Czy E36 M3 jest na wyginięciu?
Re: Czy E36 M3 jest na wyginięciu?
no przeciez wiesz jak jest, te niby tanie e39, to szroty jeszcze gorsze niz moje byle e34, wiec fakt, jest troche tanich, ale i tak wymagaja sporych nakladow. Dobre egzemplarze trzymaja sie ok 50k.
- Venom
- Moderator
- Posty: 3181
- Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
- Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
Re: Czy E36 M3 jest na wyginięciu?
Teraz rozumiem co miałeś na myśli. Dzięki za wyjaśnienie.
Re: Czy E36 M3 jest na wyginięciu?
Też miałem ochotę na zrobienie torowca z mojej a teraz coraz częściej chodzi mi pogłowie kupno jakiejś "zwykłej" i dopiero zabawa.
A M3 mam ochotę oddać do jakiegoś fachowca, i zabezpieczyć porządnie nadwozie, resztę elementów doprowadzić do stanu "nówka" i wyjeżdżać tylko na przejażdżki.
a ostatnia "prawdziwa" M-ką jest model E90/92 a w "piątce" E60 z uwagi na zastosowaną technikę a konkretnie dedykowany silnik będący majstersztykiem mechanicznym a nie tylko wzmocniony "zwykły" seryjny silnik będący na wyposażeniu większości modeli.
A M3 mam ochotę oddać do jakiegoś fachowca, i zabezpieczyć porządnie nadwozie, resztę elementów doprowadzić do stanu "nówka" i wyjeżdżać tylko na przejażdżki.
a ostatnia "prawdziwa" M-ką jest model E90/92 a w "piątce" E60 z uwagi na zastosowaną technikę a konkretnie dedykowany silnik będący majstersztykiem mechanicznym a nie tylko wzmocniony "zwykły" seryjny silnik będący na wyposażeniu większości modeli.
ciągle szybciej...
Re: Czy E36 M3 jest na wyginięciu?
Mojej wersji 3.2 cabrio LHD było ok. 1700 sztuk, dlatego dopieszczam i trzymam w garażu, myślę że dobre e36 m3 to już powoli inwestycja 

Re: Czy E36 M3 jest na wyginięciu?
a jak ocenic moja?
Re: Czy E36 M3 jest na wyginięciu?
http://www.bmwmregistry.com/faq.php
I tam macie wszystko
Dla przykładu e46
BL91 (ECE-spec coupe, LHD): 16,038 examples produced from 09/2000 through 05/2006
BL92 (ECE-spec coupe, RHD): 12,510 examples produced from 02/2001 through 05/2006
BL93 (NA-spec coupe, LHD): 26,202 examples produced from 02/2001 through 05/2006
BL95 (ECE-spec CSL coupe, LHD): 841 examples produced from 05/2003 through 12/2003 (includes 19 pre-production examples)
BL96 (ECE-spec CSL coupe, RHD): 542 examples produced from 06/2003 through 12/2003 (includes 10 pre-production examples)
BR91 (ECE-spec convertible, LHD): 4,822 examples produced from 02/2001 through 08/2006
BR92 (ECE-spec convertible, RHD): 7,234 examples produced from 04/2001 through 08/2006
BR93 (NA-spec convertible, LHD): 17,577 examples produced from 03/2001 through 08/2006
I jeszcze jest podane ile z SMG
BL91: 7,800
BL92: 5,855
BL93: 10,851
BR91: 3,039
BR92: 3,754
BR93: 8,796
I tam macie wszystko
Dla przykładu e46
BL91 (ECE-spec coupe, LHD): 16,038 examples produced from 09/2000 through 05/2006
BL92 (ECE-spec coupe, RHD): 12,510 examples produced from 02/2001 through 05/2006
BL93 (NA-spec coupe, LHD): 26,202 examples produced from 02/2001 through 05/2006
BL95 (ECE-spec CSL coupe, LHD): 841 examples produced from 05/2003 through 12/2003 (includes 19 pre-production examples)
BL96 (ECE-spec CSL coupe, RHD): 542 examples produced from 06/2003 through 12/2003 (includes 10 pre-production examples)
BR91 (ECE-spec convertible, LHD): 4,822 examples produced from 02/2001 through 08/2006
BR92 (ECE-spec convertible, RHD): 7,234 examples produced from 04/2001 through 08/2006
BR93 (NA-spec convertible, LHD): 17,577 examples produced from 03/2001 through 08/2006
I jeszcze jest podane ile z SMG
BL91: 7,800
BL92: 5,855
BL93: 10,851
BR91: 3,039
BR92: 3,754
BR93: 8,796
Re: Czy E36 M3 jest na wyginięciu?
Jak wsadzisz z powrotem s50 to tak jak e36 m3Camil pisze:a jak ocenic moja?

