1992-1999 | silniki: S50B30, S50B32
-
wania
- Posty: 953
- Rejestracja: śr paź 22, 2008 20:16
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: wania » pt lip 10, 2015 16:32
Skrzeku przy brembo z E31 nie trzeba adapterow
jakie klocki masz do tego zestawu?
-
Skrzeku
- Posty: 314
- Rejestracja: pt sty 24, 2014 19:57
- Auto: E36 M3 3.0
Post
autor: Skrzeku » sob lip 11, 2015 00:08
Mowie o brembo z e38 a nie e31

ppdobno tych z e38 sie zalozyc nie da, tak pisza, wedlug mnie wejda, praktyka pokaze

-
chudini3
- Posty: 501
- Rejestracja: ndz lut 23, 2014 21:58
- Auto: GTR 90', CL600 93'
Post
autor: chudini3 » sob lip 11, 2015 08:43
Wygląda to następująco:
-4 tł alu z e38 trzeba robić adaptery
-4 tł z e31/e32 wchodzą p&p, do ori felgi styl 24 trzeba min 20 mm dystansu, mam takie u siebie ;-)
-
Norberte30
- Posty: 252
- Rejestracja: ndz lut 17, 2013 20:18
- Auto: M3 e36 3.2 SMG Estoril
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Norberte30 » sob lip 11, 2015 09:26
Przy 20mm dystansu nie przyciera wam o nadkole?
-
chudini3
- Posty: 501
- Rejestracja: ndz lut 23, 2014 21:58
- Auto: GTR 90', CL600 93'
Post
autor: chudini3 » sob lip 11, 2015 10:09
Nie przyciera, a do krawędzi błotnika sporo brakuję ;-)
-
Skrzeku
- Posty: 314
- Rejestracja: pt sty 24, 2014 19:57
- Auto: E36 M3 3.0
Post
autor: Skrzeku » wt lip 14, 2015 23:53
Kiedys gdzies czytalem ze ten zacisk od e38 nie podejdzie ze nawet sie adapteru nie zrobi po pol otworu i ciasno bardzo pod 17", dlatego napisalem ze wg.mnie sie da, moze ktos tak ma zrobione ?
-
chudini3
- Posty: 501
- Rejestracja: ndz lut 23, 2014 21:58
- Auto: GTR 90', CL600 93'
Post
autor: chudini3 » śr lip 15, 2015 07:53
Wieczorem podeślę fotki
-
Camil
- Posty: 1179
- Rejestracja: wt lip 08, 2008 13:32
- Auto: e36s54
- Lokalizacja: Torun
-
Kontakt:
Post
autor: Camil » śr lip 15, 2015 08:56
widze, ze chudini dalej nie rozrozniasz 4ro tlocznkowych zaciskow w e31 i e32. Informuje, ze e31 mialo 2 rodzaje czterotlokow(840 brembo, 850CSi ATE) i kazde byly inne od tych montowanych w e32(ATE zeliwne).
Jednak dalej to co piszesz sie zgadza o tym co pasuje p&p, a co nie.
-
chudini3
- Posty: 501
- Rejestracja: ndz lut 23, 2014 21:58
- Auto: GTR 90', CL600 93'
Post
autor: chudini3 » śr lip 15, 2015 18:37
-
Skrzeku
- Posty: 314
- Rejestracja: pt sty 24, 2014 19:57
- Auto: E36 M3 3.0
Post
autor: Skrzeku » śr lip 15, 2015 23:22
To jest z e38, ja mam takie, aluminiowe
-
chudini3
- Posty: 501
- Rejestracja: ndz lut 23, 2014 21:58
- Auto: GTR 90', CL600 93'
Post
autor: chudini3 » czw lip 16, 2015 08:36
No tak, a o jakie pytałeś? Te z e32/e31 podchodzą p&p
-
Skrzeku
- Posty: 314
- Rejestracja: pt sty 24, 2014 19:57
- Auto: E36 M3 3.0
Post
autor: Skrzeku » czw lip 16, 2015 12:48
O te ktore sa na zdjeciu

-
chudini3
- Posty: 501
- Rejestracja: ndz lut 23, 2014 21:58
- Auto: GTR 90', CL600 93'
Post
autor: chudini3 » czw lip 16, 2015 16:13
Czyli te co masz. Moim zdaniem najlepszy wybór w budżetowym setupie. Są ładniejsze od tych z e32/e31 no i dużo lżejsze. Apropo sam je zakładałeś czy już kupiłeś je z samochodem?
Ja mam te z e32 i są strasznymi klocami.
-
Skrzeku
- Posty: 314
- Rejestracja: pt sty 24, 2014 19:57
- Auto: E36 M3 3.0
Post
autor: Skrzeku » czw lip 16, 2015 23:52
Tydzien temu je znalazlem we francji za dobre pieniadze wiec zabralem bo seria jest troche slaba

jeszcze ich nie zalozylem ale mam zamiar niedlugo sie za to zabrac
-
chudini3
- Posty: 501
- Rejestracja: ndz lut 23, 2014 21:58
- Auto: GTR 90', CL600 93'
Post
autor: chudini3 » pt lip 17, 2015 08:08
Odezwij się do Karola z ftwl ogarnie ci porządnie adaptery.