Niższe sprężyny.

1992-1999 | silniki: S50B30, S50B32
ww296
Posty: 152
Rejestracja: pn cze 28, 2010 20:01
Lokalizacja: Kraków

Re: Niższe sprężyny.

Post autor: ww296 » śr lip 11, 2012 12:11

jeszcze jedna ciekawostka - gdyby podwyższyć zawieszenie tak aby wahacz był dużo niżej przy kole niż przy mocowaniu do belki z przodu ( z tyłu zreszta też) możemy spowodowac aby samochód na zakręcie wręcz przechylał się w strone od zakrętu - oczywiście można to równiez spowodować obniżając punk mocowania wahacza przy zwrotnicy.
Zauważcie - nowe samochody - te najlepiej prowadzace się - bardzo mało przechylają się na zakrętach pomimo wzglednie komfortowego zestrojenia sprężyn i amortyzatorów - a właściciele narzekają że zahaczają wahaczem np o krawężnik od wewnetrznej strony koła - pomimo że prześwit całego samochodu jest duży - jest to właśnie spowodowane maxymalnym oczywiście w granicach rozsądku obniżeniem punktu mocowania wahacza aby ograniczyć przechyły na zakrętach.
ciągle szybciej...

ODPOWIEDZ