Po awarii instalacji próbuję dojść do porządku z samochodem. Został mi jeszcze błąd synchronizacja wałka wydachowego. Elektryk twierdzi, że wyeliminował już wszystkie pozostałe przyczyny i w jego mniemaniu pozostaje sterownik.
Moje pytanie i prośba do osób, które mają możliwość wstawienia do takiego samego modelu silnikowego mojego sterownika abym się upewnił czy faktycznie kopm daje błędne wartości. Oczywiście opłacam przesyłkę w obie strony.
Mój moduł ma emulator dlatego nie ma problemu z wstawieniem do innego motoru.
E36 M3 3.2 prośba o sprawdzenie sterownika silnika?
E36 M3 3.2 prośba o sprawdzenie sterownika silnika?
Ostatnio zmieniony pt mar 08, 2013 15:20 przez padre, łącznie zmieniany 2 razy.
Re: E36 M3 3.2 prośba o sprawdzenie sterownika silnika?
Jakim programem robisz diagnostyke? Jaki dokladnie blad-co jest napisane na kompie? Jakie sa objawy?
BMW to nie magia, to samochód. BMW serii M to Magia 

Re: E36 M3 3.2 prośba o sprawdzenie sterownika silnika?
Kolejny raz dziękuję Tobie za odpowiedź.
Jakiś czas temu miałem wątek o tych błędach z filmikiem.
viewtopic.php?t=5710
Potem znaleźliśmy jeszcze dwa nadpalone przewody, które biegły do gniazda diagnostycznego i ponownie wszystko sprawdziliśmy.
Błędy są takie jak w załączonym wątku, a sprawdzamy Launch'em.
Jak podłączyliśmy kontrolkę pod wtyczkę biegnącą do elektromagnestów to po dłuższym rozłączeniu napięcia sygnał był przez chwilę taki wyraźny, a potem żarzący i przez cały czas na zapłonie.
Podejrzewaliśmy też jeden scalak, ale po przelutowniu przez elektronika okazało się, że to nie to.
Jakby coś jeszcze zostało niezauważone to gdybyśmy wymuszali aktywację bezpośrednio z DME poprzez komp diagnostyczny to powinno być dobrze, a tu tak nie jest.
Zauważyłem też, że w kompie mam przerwane jedno z wyjść biegnących do pinu gniazda, ale wyglada to na zrobione umyślnie i chyba powiązane z emulatorem, który mam założony. Nie ma to jednak mam nadzieję wpływu na tą sytuację.
Jakiś czas temu miałem wątek o tych błędach z filmikiem.
viewtopic.php?t=5710
Potem znaleźliśmy jeszcze dwa nadpalone przewody, które biegły do gniazda diagnostycznego i ponownie wszystko sprawdziliśmy.
Błędy są takie jak w załączonym wątku, a sprawdzamy Launch'em.
Jak podłączyliśmy kontrolkę pod wtyczkę biegnącą do elektromagnestów to po dłuższym rozłączeniu napięcia sygnał był przez chwilę taki wyraźny, a potem żarzący i przez cały czas na zapłonie.
Podejrzewaliśmy też jeden scalak, ale po przelutowniu przez elektronika okazało się, że to nie to.
Jakby coś jeszcze zostało niezauważone to gdybyśmy wymuszali aktywację bezpośrednio z DME poprzez komp diagnostyczny to powinno być dobrze, a tu tak nie jest.
Zauważyłem też, że w kompie mam przerwane jedno z wyjść biegnących do pinu gniazda, ale wyglada to na zrobione umyślnie i chyba powiązane z emulatorem, który mam założony. Nie ma to jednak mam nadzieję wpływu na tą sytuację.
Re: E36 M3 3.2 prośba o sprawdzenie sterownika silnika?
Gdyby okazał się uwalony sterownik (czego nie życzę oczywiście), to posiadam takowy na sprzedaż.