje pojawiają się błędy sondy i sterownika oraz falowanie obrotów, sprawdzałem już cewki, świece, przepływomierz, kupiłem 2 nowe oryginalne sondy wymieniłem odmę kilka węży czujnik położenia przepustnicy, przepływomierz itd. i nie ma poprawy. Kompresja jest ok.

Nie jestem ekspertem mechanikiem, a jedynie amatorem. Ten problem mnie przerasta. Nie chce sam zdejmować tej listwy wtryskowej aby czegoś nie uszkodzić jeden wtrysk w aso kosztuje prawie 700 zł już nie mówiąc o listwie. Nie chce również wymieniać czegoś co działa.

Czy znacie jakiś profesjonalny warsztat, mechanika w okolicy śląska który zna się na rzeczy (bmw e36 M) i który był by w stanie uzdrowić moje auto? Aso odpada.

Z góry dzięki za odpowiedź, Pozdrawiam.
Avatar użytkownika
t0mi
 
Posty: 2
Dołączył(a): N gru 25, 2016 12:04
Auto: e36 m3

Re: Problemy z silnikem S50 B30

Postprzez rutek » N gru 25, 2016 13:24

Sprawdź jeszcze stan pompki paliwa oraz filtr, może nie ma odpowiedniego ciśnienia i jest problem z odpaleniem. Można też zerknąć na regulator ciśnienia paliwa.
rutek
 
Posty: 155
Dołączył(a): Śr kwi 15, 2009 15:48
Lokalizacja: Elbląg
Auto: ///M3 E36 Coupe

Re: Problemy z silnikem S50 B30

Postprzez t0mi » Wt gru 27, 2016 08:54

Dzięki za odpowiedź. Filter paliwa już wymieniłem, pompę wymienię, natomiast zagadką jest dla mnie demontaż listwy wtryskowej z jednej strony jest wiązka a z drugiej kwadratowe nakrętki :/

Co do regulatora co należny zdemontować aby się do niego dostać i jak go sprawdzić czy działa prawidłowo?

poniżej kilka zdjęć:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
t0mi
 
Posty: 2
Dołączył(a): N gru 25, 2016 12:04
Auto: e36 m3

Re: Problemy z silnikem S50 B30

Postprzez rutek » Wt gru 27, 2016 18:35

Jak odłączysz wtyczki od wtryskiwaczy i odsuniesz wiązkę to znajdziesz śruby mocujące listwę. Tylko nie próbuj odkręcać tych kwadratowych nakrętek :)
Regulator ciśnienia jest pod 6 przepustnicą, więc bez odkręcenia kolektora do niego się nie dostaniesz.
rutek
 
Posty: 155
Dołączył(a): Śr kwi 15, 2009 15:48
Lokalizacja: Elbląg
Auto: ///M3 E36 Coupe


Powrót do E36 M3

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość