
jeżeli chodzi o same sondy to są takie same obie, w etk różnią się numerami ze względu na dł. kabli.
jasneVenom pisze:Czy pomogłem ?
Wg mnie jeżeli przed katalizatorami masz 2 sondy - po jednej na każde 3 cylindry to oczywiste jest, że one tam nie są po nic. W M3 E36 chyba nie ma X-pipe-a, prawda? Jeśli nie ma to tym bardziej wskazuje na to, że sterowanie jest wykonywane osobno na każde 3 cylindry. W układach V takie coś jest oczywiste, w rzędowych natomiast nie musi tak być. W M5 E34 jest jedna sonda tuż za X-pipem.kons6 pisze:chodzi mi o sondy PRZED katalizatorami
ciekawi mnie czy faktycznie oprogramowanie ECU obsługuje oddzielne sterowanie każdą z trójek cylindów, a jeśli nie, to o działanie gdy jest sygnał jednie z pojedynczej sondy
O to bym się nie bał.kons6 pisze:obawiam się czy zbyt bogata mieszanka, będąca efektem niedziałania 1 sondy nie spowoduje zapieczenia pierścieni na osadzie czy uszkodzenia katalizatora (seria)