Zapocenia układu wspomagania - przewody
- wojtasm5
- Posty: 361
- Rejestracja: ndz kwie 03, 2011 20:40
- Auto: E36 M3EVO OE++
- Lokalizacja: Jędrzejów - Kielce
- Kontakt:
Zapocenia układu wspomagania - przewody
Witam,
czy ktoś z was wygrał walkę z pocącymi się przewodami wspomagania w e36???
Nie mam u siebie wycieków ale te ciągle spocone przewody wspomagania nie dają mi spać.
Macie jakieś patenta?
Czy zakucie nowych przewodów, szersze obejmy, czy serwis i wszystko nowe???
czy ktoś z was wygrał walkę z pocącymi się przewodami wspomagania w e36???
Nie mam u siebie wycieków ale te ciągle spocone przewody wspomagania nie dają mi spać.
Macie jakieś patenta?
Czy zakucie nowych przewodów, szersze obejmy, czy serwis i wszystko nowe???
Grzebanie w szperach z dobrym skutkiem.
Re: Zapocenia układu wspomagania - przewody
Jezeli masz czysty plyn bez opilkow, pompa cicho pracuje, wspomaganie dziala jak nalezy, to bym tego nie ruszal a przed snem np. strzelil browarka 
Ja oprocz magla mam wszystko nowe (pompa, przewody, zbiornik), przeplukane plynem i zalane na swiezo. Robilem niedawno, wiec jeszcze za wczesnie aby wypowiadac sie o trwalosci przy takim podejsciu. Narazie jest sucho i licze na trwaly efekt.
Nie bawilem sie w dorabianie, zakuwanie itp. wiec nie wiem jak to sie moze sprawowac.

Ja oprocz magla mam wszystko nowe (pompa, przewody, zbiornik), przeplukane plynem i zalane na swiezo. Robilem niedawno, wiec jeszcze za wczesnie aby wypowiadac sie o trwalosci przy takim podejsciu. Narazie jest sucho i licze na trwaly efekt.
Nie bawilem sie w dorabianie, zakuwanie itp. wiec nie wiem jak to sie moze sprawowac.
- --==maly==----
- Posty: 2510
- Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
- Auto: M3 F80 17"
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Zapocenia układu wspomagania - przewody
Standard w starszych bmw ale zazwyczaj wycieki powstają przy mocowaniu przewodów do zbiorniczka od spodu tam węże się poddają i leci po nich w dół. Często pomaga rozebranie wymiana opasek i porządne skręcenie chyba że węże będą uszkodzone to wymiana zostaje.
Re: Zapocenia układu wspomagania - przewody
standard bmw
ja kupiłem wszystkie wężę nowe plus nowe opaski podkłądki przy renowacji i nic sie nie poci a przy zbiorniczku jeszcze smarowałem uszczelniaczem do misek olejowych
ja kupiłem wszystkie wężę nowe plus nowe opaski podkłądki przy renowacji i nic sie nie poci a przy zbiorniczku jeszcze smarowałem uszczelniaczem do misek olejowych
Re: Zapocenia układu wspomagania - przewody
W E36 jest tak skonstruowany układ, że przy kilkukrotnym szybkim kręceniu kierownica poziom płynu się podnosi i przesącza albo przez korek albo własnie przez mocowanie węża do zbiorniczka - chociaz tam nie ma ciśnienia (dużego).
Albo trzeba z tym żyć, albo zamontować większy zbiorniczek z niższym poziomem płynu. Przewody wysokiego ciśnienia najczęściej są w porządku.
Albo trzeba z tym żyć, albo zamontować większy zbiorniczek z niższym poziomem płynu. Przewody wysokiego ciśnienia najczęściej są w porządku.
ciągle szybciej...
Re: Zapocenia układu wspomagania - przewody
Także bym wymienił wszystkie węże i opaski. Nie wiem do końca ale możliwe ze mój znajomy miał podobny problem i kupił od https://www.midatech.pl/armatura-przemy ... paska-gbs/ Myślę że będą pomocne
Re: Zapocenia układu wspomagania - przewody
Te przewody w serwisie nie kosztują drogo. Ja w S50 też wymieniałem wszystkie na nowe i spokój.
Re: Zapocenia układu wspomagania - przewody
kupowałem wszystkie nowe przy zbiorniczku skręcane na grube opaski 5 lat 2000 km nic nie leci