- Norberte30
- Posty: 252
- Rejestracja: ndz lut 17, 2013 20:18
- Auto: M3 e36 3.2 SMG Estoril
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Czy E36 M3 jest na wyginięciu?
napisałeś o e46 a temat jest o e36.2fast4u pisze:http://www.bmwmregistry.com/faq.php
I tam macie wszystko
Dla przykładu e46
BL91 (ECE-spec coupe, LHD): 16,038 examples produced from 09/2000 through 05/2006
BL92 (ECE-spec coupe, RHD): 12,510 examples produced from 02/2001 through 05/2006
BL93 (NA-spec coupe, LHD): 26,202 examples produced from 02/2001 through 05/2006
BL95 (ECE-spec CSL coupe, LHD): 841 examples produced from 05/2003 through 12/2003 (includes 19 pre-production examples)
BL96 (ECE-spec CSL coupe, RHD): 542 examples produced from 06/2003 through 12/2003 (includes 10 pre-production examples)
BR91 (ECE-spec convertible, LHD): 4,822 examples produced from 02/2001 through 08/2006
BR92 (ECE-spec convertible, RHD): 7,234 examples produced from 04/2001 through 08/2006
BR93 (NA-spec convertible, LHD): 17,577 examples produced from 03/2001 through 08/2006
I jeszcze jest podane ile z SMG
BL91: 7,800
BL92: 5,855
BL93: 10,851
BR91: 3,039
BR92: 3,754
BR93: 8,796
Dla 3.0
How many of each version were produced?
BF91 (ECE-spec coupe, LHD): 11,284 produced from 09/1992 through 07/1995
BF92 (ECE-spec coupe, RHD): 3,162 produced from 03/1993 through 07/1995
BF93 (USA-spec coupe, LHD/manual): 8,515 produced from 03/1994 through 12/1995
BF03 (USA-spec coupe LHD/automatic): 1,705 produced from 12/1994 through 01/1996
BF98 (SA-spec coupe, RHD): 748 produced (assembled from SKD kits) from 09/1993 through 05/1994
BF99 (ECE-spec M3 GT coupe, LHD): 350 produced from 02/1995 through 06/1995 (plus 6 pre-production cars produced in 12/1994)
BJ91 (ECE-spec convertible, LHD): 1,403 produced from 03/1994 through 08/1995
BJ92 (ECE-spec convertible, RHD): 572 produced from 04/1994 through 08/1995
CB91 (ECE-spec sedan, LHD): 888 produced from 09/1994 through 07/1995
CB92 (ECE-spec sedan, RHD): 415 produced from 12/1994 through 07/1995
Dla 3.2
BG91 (ECE-spec coupe, LHD): 6,117 produced from 09/1995 through 12/1998
BG92 (ECE-spec coupe, RHD): 2,845 produced from 01/1996 through 12/1998
BG93 (NA-spec coupe, LHD): 11,793 produced from 03/1996 through 04/1999
BK91 (ECE-spec convertible, LHD): 1,763 produced from 02/1996 through 08/1999
BK92 (ECE-spec convertible, RHD): 2,107 produced from 02/1996 through 07/1999
BK93 (USA-spec convertible, manual / LHD): 2,252 produced from 03/1998 through 08/1999
BK03 (USA-spec convertible automatic / LHD): 4,017 produced from 03/1998 through 08/1999
CD91 (ECE-spec sedan, LHD): 1,296 produced from 11/1995 through 01/1998
CD92 (ECE-spec sedan, RHD): 694 produced from 01/1996 through 12/1997
CD93 (NA-spec sedan, manual / LHD): 4,574 produced from 09/1996 through 05/1998
CD03 (USA-spec sedan, automatic / LHD): 4,036 produced from 09/1996 through 05/1998
CD98 (SA-spec sedan, RHD): 168 produced from Complete Knock Down (CKD) kits from 11/1996 through 04/1997, 532 produced as complete cars from 04/1997 through 10/1998
dla SMG
BG91: 1,342
BG92: 500
BK91: 452
BK92: 383
CD91: 188
CD92: 16
Re: Czy E36 M3 jest na wyginięciu?
Zgadza się, ale wrzuciłem e46 bo jestem tak jakby zainteresowany tematem
a wcześniej ktoś pisał ile było e46 "około" to podrzuciłem dokładne dane.
Swoją drogą wychodzi na to że Norberte30 masz rarytasa

