jeszcze jedna ciekawostka - gdyby podwyższyć zawieszenie tak aby wahacz był dużo niżej przy kole niż przy mocowaniu do belki z przodu ( z tyłu zreszta też) możemy spowodowac aby samochód na zakręcie wręcz przechylał się w strone od zakrętu - oczywiście można to równiez spowodować obniżając punk mocowania wahacza przy zwrotnicy.
Zauważcie - nowe samochody - te najlepiej prowadzace się - bardzo mało przechylają się na zakrętach pomimo wzglednie komfortowego zestrojenia sprężyn i amortyzatorów - a właściciele narzekają że zahaczają wahaczem np o krawężnik od wewnetrznej strony koła - pomimo że prześwit całego samochodu jest duży - jest to właśnie spowodowane maxymalnym oczywiście w granicach rozsądku obniżeniem punktu mocowania wahacza aby ograniczyć przechyły na zakrętach.
Niższe sprężyny.
Re: Niższe sprężyny.
ciągle szybciej...