Swoją drogą wychodzi na to że Norberte30 masz rarytasa

Re: Czy E36 M3 jest na wyginięciu?
Za taka kasę mówimy chyba o przedliftowym E39.Camil pisze:no przeciez wiesz jak jest, te niby tanie e39, to szroty jeszcze gorsze niz moje byle e34, wiec fakt, jest troche tanich, ale i tak wymagaja sporych nakladow. Dobre egzemplarze trzymaja sie ok 50k.
- wojtasm5
- Posty: 361
- Rejestracja: ndz kwie 03, 2011 20:40
- Auto: E36 M3EVO OE++
- Lokalizacja: Jędrzejów - Kielce
- Kontakt:
Re: Czy E36 M3 jest na wyginięciu?
BMW e36 M3 są na wyginięciu!!! Rok szukałem, dobre e36 M3 w niemczech znikają po 2dniach a te w cenie poniżej 8tys EURO to totalne padaki.
Śledzięłm mobile.de i autoscout24 co dzień i opinie sobie wyrobiłem. Bez 12tys nie ma co szukać a jak się coś pokaże trzeba dzwonić już samochodu i jechać.
Z okazji było obtarte GT za 10,500euro widniało około 36h i znikło. Piękne 3,2 z Monachium na max wypasie Estoril znikło w 12godzin to wystawione było za 12,900 ale z opisu max wyposażone. Na Mobile jest taka srebrna z Włoch jeszcze rok temu stała 11500 a dziś chyba 13tys w tym samym komisie.
Jedyna rada kasa w barku i urlop na żądanie. JA kupiłem EVO 3,2 w kraju obtarte bokiem z Szwajcarii (ale zarejestrowane)mimo że obtarte i jest coś tam do zrobienia to i tak się ciesze że je kupiłem. I nie mam twz kryzysu pozakupowego.
Według mnie kanibalizm techniczny skonsumował na prawdę dużo eMek. A dobre są na wymarciu.
Śledzięłm mobile.de i autoscout24 co dzień i opinie sobie wyrobiłem. Bez 12tys nie ma co szukać a jak się coś pokaże trzeba dzwonić już samochodu i jechać.
Z okazji było obtarte GT za 10,500euro widniało około 36h i znikło. Piękne 3,2 z Monachium na max wypasie Estoril znikło w 12godzin to wystawione było za 12,900 ale z opisu max wyposażone. Na Mobile jest taka srebrna z Włoch jeszcze rok temu stała 11500 a dziś chyba 13tys w tym samym komisie.
Jedyna rada kasa w barku i urlop na żądanie. JA kupiłem EVO 3,2 w kraju obtarte bokiem z Szwajcarii (ale zarejestrowane)mimo że obtarte i jest coś tam do zrobienia to i tak się ciesze że je kupiłem. I nie mam twz kryzysu pozakupowego.
Według mnie kanibalizm techniczny skonsumował na prawdę dużo eMek. A dobre są na wymarciu.
Grzebanie w szperach z dobrym skutkiem.
Re: Czy E36 M3 jest na wyginięciu?
Również obserwuje rynek w DE i wg. mnie za zdrowe m3 e36 trzeba dać 12tyś euro.
- Norberte30
- Posty: 252
- Rejestracja: ndz lut 17, 2013 20:18
- Auto: M3 e36 3.2 SMG Estoril
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Czy E36 M3 jest na wyginięciu?
Zgadzam się, patrząc na mobile.de to od 12 tys zaczynają sie sztuki bez brewek, tanich felg i jakich dziwnych modyfikacji.
Re: Czy E36 M3 jest na wyginięciu?
Taniej się też trafiają, właśnie dzisiaj kupiłem kolejną coupe 
Takim tempem za kilka lat będę miał większość dostępnych do sprzedaży M3 E36

Takim tempem za kilka lat będę miał większość dostępnych do sprzedaży M3 E36

Części do BMW M5 E39 i M3 E36/E46.
Re: Czy E36 M3 jest na wyginięciu?
To czekamy na galerie Bombel 
